• De vloek van de Evil Queen zorgt dat alle sprookjesfiguren van de Enchanted Forest in de echte wereld belanden, in Storybrooke. geen een sprookjesfiguur weet wie ze werkelijk zijn, behalve een vermoed dat ze vervloekt zijn door de Evil Queen, diegene heeft namelijk een sprookjesboek van zijn leraar/lerares gekregen waardoor diegene denkt dat ze vervloekt zijn en sprookjesfiguren zijn, ook vermoedt hij dat zijn adoptiemoeder de Evil Queen is en dit dus alles in gang heeft gezet. Maar er is een profetie over een redster de echte moeder van de adoptiekind van de Evil Queen, hij besluit haar te zoeken, mee te nemen naar Storybrooke en haar te overtuigen dat zei hun allemaal kan redden. De Evil Queen en Rumple zijn zo ongeveer de enigste die zich vrijwel alles herinneren.


    Invullijstje
    Rol:
    Naam:
    Sprookjesfiguur:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Werk:
    Extra:

    Vrouwen zitten vol!

    Meisjes:
    Red riding hood ||Damianne Stavros || Barnowl
    Rickena "Ricky" Bell ||Tinkerbell || Luminis
    Amy Ella Adams || Assepoester regbo
    huntsman gereserveerd door Maximesa
    Brooke Ranzel Chamberlain ||Rapunzel || Stillinski
    Aurora Starlinski || Doornroosje || WenseKronik
    Isabelle Dumont || Belle || Merrow


    Jongens:
    Caleb Moore || Rumplestiltskin || Barnowl
    Jefferson Hatta Chesir|| Mad hatter || Maximesa
    Killian Jones || Ensiferum Ensiferum
    Hansel Grimm || Hans || WenseKronik
    Jafar gereserveerd doorMerrow
    Robin Hood gereserveerd door Ensiferum
    Gelaarsde kat gereserveerd door Fennec


    Invullijstje
    Rol:
    Naam:
    Sprookjesfiguur:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Werk:
    Extra:



    Regels
    *Ook wat oudere personages boven de 20 of de 30+ dus niet allemaal in de 17-19 jaar
    *ongeveer 5 zinnen schrijven meer mag altijd.
    *Naamsverandering doorgeven
    *Als je paar weken/dagen niet kan reageren ivm vakantie of andere reden even melden.
    *Andere niet buitensluiten
    *Boven de post zet je de naam van je personage en welke sprookjesfiguur hij/zij is.
    *16+ is toegestaan
    *OC aanduiden met (){}[]
    *Hou meisjes en jongens gelijk.
    *De vloek wordt later in de rpg verbroken
    *Reserveringen blijven twee dagen staan.




    Speeltopic
    Rollentopic
    Rollenstory

    [ bericht aangepast op 14 nov 2013 - 21:25 ]

    BarnOwl schreef:
    Haha vind die post van Jaf wel geweldig. ;p

    Meh, ik heb op dit moment geen inspi voor beide, denk pas als Jafar bij Mr.gold winkel is.
    Of ik stuur Damianne de straat op omdat ze wat moet halen ofzo en ziet Jafar en houdt hem tegen. ;p
    ofzo iets.
    Meh echt inspiloos vandaag ;p

    Ik probeer Jaf al enige tijd naar mr. Golds winkel te sturen, maar er komt telkens iets/iemand tussen :'D Dat vind ik dus ook echt het allerleukste van het RPG'en, de inbreng van anderen, waardoor je eigen plannen zo heerlijk in de soep worden gegooid XD

    Heb zo'n personage als Jaf, dan komt die inspi wel :'D Met Belle heb ik ook meer moeite om iets te schrijven op het moment, maar uiteindelijk, bij mij is het een kinda soort verplichting die ik me opleg. Van 'en nu ga ik een post schrijven en daarmee klaar' en tja, dan zet ik me eraan en pers ik er gewoon iets uit.
    Het enige waar bij mij dan weer het probleem zit is gewoon de tijd en energie. Van inspi laat ik het nooit afhangen, aangezien ik toch wel iets schrijf als ik mezelf verplicht een post te schrijven :'D

    En bier is ook niet mijn favoriet. Al zijn kriek en dan Hoegaarden met framboos daarop een uitzondering, maar ja, dat is dan ook minder bitter :'D of het moet echt zo'n snikhete zomerdag zijn, dan is een pintje ook wel erg lekker :'D


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Merrow schreef:
    (...)
    Ik probeer Jaf al enige tijd naar mr. Golds winkel te sturen, maar er komt telkens iets/iemand tussen :'D Dat vind ik dus ook echt het allerleukste van het RPG'en, de inbreng van anderen, waardoor je eigen plannen zo heerlijk in de soep worden gegooid XD

    Heb zo'n personage als Jaf, dan komt die inspi wel :'D Met Belle heb ik ook meer moeite om iets te schrijven op het moment, maar uiteindelijk, bij mij is het een kinda soort verplichting die ik me opleg. Van 'en nu ga ik een post schrijven en daarmee klaar' en tja, dan zet ik me eraan en pers ik er gewoon iets uit.
    Het enige waar bij mij dan weer het probleem zit is gewoon de tijd en energie. Van inspi laat ik het nooit afhangen, aangezien ik toch wel iets schrijf als ik mezelf verplicht een post te schrijven :'D

    En bier is ook niet mijn favoriet. Al zijn kriek en dan Hoegaarden met framboos daarop een uitzondering, maar ja, dat is dan ook minder bitter :'D of het moet echt zo'n snikhete zomerdag zijn, dan is een pintje ook wel erg lekker :'D



    Dat is inderdaad wel het leukste van het rpge ja ;p


    Ik lus eigk alleen dat oud bruin bier, en kriek ;p


    Maargoe ik ga slapen dus ik post morgen wel weer.

    [ bericht aangepast op 19 nov 2013 - 23:21 ]

    Much love vpor hoegaarden rosebier en krie framboos en natuurlijk liefmans <3

    Iemand enig idee wat ik met aurora kan ? Want ik vind haar best stom ofzo geen energie om te schrijven met haar...

    Lol, iedereen off-topic over bierxD Om eerlijk te zijn vind ik kriek ook wel lekker, maar het was gratis jupilerbier... Hook zou rum zeggen xD
    Anyway... Aurora... misschien gaat ze nu de baas toch weg is even wandelen in het bos om uit te waaien?
    (wat natuurlijk heel handig is nu Hook het daar in de gaten moet houden(A))


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Sorry voor het lange wachten. Was gisteravond/vannacht naar The Hunger Games marathon/premiere van Catching Fire c:


    Happy Birthday my Potter!

    Luminis schreef:
    Sorry voor het lange wachten. Was gisteravond/vannacht naar The Hunger Games marathon/premiere van Catching Fire c:

    Oeh, leuk! Dan kan ik het wel begrijpen ^-^


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Vanmorgen kwart na 9 vertrokken en eindelijk thuis ^_^
    Nahja, een heel goed evaluatiegesprek gehad op m'n stage en het was nog best gezellig bij m'n ouders, al is het in het donker rijden, met regen, niet aan mij besteedt :'D Whaha ben nachtblind en als het dan ook nog eens poepdruk is en een uur rijden... not fun :'D
    Ik ga proberen te posten, maar kan niet veel beloven aangezien m'n vriend zich verwaarloosd voelt, eerste keer dat ik de hele dag alleen met de kleine op pad ben geweest ^_^

    [ bericht aangepast op 20 nov 2013 - 20:15 ]


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Luminis schreef:
    Sorry voor het lange wachten. Was gisteravond/vannacht naar The Hunger Games marathon/premiere van Catching Fire c:



    Oeh nice, ik ga morgen naar die film toe ;p

    && ik heb morgen waarschijnlijk de hele dag geen internet :(

    Ik ga hopelijk zaterdag, love that movie!!!

    zo'n deugd om tributende oncers te zien ;D


    Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic. - Jefferson (ouat)

    Ik kom er net achter dat Jafar in 1001 nacht eigenlijk goed is xD Poor Jafar, again xD


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    T is een beetje dood vandaag :(


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Yupz, en van mijn kant blijft het vandaag dus ook dood, vrees ik :'D Veel te lange dag gehad en ben stikop. Seffes gaat de pc ook heerlijk uit, ga ik nog wat op de bank hangen en dan m'n bed opzoeken. Morgen een nieuwe dag ^_^


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Ik kom net van de bios vandaan. en ben moe en heb hoofdpijn^^ (wel een wonder dat ik moe ben aangezien ik om 1 uur vanmiddag wakker was^^)

    Hoofdpijn na Catching Fire? 0.0

    Btw, zit nu bij universiteit Utrecht. Reageer vanavond weer.


    Happy Birthday my Potter!