• De vloek van de Evil Queen zorgt dat alle sprookjesfiguren van de Enchanted Forest in de echte wereld belanden, in Storybrooke. geen een sprookjesfiguur weet wie ze werkelijk zijn, behalve een vermoed dat ze vervloekt zijn door de Evil Queen, diegene heeft namelijk een sprookjesboek van zijn leraar/lerares gekregen waardoor diegene denkt dat ze vervloekt zijn en sprookjesfiguren zijn, ook vermoedt hij dat zijn adoptiemoeder de Evil Queen is en dit dus alles in gang heeft gezet. Maar er is een profetie over een redster de echte moeder van de adoptiekind van de Evil Queen, hij besluit haar te zoeken, mee te nemen naar Storybrooke en haar te overtuigen dat zei hun allemaal kan redden. De Evil Queen en Rumple zijn zo ongeveer de enigste die zich vrijwel alles herinneren.


    Invullijstje
    Rol:
    Naam:
    Sprookjesfiguur:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Werk:
    Extra:

    Vrouwen zitten vol!

    Meisjes:
    Red riding hood ||Damianne Stavros || Barnowl
    Rickena "Ricky" Bell ||Tinkerbell || Luminis
    Amy Ella Adams || Assepoester regbo
    huntsman gereserveerd door Maximesa
    Brooke Ranzel Chamberlain ||Rapunzel || Stillinski
    Aurora Starlinski || Doornroosje || WenseKronik
    Isabelle Dumont || Belle || Merrow


    Jongens:
    Caleb Moore || Rumplestiltskin || Barnowl
    Jefferson Hatta Chesir|| Mad hatter || Maximesa
    Killian Jones || Ensiferum Ensiferum
    Hansel Grimm || Hans || WenseKronik
    Jafar gereserveerd doorMerrow
    Robin Hood gereserveerd door Ensiferum
    Gelaarsde kat gereserveerd door Fennec


    Invullijstje
    Rol:
    Naam:
    Sprookjesfiguur:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Werk:
    Extra:



    Regels
    *Ook wat oudere personages boven de 20 of de 30+ dus niet allemaal in de 17-19 jaar
    *ongeveer 5 zinnen schrijven meer mag altijd.
    *Naamsverandering doorgeven
    *Als je paar weken/dagen niet kan reageren ivm vakantie of andere reden even melden.
    *Andere niet buitensluiten
    *Boven de post zet je de naam van je personage en welke sprookjesfiguur hij/zij is.
    *16+ is toegestaan
    *OC aanduiden met (){}[]
    *Hou meisjes en jongens gelijk.
    *De vloek wordt later in de rpg verbroken
    *Reserveringen blijven twee dagen staan.




    Speeltopic
    Rollentopic
    Rollenstory

    [ bericht aangepast op 14 nov 2013 - 21:25 ]

    Of hij verstopt de dolk n meter onder de lamp om de aandacht weg te trwkken als de lamp is gevonden? ^^


    Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic. - Jefferson (ouat)

    het eindigd dat henry op de grond ligt. Hij heeft peter zijn hart gegeven. hopelijk valt het nog terug te draaien

    [ bericht aangepast op 19 nov 2013 - 19:32 ]

    Ik weet het. Mja zolang niemand het weeet en er achter komt dan ist denk ik goed en anders vesrtopt.hij hem ergena anders denk il meh weet nie xd:p

    Jij moet t weten, waar moet Jeff de lamp nu halen? :P


    Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic. - Jefferson (ouat)

    Heb net weer bijgelezen. Poor Jafar! Als hij in Agrabah net zoveel pech had, snap ik wel dat hij slecht geworden is


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Meh lamp is dan wel begraven en die dolk is op een betere plaats verstopt

    Gehe inderdaad, poor Jafar, je zou voor minder slecht worden :'D

    En je hebt soms van die momenten :'D... zojuist hier... we verwachten dus vrienden van ons op bezoek. Dus de bel ging hier, m'n vriend deed heel droog open zoals altijd van 'jah joh' (wonen op een appartement, dus eerst door de intercom). De deur al open gezet, zodat ze makkelijk kunnen doorlopen.... staat er toch opeens de wijkagente in onze woonkamer :'D
    Gehe beetje lullig, maar goed, dat mensje kon er toch mee lachen XD
    En dit laatste moet ik gewoon echt even delen, omdat het gewoon veel te grappig was :'D

    [ bericht aangepast op 19 nov 2013 - 18:57 ]


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Haha zekers grappig ja ;p
    Ik hoop dan wel dat de poor Jafar ;p geen slechte humeur heeft als hij die etentje met Damianne heeft, als nu al voor de tweede keer iemand tegen hem aanbotst ;p ghehe

    kuche en vies pak kuche en usher genoemd worden kuch kuch


    Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic. - Jefferson (ouat)

    Maximesa schreef:
    kuche en vies pak kuche en usher genoemd worden kuch kuch

    Zat te denken of Julio dat over zou nemen maar ik denk dat hij liever langer leeft dan vandaag xD
    Dat van die wijkagent is echt komisch.
    Ben vanavond trouwens niet online na 11.00 en morgen niet voor de middag.


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    @ BarnOwl:Ik zal proberen te zorgen dat hij zijn slecht humeur thuislaat, of eerst op iemand anders reageerd :'D

    @Maximesa: En die Usher deed het hem ook echt in je post :'D Hij gaat echt zo niet amused zijn. Maar in ieder geval, Jafar gaat zo echt nooit tot mr. Gold geraken, en dat zal hem nog het meest ergeren, denk XD Ik ga straks een poging tot posten doen ^_^

    @Fennec: Gehe als Julio niet wilt eindigen als kattenvoer, kan hij Jafar maar beter te vriend houden (A)
    En ja, dat met de wijkagente is dus echt zo'n veel te typische actie bij ons :'D


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Net 3x4 gezien

    Echt zo episch dat Pan de rattenvanger is (soort van, in het Engels noemen ze hem de fluitspeler) en dan een Pan-fluit bespeelt xD Waar ik ook onlangs bij stil stond was dat het vriendje van Red Peter heette, als in Peter en de wolf. Subtiele verwijzingen allemaal :D


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    En dan nog een post met Jaf en met Belle eruit geperst, al gaat het schrijven met Jaf me momenteel zoveel beter af :'D en dat terwijl ik eigenlijk nooit met mannelijke personages schrijf bij het RPG'en :'D


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Haha vind die post van Jaf wel geweldig. ;p

    Meh, ik heb op dit moment geen inspi voor beide, denk pas als Jafar bij Mr.gold winkel is.

    [ bericht aangepast op 19 nov 2013 - 22:57 ]

    BarnOwl schreef:
    Haha vind die post van Jaf wel geweldig. ;p

    Meh, ik heb op dit moment geen inspi voor beide, denk pas als Jafar bij Mr.gold winkel is.
    Of ik stuur Damianne de straat op omdat ze wat moet halen ofzo en ziet Jafar en houdt hem tegen. ;p
    ofzo iets.
    Meh echt inspiloos vandaag ;p

    Haha, iedereen een beetje geloof ik, muv Merrow. Dat stuk van Jafar is echt genius. Ik moet wachten op Luminis, anders zou ik ook iets met dat stuk kunnen doen. Dus waarschijnlijk komt er morgen pas weer een post van mij.
    Nu eerst wacht er bier op mij eigenlijk houd ik helemaal niet van bier xD dus ik ga. Adios (cat)


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder