• De vloek van de Evil Queen zorgt dat alle sprookjesfiguren van de Enchanted Forest in de echte wereld belanden, in Storybrooke. geen een sprookjesfiguur weet wie ze werkelijk zijn, behalve een vermoed dat ze vervloekt zijn door de Evil Queen, diegene heeft namelijk een sprookjesboek van zijn leraar/lerares gekregen waardoor diegene denkt dat ze vervloekt zijn en sprookjesfiguren zijn, ook vermoedt hij dat zijn adoptiemoeder de Evil Queen is en dit dus alles in gang heeft gezet. Maar er is een profetie over een redster de echte moeder van de adoptiekind van de Evil Queen, hij besluit haar te zoeken, mee te nemen naar Storybrooke en haar te overtuigen dat zei hun allemaal kan redden. De Evil Queen en Rumple zijn zo ongeveer de enigste die zich vrijwel alles herinneren.


    Invullijstje
    Rol:
    Naam:
    Sprookjesfiguur:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Werk:
    Extra:

    Vrouwen zitten vol!

    Meisjes:
    Red riding hood ||Damianne Stavros || Barnowl
    Rickena "Ricky" Bell ||Tinkerbell || Luminis
    Amy Ella Adams || Assepoester regbo
    huntsman gereserveerd door Maximesa
    Brooke Ranzel Chamberlain ||Rapunzel || Stillinski
    Aurora Starlinski || Doornroosje || WenseKronik
    Isabelle Dumont || Belle || Merrow


    Jongens:
    Caleb Moore || Rumplestiltskin || Barnowl
    Jefferson Hatta Chesir|| Mad hatter || Maximesa
    Killian Jones || Ensiferum Ensiferum
    Hansel Grimm || Hans || WenseKronik
    Jafar gereserveerd doorMerrow
    Robin Hood gereserveerd door Ensiferum
    Gelaarsde kat gereserveerd door Fennec


    Invullijstje
    Rol:
    Naam:
    Sprookjesfiguur:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Werk:
    Extra:



    Regels
    *Ook wat oudere personages boven de 20 of de 30+ dus niet allemaal in de 17-19 jaar
    *ongeveer 5 zinnen schrijven meer mag altijd.
    *Naamsverandering doorgeven
    *Als je paar weken/dagen niet kan reageren ivm vakantie of andere reden even melden.
    *Andere niet buitensluiten
    *Boven de post zet je de naam van je personage en welke sprookjesfiguur hij/zij is.
    *16+ is toegestaan
    *OC aanduiden met (){}[]
    *Hou meisjes en jongens gelijk.
    *De vloek wordt later in de rpg verbroken
    *Reserveringen blijven twee dagen staan.




    Speeltopic
    Rollentopic
    Rollenstory

    [ bericht aangepast op 14 nov 2013 - 21:25 ]

    Ik vind t niet erg om over te stappen hoor ^^


    Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic. - Jefferson (ouat)

    Merrow schreef:
    (...)
    Daar heb je zeker wel een punt met dat laatste, maar uiteindelijk denk ik niet dat je mensen zozeer kan verplichten in een bepaalde tijd of vorm te schrijven, al kan je het natuurlijk wel vragen ^_^

    Achja, ik zie wel wat het gaat worden. Ik ben voor nu er weer even mee door, aflevering Lost kijken en dan kijken of ik een post met Jafar eruit geperst krijg ^_^


    Verplichten kan niet, maar uiteindelijk zijn we toch met zijn allen een verhaal aan het schrijven en zou ik het een beetje kinderachtig vinden als iemand roet in water zou gooien omdat hij niet wil proberen met de rest mee te schrijven.

    Dat geldt trouwens ook voor de tijd waarin we schrijven: verleden tijd of tegenwoordige tijd?
    Het maakt mij niet uit, al heb ik mijn stukje wel in de VT geschreven.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Merrow schreef:
    Ik heb ook nog altijd Belle, die dus verliefd is op Rumple... en een eventuele kus tussen hen zou misschien gezien kunnen worden als een echte liefdeskus en zo de vloek kunnen verbreken?

    Euhm Jafar heb ik ook nog in de aanbieding, die zijn dochter Yasmine terug wilt (aangezien Rumple haar in een Jinn - geest - heeft veranderd met toverlamp en al) en hij wilt haar bevrijden, en zorgt ervoor dat de magie terugkeert in Storybrooke, of doet een poging tot :'D

    En verder ben ik open voor alle andere opties, aangezien één van m'n personages niet persé de saviour hoeft te zijn ^_^

    Lol, dan zouden Jafar en de Gelaarsde kat samen kunnen werken xD(lijkt mij dat als Julio vanwege zijn interesse in Jasmine vervloekt is dat hij haar terug zou willen.... ookal weet hij nu niet wie dat is) Zal wel grappig zijn om die twee te zien samenwerken.
    Over het hij/zij- vs ik-vorm heb ik geen mening, het maakt mij niet echt uit. Ik schrijf in tt ik-vorm omdat de rest het doet. Was eerst wel omschakelen omdat ik ook bezig was met een verhaal in hij/zij vorm in vtxD


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Welke personages hebben eigk allemaal een hekel aan Rumple/Mr.gold.
    Hij moet eigenlijk iemand hebben die hij even voor wat werk kan gebruiken, bev spionage, diefstal ;p en mensen achtervolgen die naar het bos gaan ivm zijn dolk die daar begraven ligt. ;p ghehe ;p
    of iets in die richting. ;p

    [ bericht aangepast op 17 nov 2013 - 20:39 ]

    Ahja, merk nu op dat vt en tt wisselt... en ik nog zo mijn best doen om het aan te passen toen ik in vt schreef xD
    Dus wordt het nu hij/zij vorm?
    (stiekem heb ik een lichte voorkeur om in tegenwoordige tijd te typen)


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    BarnOwl schreef:
    Welke personages hebben eigk allemaal een hekel aan Rumple/Mr.gold.
    Hij moet eigenlijk iemand hebben die hij even voor wat werk kan gebruiken, bev spionage, diefstal ;p en mensen achtervolgen die naar het bos gaan ivm zijn dolk die daar begraven ligt. ;p ghehe ;p
    of iets in die richting. ;p


    Dreigen werkt altijd. Dominique kan wel :P


    Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic. - Jefferson (ouat)

    Maximesa schreef:
    (...)

    Dreigen werkt altijd. Dominique kan wel :P



    haha okee :P

    Maximesa, zou jou een stukje Jefferson kunnen typen? Omdat hij op weg is naar Julio. Ik heb nu namelijk echt geen inspi dus misschien helpt dat. (A)


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    haha is goed ^^


    Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic. - Jefferson (ouat)

    Wow, sinds wanneer zijn er zoveel mensen bij elkaar die de hij/zij vorm prefereren op Q. Am I dead? Is this heaven? :p
    Ik ga nu een post typen. Kan ik Tink ergens kwijt, of zal ik zelf gewoon wat verzinnen? Heb even pauze van Latijn (Tacitus teksten uit mijn hoofd leren voor SE/PTA morgen)

    Btw, voor de mensen die het rode bericht op mijn profiel hebben gelezen, omdat ze zich afvroegen waarom ik niet postte: ik krijg woensdag waarschijnlijk de uitslag van de test waaruit zal blijken welke bacterie mij teistert, dus hopelijk wordt ik dan weer snel helemaal beter en aangezien ik na dinsdag ook weer wat meer rust heb wat betreft school, kan ik dan weer volop schrijven op Q c:


    Happy Birthday my Potter!

    Luminis schreef:
    Wow, sinds wanneer zijn er zoveel mensen bij elkaar die de hij/zij vorm prefereren op Q. Am I dead? Is this heaven? :p
    Ik ga nu een post typen. Kan ik Tink ergens kwijt, of zal ik zelf gewoon wat verzinnen? Heb even pauze van Latijn (Tacitus teksten uit mijn hoofd leren voor SE/PTA morgen)

    Btw, voor de mensen die het rode bericht op mijn profiel hebben gelezen, omdat ze zich afvroegen waarom ik niet postte: ik krijg woensdag waarschijnlijk de uitslag van de test waaruit zal blijken welke bacterie mij teistert, dus hopelijk wordt ik dan weer snel helemaal beter en aangezien ik na dinsdag ook weer wat meer rust heb wat betreft school, kan ik dan weer volop schrijven op Q c:

    Misschien toch aan de bacterie in combinatie met Latijn overleden?
    Heel veel beterschap!


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Luminis schreef:
    Wow, sinds wanneer zijn er zoveel mensen bij elkaar die de hij/zij vorm prefereren op Q. Am I dead? Is this heaven? :p
    Ik ga nu een post typen. Kan ik Tink ergens kwijt, of zal ik zelf gewoon wat verzinnen? Heb even pauze van Latijn (Tacitus teksten uit mijn hoofd leren voor SE/PTA morgen)

    Btw, voor de mensen die het rode bericht op mijn profiel hebben gelezen, omdat ze zich afvroegen waarom ik niet postte: ik krijg woensdag waarschijnlijk de uitslag van de test waaruit zal blijken welke bacterie mij teistert, dus hopelijk wordt ik dan weer snel helemaal beter en aangezien ik na dinsdag ook weer wat meer rust heb wat betreft school, kan ik dan weer volop schrijven op Q c:


    Heel veel beterschap.
    En je kan Tink naar Mr.gold sturen ofzo, of naar Damianne die is bij Granny's aan het werk.

    Beterschap!
    Killian doet ook wel wat voor Gold als hij er wat voor terugkrijgt. :'p


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ensiferum schreef:
    Beterschap!
    Killian doet ook wel wat voor Gold als hij er wat voor terugkrijgt. :'p



    Haha tuurlijk ;p als Gold hem daarmee blij maakt haha ;p

    Bedankt allemaal. Tink is overigens zo blond om het gesprek tussen Hook en Rumple te storen c;


    Happy Birthday my Potter!