• De vloek van de Evil Queen zorgt dat alle sprookjesfiguren van de Enchanted Forest in de echte wereld belanden, in Storybrooke. geen een sprookjesfiguur weet wie ze werkelijk zijn, behalve een vermoed dat ze vervloekt zijn door de Evil Queen, diegene heeft namelijk een sprookjesboek van zijn leraar/lerares gekregen waardoor diegene denkt dat ze vervloekt zijn en sprookjesfiguren zijn, ook vermoedt hij dat zijn adoptiemoeder de Evil Queen is en dit dus alles in gang heeft gezet. Maar er is een profetie over een redster de echte moeder van de adoptiekind van de Evil Queen, hij besluit haar te zoeken, mee te nemen naar Storybrooke en haar te overtuigen dat zei hun allemaal kan redden. De Evil Queen en Rumple zijn zo ongeveer de enigste die zich vrijwel alles herinneren.


    Invullijstje
    Rol:
    Naam:
    Sprookjesfiguur:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Werk:
    Extra:

    Vrouwen zitten vol!

    Meisjes:
    Red riding hood ||Damianne Stavros || Barnowl
    Rickena "Ricky" Bell ||Tinkerbell || Luminis
    Amy Ella Adams || Assepoester regbo
    huntsman gereserveerd door Maximesa
    Brooke Ranzel Chamberlain ||Rapunzel || Stillinski
    Aurora Starlinski || Doornroosje || WenseKronik
    Isabelle Dumont || Belle || Merrow


    Jongens:
    Caleb Moore || Rumplestiltskin || Barnowl
    Jefferson Hatta Chesir|| Mad hatter || Maximesa
    Killian Jones || Ensiferum Ensiferum
    Hansel Grimm || Hans || WenseKronik
    Jafar gereserveerd doorMerrow
    Robin Hood gereserveerd door Ensiferum
    Gelaarsde kat gereserveerd door Fennec


    Invullijstje
    Rol:
    Naam:
    Sprookjesfiguur:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Werk:
    Extra:



    Regels
    *Ook wat oudere personages boven de 20 of de 30+ dus niet allemaal in de 17-19 jaar
    *ongeveer 5 zinnen schrijven meer mag altijd.
    *Naamsverandering doorgeven
    *Als je paar weken/dagen niet kan reageren ivm vakantie of andere reden even melden.
    *Andere niet buitensluiten
    *Boven de post zet je de naam van je personage en welke sprookjesfiguur hij/zij is.
    *16+ is toegestaan
    *OC aanduiden met (){}[]
    *Hou meisjes en jongens gelijk.
    *De vloek wordt later in de rpg verbroken
    *Reserveringen blijven twee dagen staan.




    Speeltopic
    Rollentopic
    Rollenstory

    [ bericht aangepast op 14 nov 2013 - 21:25 ]

    Rumple zit in pandora's box. Henry heeft zijn hart aan peter pan gegeven dus die is nu dood waarschijnlijk. En ohja, Peter is Rumbple's vader geloof het of niet.


    Wie niet bij episode 8 is van seizoen 3 moet je deze spoiler niet openen. hihi, tenzij je het echt wilt weten.

    [ bericht aangepast op 18 nov 2013 - 21:49 ]

    Ik moest het perse lezen ;p

    Wat gebeurt er dan met Henry? en ik had het inderdaad al ergens gelezen, klopt het ook en is het echt zo dat Rumple Henry zijn opa/grootvader is?

    Ik lees ook altijd spoilers, kan het niet helpen :'D

    Mihi, die spoilers had ik al op internet gelezen, dat dus Neal uiteindelijk Baelfire is :3 I just love that, en dan vooral dat Rumple dus Henry's opa is. That's just genius :3
    Maar goed, voor mij gaat het nog een eeuwigheid duren voordat ik daar ben


    En ik heb m'n post voor Jafar af, u nog Belle's post schrijven en dan ga ik ze samen posten hier ^_^


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Eens zien hoe lang ik dat gaat volhouden met de plaatjes in m'n posts aan de zijkant, of vinden jullie dat te storend? Want dan haal ik het gewoon weg ^_^


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Merrow schreef:
    Eens zien hoe lang ik dat gaat volhouden met de plaatjes in m'n posts aan de zijkant, of vinden jullie dat te storend? Want dan haal ik het gewoon weg ^_^

    Ik vind het wel wat hebben juist :)


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    henry mag niet dood, kan morgen pas Kijken naar de episode en moet ouatiW nog verder kijken. Zo veek series, zo weinig tijd en dan ook nog schrijven. Maar ik hoop evht dat er meer Hook en Swan komt <3
    En dat snow zwanger raakt van charming en dat ze tussen realms gaat kunnen reizen zodat ze Charming nog bkijft zien (:


    Lees spoiler alleen als je bij seizoen 3 episode 5 voorbij bent ofzo...

    jup rumple is paps van neal en neal en emma kregen hendry dus hendry komt van de charmings (pure good) en van pure evil ect...

    Ik houd echt van deze serie <3

    [spoilerThanksgiving zou met de aflevering leuker worden ^^[/spoiler]


    Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic. - Jefferson (ouat)

    Zeg, wel de spoilercodes goed doen he. xD
    Gelukkig stond daar niks nuttigs in xD


    Every villain is a hero in his own mind.

    Pfoe, gedaan met stage en al een beetje opgeruimd thuis, nog even snel twee postjes eruit zien te persen en dan weer verder schoonmaken, tot ik de kleine van school kan halen ^_^


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    ghihi, maar mijn idee, gezien ik t wat meer Gold-alike vond (de reden moet nog wel komen)
    Misschien dat Gold dus iets nodig had van Jafar en dat dus, samen met de lamp, had gestolen zodat zijn gepikte voorwerp minder opviel. Om van de lamp af te komen had hij Jeffersons hoed in zijn winkel gelegd en de lamp bij dat huisje begraven met Hook als bewaker, wetende wat voor een Fortuin Jefferson bezat. Dan vindt Jeff uiteindelijk de lamp en ik weet alleen nog niet hoe hij dat ding gaat lozen. But what do you think?


    Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic. - Jefferson (ouat)

    Whaha gherme Jafar :'D Je post is genius, Maximesa
    En ik ga straks, als ik terug ben van de kleine uit school halen en ik heb hem wat aandacht gegeven, weer posten ^_^


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Maximesa schreef:
    ghihi, maar mijn idee, gezien ik t wat meer Gold-alike vond (de reden moet nog wel komen)
    Misschien dat Gold dus iets nodig had van Jafar en dat dus, samen met de lamp, had gestolen zodat zijn gepikte voorwerp minder opviel. Om van de lamp af te komen had hij Jeffersons hoed in zijn winkel gelegd en de lamp bij dat huisje begraven met Hook als bewaker, wetende wat voor een Fortuin Jefferson bezat. Dan vindt Jeff uiteindelijk de lamp en ik weet alleen nog niet hoe hij dat ding gaat lozen. But what do you think?

    Gehe sounds awesome, maar goed, in deze beslis ik verder niet, aangezien ik alleen weet dat Jafar zijn lamp kwijt is :'D Maar me likes :3


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    En mr. Gold wilt niet om die reden dat hook de b os bewaakt. Althans. De lamp kan er ook wel liggen. Maar dat andere vind hij belangrijker dat niemand die vind dan de lamp

    Verder is het wel een goed idee hoor daar.niet van maar ik zou ander anders niet weten waar gold zijn dolk zou verstoppen:p

    op n plek waar hij zelf voor bewaking zorgt? ^^
    Het lijkt mij iig dat in een omkoopbare wereld hulp niet slim is :$


    Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic. - Jefferson (ouat)