• De vloek van de Evil Queen zorgt dat alle sprookjesfiguren van de Enchanted Forest in de echte wereld belanden, in Storybrooke. geen een sprookjesfiguur weet wie ze werkelijk zijn, behalve een vermoed dat ze vervloekt zijn door de Evil Queen, diegene heeft namelijk een sprookjesboek van zijn leraar/lerares gekregen waardoor diegene denkt dat ze vervloekt zijn en sprookjesfiguren zijn, ook vermoedt hij dat zijn adoptiemoeder de Evil Queen is en dit dus alles in gang heeft gezet. Maar er is een profetie over een redster de echte moeder van de adoptiekind van de Evil Queen, hij besluit haar te zoeken, mee te nemen naar Storybrooke en haar te overtuigen dat zei hun allemaal kan redden. De Evil Queen en Rumple zijn zo ongeveer de enigste die zich vrijwel alles herinneren.


    Invullijstje
    Rol:
    Naam:
    Sprookjesfiguur:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Werk:
    Extra:

    Vrouwen zitten vol!

    Meisjes:
    Red riding hood ||Damianne Stavros || Barnowl
    Rickena "Ricky" Bell ||Tinkerbell || Luminis
    Amy Ella Adams || Assepoester regbo
    huntsman gereserveerd door Maximesa
    Brooke Ranzel Chamberlain ||Rapunzel || Stillinski
    Aurora Starlinski || Doornroosje || WenseKronik
    Isabelle Dumont || Belle || Merrow


    Jongens:
    Caleb Moore || Rumplestiltskin || Barnowl
    Jefferson Hatta Chesir|| Mad hatter || Maximesa
    Killian Jones || Ensiferum Ensiferum
    Hansel Grimm || Hans || WenseKronik
    Jafar gereserveerd doorMerrow
    Robin Hood gereserveerd door Ensiferum
    Gelaarsde kat gereserveerd door Fennec


    Invullijstje
    Rol:
    Naam:
    Sprookjesfiguur:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Werk:
    Extra:



    Regels
    *Ook wat oudere personages boven de 20 of de 30+ dus niet allemaal in de 17-19 jaar
    *ongeveer 5 zinnen schrijven meer mag altijd.
    *Naamsverandering doorgeven
    *Als je paar weken/dagen niet kan reageren ivm vakantie of andere reden even melden.
    *Andere niet buitensluiten
    *Boven de post zet je de naam van je personage en welke sprookjesfiguur hij/zij is.
    *16+ is toegestaan
    *OC aanduiden met (){}[]
    *Hou meisjes en jongens gelijk.
    *De vloek wordt later in de rpg verbroken
    *Reserveringen blijven twee dagen staan.




    Speeltopic
    Rollentopic
    Rollenstory

    [ bericht aangepast op 14 nov 2013 - 21:25 ]

    Ja maar dat komt niet door de film want die was.echt leuk denk dat het door het lange slapenkomt. Of doordat ik uit het koude buitenlucht.kom en dan in de warme zaal

    Slaap tekort is vaak de boosdoener in dat soort gevallen. Het grootste gedeelte van Nederland schijnt tegenwoordig last te hebben van chronische vermoeidheid...

    Btw, ik reageer ipv vandaag morgen. Kwam wat tussen (blijk na drie kuren nog steeds blaasontsteking te hebben en moet maandag weer een onderzoek. Mag op het moment niet nog meer antibiotica en moet veel drinken en veel naar de wc, omdat het anders nog meer problemen kan gaan geven).


    Happy Birthday my Potter!

    Ik moet ook nog steeds posten, maar tijd staat niet bepaald aan mijn kant. Ik ben het in ieder geval nog niet vergeten en ik heb ook echt al een awesome post met Jaf in gedachten :3
    Ik hoop vanavond te kunnen posten, als we weer terug zijn van weg geweest, maar anders gaat dat (hopelijk) morgen ergens worden, maar gezien we dan ook weer bezoek krijgen en wat gaan doen met de kids...
    Nahja, van zodra ik tijd vind, ga ik direct posten (:


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Zat te denken om een stukje verleden te schrijven voor de gelaarsde kat;

    Ooit was er een ridder, groot en sterk uit een ver land. Hij was naar het Zuiden afgereisd om zijn geluk te beproeven. In het Westen stond hij al bekend wegens zijn ezel, die gouden munten kon toveren. Maar hier wist nog niemand van zijn fortuin, dus kon hij genieten van anonimiteit. Ook had hij een knuppel in een zak en een tafel die zichzelf dekte. Deze had hij achtergelaten bij de molenaar, evenals de ezel. Hij had alleen genoeg geld mee om rond te komen. Om zijn rijkdom te verbergen kleedde hij zich in simpele kleding.
    De knuppel, ezel en tafel waren verkregen na hij de reuzen Ellert en Brammert had verslagen. Hieraan had hij zijn status als ridder te danken.
    Vanaf zijn sneeuwwitte paard kon hij de stad zien; Agrabah. Het was groter dan enig rijk dat hij eerder had gezien. De mensen hier waren anders, in alle opzichten. De morgen was begonnen en alle straten waren vol met mensen. De huizen leken wel alsof zij uit een enkele steen gemaakt waren. Maar het was klei en hout dat alles samenhield in deze oase van drukte in een woestijn van leegte.
    Julio steeg van zijn paard af. Terwijl hij hier toch was kon hij maar beter goed rondkijken. Wie weet was het de enige keer dat hij zo iets zou zien. Ver weg, achterin de stad, doemden de gouden torens van een paleis op. Meneer Caspari van Carrebas was wel benieuwd wie daar woonde. Vast een vorst, aan de grootte te zien. Maar zelfs de keizers zouden jaloers zijn op dit paleis.
    'Sorry, maar wie woont daar?', vroeg Julio aan een willekeurige voorbijganger.
    'De sultan, Jafar, en zijn dochter'

    I know, not perfect, maar ik zat eraan te denken dat Jafar dan Julio later betrapt (op samen te zijn met Jasmine of gewoon naar haar staren).


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Fennec schreef:
    Zat te denken om een stukje verleden te schrijven voor de gelaarsde kat;

    Ooit was er een ridder, groot en sterk uit een ver land. Hij was naar het Zuiden afgereisd om zijn geluk te beproeven. In het Westen stond hij al bekend wegens zijn ezel, die gouden munten kon toveren. Maar hier wist nog niemand van zijn fortuin, dus kon hij genieten van anonimiteit. Ook had hij een knuppel in een zak en een tafel die zichzelf dekte. Deze had hij achtergelaten bij de molenaar, evenals de ezel. Hij had alleen genoeg geld mee om rond te komen. Om zijn rijkdom te verbergen kleedde hij zich in simpele kleding.
    De knuppel, ezel en tafel waren verkregen na hij de reuzen Ellert en Brammert had verslagen. Hieraan had hij zijn status als ridder te danken.
    Vanaf zijn sneeuwwitte paard kon hij de stad zien; Agrabah. Het was groter dan enig rijk dat hij eerder had gezien. De mensen hier waren anders, in alle opzichten. De morgen was begonnen en alle straten waren vol met mensen. De huizen leken wel alsof zij uit een enkele steen gemaakt waren. Maar het was klei en hout dat alles samenhield in deze oase van drukte in een woestijn van leegte.
    Julio steeg van zijn paard af. Terwijl hij hier toch was kon hij maar beter goed rondkijken. Wie weet was het de enige keer dat hij zo iets zou zien. Ver weg, achterin de stad, doemden de gouden torens van een paleis op. Meneer Caspari van Carrebas was wel benieuwd wie daar woonde. Vast een vorst, aan de grootte te zien. Maar zelfs de keizers zouden jaloers zijn op dit paleis.
    'Sorry, maar wie woont daar?', vroeg Julio aan een willekeurige voorbijganger.
    'De sultan, Jafar, en zijn dochter'

    I know, not perfect, maar ik zat eraan te denken dat Jafar dan Julio later betrapt (op samen te zijn met Jasmine of gewoon naar haar staren).

    Ik vind het echt gewoon awesome :3
    Maar er is een klein dingetje, bedenk ik me nu pas... Jaf is sultan geworden door de hulp van Rumple. De deal heeft ervoor gezorgd dat Jaf dus een zwarte magiër is geworden en zo de troon heeft kunnen claimen... Dit heeft hem wel zijn dochter gekost, die dus veranderd is in een Jinn en in een lamp opgesloten zit, om tot in de eeuwigheid wensen te vervullen voor haar meester(s). Jaf kan de lamp (of zijn dochter) alleen niet aanraken, door zijn duistere magie.
    Nu, de lamp en Jasmine zijn dus wel in het paleis. (Haar vrij wensen, is dus geen mogelijkheid, staat in de minuscuul kleine lettertjes van het contract :'D), maar nu heeft Jaf dus een manier gevonden doormiddel van één van zijn trouwste dienaren Iago, dat Jasmine dus wel zo'n beetje vrij kan rondlopen en doen in het paleis. Ze kan alleen nooit naar buiten en die shit meer :'D En tja, Jaf en Jasmine kunnen elkaar nier meer aanraken.

    En dan komt Julio, en die staart iets teveel naar Jasmine. Wordt misschien verliefd op haar, en wilt dan haar lamp stelen (doet dit en wordt dan betrapt), opdat ze bij hem kan zijn... zoiets?

    Op die manier kunnen we Jaf en Julio ook nog eventueel een achtergrond geven... want uiteindelijk, Jaf is niet zozeer evil knievel. Hij is gewoon niet aardig, tenzij hij je mag :'D En misschien dat hij Julio in het eerste opzicht wel mag, tot Julio dus de lamp (en dus ook Jasmine) steelt... Dit omdat Jafar Julio verboden heeft bij zijn dochter in de buurt te komen.
    Zoiets?
    Natuurlijk, als je liever iets andfers wilt, je zegt het maar. Ik schrijf ook maar m'n gedachtespinsels op, die feitelijk niet echt logisch zijn. Bwugh, ik heb dus echt veel te weinig tijd gehad, en heb ik nog steeds -.-
    Nahja, morgen een vrije dag, dus dan ga ik echt posten!


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    En misschien dat ik nog wel een charactersheet ga invullen voor Jasmine :3 Gewoon om een beeld van haar te geven, en wie weet, als ze ooit bevrijdt wordt, kan ik altijd nog met haar posten :3


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Merrow schreef:
    (...)
    Ik vind het echt gewoon awesome :3
    Maar er is een klein dingetje, bedenk ik me nu pas... Jaf is sultan geworden door de hulp van Rumple. De deal heeft ervoor gezorgd dat Jaf dus een zwarte magiër is geworden en zo de troon heeft kunnen claimen... Dit heeft hem wel zijn dochter gekost, die dus veranderd is in een Jinn en in een lamp opgesloten zit, om tot in de eeuwigheid wensen te vervullen voor haar meester(s). Jaf kan de lamp (of zijn dochter) alleen niet aanraken, door zijn duistere magie.
    Nu, de lamp en Jasmine zijn dus wel in het paleis. (Haar vrij wensen, is dus geen mogelijkheid, staat in de minuscuul kleine lettertjes van het contract :'D), maar nu heeft Jaf dus een manier gevonden doormiddel van één van zijn trouwste dienaren Iago, dat Jasmine dus wel zo'n beetje vrij kan rondlopen en doen in het paleis. Ze kan alleen nooit naar buiten en die shit meer :'D En tja, Jaf en Jasmine kunnen elkaar nier meer aanraken.

    En dan komt Julio, en die staart iets teveel naar Jasmine. Wordt misschien verliefd op haar, en wilt dan haar lamp stelen (doet dit en wordt dan betrapt), opdat ze bij hem kan zijn... zoiets?

    Op die manier kunnen we Jaf en Julio ook nog eventueel een achtergrond geven... want uiteindelijk, Jaf is niet zozeer evil knievel. Hij is gewoon niet aardig, tenzij hij je mag :'D En misschien dat hij Julio in het eerste opzicht wel mag, tot Julio dus de lamp (en dus ook Jasmine) steelt... Dit omdat Jafar Julio verboden heeft bij zijn dochter in de buurt te komen.
    Zoiets?
    Natuurlijk, als je liever iets andfers wilt, je zegt het maar. Ik schrijf ook maar m'n gedachtespinsels op, die feitelijk niet echt logisch zijn. Bwugh, ik heb dus echt veel te weinig tijd gehad, en heb ik nog steeds -.-
    Nahja, morgen een vrije dag, dus dan ga ik echt posten!

    Ahja, dat is waar, ik zie Julio nog wel de lamp stelen ^-^ Geeft Jafar een fatsoenlijke reden om Julio te haten.


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Fennec schreef:
    (...)
    Ahja, dat is waar, ik zie Julio nog wel de lamp stelen ^-^ Geeft Jafar een fatsoenlijke reden om Julio te haten.

    Gehe dat gaat dus gewoon epic worden :3


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Finally, internet (mijn airport was onverwachts stuk gegaan, waardoor ik internetloos was. Heel handig als je thuis zit en dus niet kan communiceren met de mensen op school -_- ), tijd en een warm kersenpitkussen op mijn buik, om de pijn te verlichten. Ik ga NU bij-lezen een post schrijven ^^


    Happy Birthday my Potter!

    Wauw, een paar dagen niks en dan opeens.. Boem een heel verhaal :D Maar ik ga morgen pas weer posten, dan kan ik nu mooi gaan dromen over wat er allemaal kan gebeuren. Ook ben ik benieuwd naar hoe Esmeralda dit alles gaat beinvloeden.


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Bwugh, ik heb de neiging om Jafar dus gewoon echt te laten schieten (al is het maar in Jeffs schouder, of op z'n minst in z'n been ofzo), maar goed, ik weet niet in hoeverre dat is toegestaan gezien verdere powerplay :'D

    [ bericht aangepast op 25 nov 2013 - 22:58 ]


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Shame on me dat ik al zo lang niet meer gepost hebt (cat)
    Ik haat drukte en de fut ontbreekt me de laatste dagen ook gewoon om te schrijven. Momenteel veel te veel stress aan m'n hoofd, maar goed, daar ga ik niemand mee lastig vallen ^_^
    Ik heb in ieder geval een erg slechte week achter de rug - zoals ik dat dus noem als ik last heb van m'n echte depri-dagen. Ik ga in ieder geval m'n best doen om dit weekend te posten :3


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Stillinksi > Bradbury

    Ik weet niet of jullie willen afmaken waar jullie nog mee bezig zijn^^ maar ist anders een idee ofzo dat we skippen naar het avond? iedereen is dan vrijwel net afgewerkt enzo, en kan zijn eigen gangetje gaan. Of naar hun afspraakjes gaan :P

    Ik wilde het gesprek met Jaf en Jef nog wel verderzetten (al zal dat ook geen duizenden posts meer nodig gaan hebben :'D) en dan wilde ik Belle naar Golds winkel laten gaan...
    maar als eerste moet ik dringend bijlezen :'D


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”