• De vloek van de Evil Queen zorgt dat alle sprookjesfiguren van de Enchanted Forest in de echte wereld belanden, in Storybrooke. geen een sprookjesfiguur weet wie ze werkelijk zijn, behalve een vermoed dat ze vervloekt zijn door de Evil Queen, diegene heeft namelijk een sprookjesboek van zijn leraar/lerares gekregen waardoor diegene denkt dat ze vervloekt zijn en sprookjesfiguren zijn, ook vermoedt hij dat zijn adoptiemoeder de Evil Queen is en dit dus alles in gang heeft gezet. Maar er is een profetie over een redster de echte moeder van de adoptiekind van de Evil Queen, hij besluit haar te zoeken, mee te nemen naar Storybrooke en haar te overtuigen dat zei hun allemaal kan redden. De Evil Queen en Rumple zijn zo ongeveer de enigste die zich vrijwel alles herinneren.


    Invullijstje
    Rol:
    Naam:
    Sprookjesfiguur:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Werk:
    Extra:

    Vrouwen zitten vol!

    Meisjes:
    Red riding hood ||Damianne Stavros || Barnowl
    Rickena "Ricky" Bell ||Tinkerbell || Luminis
    Amy Ella Adams || Assepoester regbo
    huntsman gereserveerd door Maximesa
    Brooke Ranzel Chamberlain ||Rapunzel || Stillinski
    Aurora Starlinski || Doornroosje || WenseKronik
    Isabelle Dumont || Belle || Merrow


    Jongens:
    Caleb Moore || Rumplestiltskin || Barnowl
    Jefferson Hatta Chesir|| Mad hatter || Maximesa
    Killian Jones || Ensiferum Ensiferum
    Hansel Grimm || Hans || WenseKronik
    Jafar gereserveerd doorMerrow
    Robin Hood gereserveerd door Ensiferum
    Gelaarsde kat gereserveerd door Fennec


    Invullijstje
    Rol:
    Naam:
    Sprookjesfiguur:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Werk:
    Extra:



    Regels
    *Ook wat oudere personages boven de 20 of de 30+ dus niet allemaal in de 17-19 jaar
    *ongeveer 5 zinnen schrijven meer mag altijd.
    *Naamsverandering doorgeven
    *Als je paar weken/dagen niet kan reageren ivm vakantie of andere reden even melden.
    *Andere niet buitensluiten
    *Boven de post zet je de naam van je personage en welke sprookjesfiguur hij/zij is.
    *16+ is toegestaan
    *OC aanduiden met (){}[]
    *Hou meisjes en jongens gelijk.
    *De vloek wordt later in de rpg verbroken
    *Reserveringen blijven twee dagen staan.




    Speeltopic
    Rollentopic
    Rollenstory

    [ bericht aangepast op 14 nov 2013 - 21:25 ]

    BarnOwl schreef:
    (...)
    Jep. ;p is echt leuk maar ook wel een beetje verdrietig. ;p


    I love drama :3
    En meteen een stiekeme MT :3


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Merrow schreef:
    (...)

    I love drama :3
    En meteen een stiekeme MT :3


    ghehe het liefste zal ik gelijk een heel verhaal willen vertellen over wat er gebeurd en wat er zielig aan is en wat er stiekem best grappig is.
    maar goed dan heb ik het eigenlijk al verklapt dus ik hou me maar in haha. ;p

    BarnOwl schreef:
    (...)

    ghehe het liefste zal ik gelijk een heel verhaal willen vertellen over wat er gebeurd en wat er zielig aan is en wat er stiekem best grappig is.
    maar goed dan heb ik het eigenlijk al verklapt dus ik hou me maar in haha. ;p

    Ik heb al verschillende spoilers op het internet gelezen, dus ik weet het al een beetje :'D maar ik vind spoilers nooit niet zo erg, dus als je zin hebt, mag je altijd fangirlen tegen me :'D
    Zet het wel onder een spoilerknop, gezien niet iedereen er zo over denkt ^_^

    [ bericht aangepast op 14 nov 2013 - 19:51 ]


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Merrow schreef:
    (...)
    Ik heb al verschillende spoilers op het internet gelezen, dus ik weet het al een beetje :'D maar ik vind spoilers nooit niet zo erg, dus als je zin hebt, mag je altijd fangirlen tegen me :'D
    Zet het wel onder een spoilerknop, gezien niet iedereen er zo over denkt ^_^


    Nouuu, Belle nam afscheid van mr.gold want die ging Baelfire zoeken buiten Storybrooke, maar je kan alleen over de grens als je een dierbare voorwerp mee neemt ne daar een beetje soort magie overgooit dusja mr gold moest alleen gaan, maar Hook schoot toen Belle in haar schouder waardoor Belle over de grens in mr,gold armen viel en dus alles vergat, en dat was best wel zielig want mr.gold deed er alles aan om haar herinneringen terug te krijgen maarja dat lukte niet en ze gooide ook nog die kapotte kopje kapot, en mr.gold moest volgens mij bijna huilen want hij keek heel erg verdrietig.
    Nyah zo ongeveer op het einde en dat was eigenlijk best wel een grappig/leuk stuk voornamelijk hoe mr.gold keek. nyah hij liep zo ongevraagt binnen bij mary margret, emma enzo in huis en hij keek Emma dreigend aan en hij zei zo ongeveer dit: Jij gaat met mij mee, en als je dat niet doet vermoord ik iedereen en dan echt zo dreigend. nyah misschien zei die het iets anders maar hij zei wel dat hij dan iedereen gaat vermoorden. Als volgens mij als Emma niet mee zou gaan.


    -Haalt even diep adem-

    BarnOwl schreef:
    (...)

    Nouuu, Belle nam afscheid van mr.gold want die ging Baelfire zoeken buiten Storybrooke, maar je kan alleen over de grens als je een dierbare voorwerp mee neemt ne daar een beetje soort magie overgooit dusja mr gold moest alleen gaan, maar Hook schoot toen Belle in haar schouder waardoor Belle over de grens in mr,gold armen viel en dus alles vergat, en dat was best wel zielig want mr.gold deed er alles aan om haar herinneringen terug te krijgen maarja dat lukte niet en ze gooide ook nog die kapotte kopje kapot, en mr.gold moest volgens mij bijna huilen want hij keek heel erg verdrietig.
    Nyah zo ongeveer op het einde en dat was eigenlijk best wel een grappig/leuk stuk voornamelijk hoe mr.gold keek. nyah hij liep zo ongevraagt binnen bij mary margret, emma enzo in huis en hij keek Emma dreigend aan en hij zei zo ongeveer dit: Jij gaat met mij mee, en als je dat niet doet vermoord ik iedereen en dan echt zo dreigend. nyah misschien zei die het iets anders maar hij zei wel dat hij dan iedereen gaat vermoorden. Als volgens mij als Emma niet mee zou gaan.


    -Haalt even diep adem-

    Whaha als dat niet enthousiast is :'D
    En nawww, poor Rumple, dat Belle dat kopje kapot smijt :( Dat vond ik juist het meest adorable van heel seizoen 1, dat hij dat echt gewoon op een kinda voetstuk heeft gezet. Daar heb ik ook een gifsetje van op m'n tumblr pagina, en nu hier :'D


    Whaha alle afleveringen van seizoen 1 die om Rumple en Belle draaiden, heb ik achteraf nog eens gezien, gewoon om te fangirlen :'D


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Merrow schreef:
    (...)
    Whaha als dat niet enthousiast is :'D
    En nawww, poor Rumple, dat Belle dat kopje kapot smijt :( Dat vond ik juist het meest adorable van heel seizoen 1, dat hij dat echt gewoon op een kinda voetstuk heeft gezet. Daar heb ik ook een gifsetje van op m'n tumblr pagina, en nu hier :'D


    Whaha alle afleveringen van seizoen 1 die om Rumple en Belle draaiden, heb ik achteraf nog eens gezien, gewoon om te fangirlen :'D



    haha, maar die afleveringen zijn ook leuk. en vooral Rumple vind ik echt leuk. ;p
    En stiekem heb ik toch ook wel best zin om aan de rpg te beginnen ghehe.

    ow ja zijn dreiging was; en ja ik heb het inderdaad terug gekeken maar ik vind die stuk toch best wel leuk.
    hij zegt dan.

    We kennen elkaar al heel lang, dus jullie weten dat ik de waarheid spreek. Als Belle intussen iets zou overkomen maak ik jullie allemaal dood.

    BarnOwl schreef:
    (...)


    haha, maar die afleveringen zijn ook leuk. en vooral Rumple vind ik echt leuk. ;p
    En stiekem heb ik toch ook wel best zin om aan de rpg te beginnen ghehe.

    ow ja zijn dreiging was; en ja ik heb het inderdaad terug gekeken maar ik vind die stuk toch best wel leuk.
    hij zegt dan.

    We kennen elkaar al heel lang, dus jullie weten dat ik de waarheid spreek. Als Belle intussen iets zou overkomen maak ik jullie allemaal dood.

    Ik kijk er ook echt al naar uit om te beginnen met de RPG. Whaha ik moet echt nog starten met m'n Jafar, whaha ik kan soms zo traag zijn :'D
    En die zin zal in het Engels nog zoveel beter klinken :3
    Ik vind Rumples voorkomen in de flashbacks gewoon echt awesome. Gewoon hoe hij praat en beweegt, en dan zijn koosnaam Deary, it sounds amazing en ik val er gewoon iedere keer weer voor. En tja, gewoon zijn kostuum alleen al is fantastisch, tot hoe het in de detail is uitgewerkt :3


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Merrow schreef:
    (...)
    Ik kijk er ook echt al naar uit om te beginnen met de RPG. Whaha ik moet echt nog starten met m'n Jafar, whaha ik kan soms zo traag zijn :'D
    En die zin zal in het Engels nog zoveel beter klinken :3
    Ik vind Rumples voorkomen in de flashbacks gewoon echt awesome. Gewoon hoe hij praat en beweegt, en dan zijn koosnaam Deary, it sounds amazing en ik val er gewoon iedere keer weer voor. En tja, gewoon zijn kostuum alleen al is fantastisch, tot hoe het in de detail is uitgewerkt :3



    in het engels klinkt die zeker beter, ik vind dat bijna alles in het engels wel beter klinkt eigk.
    maar ik faal in het engels overschrijven dus zei het maar in het nederlands ;p het enigste wat ik zo kan overschrijven zonder de engelse zin ergens te lezen is; I killing all of you en dan weet ik niet 100% zeker of ik het goed schrijf haha XD


    Misschien dat ik stiekem toch gewoon de speeltopic aanmaak. ;p

    BarnOwl schreef:
    (...)


    in het engels klinkt die zeker beter, ik vind dat bijna alles in het engels wel beter klinkt eigk.
    maar ik faal in het engels overschrijven dus zei het maar in het nederlands ;p het enigste wat ik zo kan overschrijven zonder de engelse zin ergens te lezen is; I killing all of you en dan weet ik niet 100% zeker of ik het goed schrijf haha XD


    Misschien dat ik stiekem toch gewoon de speeltopic aanmaak. ;p

    Ik baal er dus ook echt hard van dat mijn Engels te slecht is om een serie te volgen. Nu, tekenfilms enzo, kan ik dan weer wel in het Engels volgen, maar goed, dat is dan ook iets gemakkelijker Engels *fail* :'D
    Anders had ik dus Once Upon A Time al volledig uitgekeken - vriendlief heeft dus wel verstand van virusvrij downloaden enzo :'D Maar goed, dan begrijp ik maar de helft van wat er gezegd wordt, en dat vind ik ook weer zonde XD

    We zijn zo aan het spammen dat anderen niet meer mee durven praten, of ze vinden het gewoon heel erg doelloos waar we het over hebben :'D Nah, ik denk dat je alwel het speeltopic kan starten, i guess. Al ga ik het daar zeker niet zo volspammen als het praattopic (en een deel van het rollentopic) :'D
    En ik ga al blij zijn als ik gewoon één post krijg vandaag met Belle, omdat ik Jafar ook wil afkrijgen vandaag (:


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Whaaat? Bestaat dit??? Serieus, waarom wist ik er niks van af!
    Maar moet je karakters voor RPG zelf bedenken of.... oh wacht, ik zie dat de alterego namen sowieso niet kloppen met de serie *yaay*
    Kan ik nog mee doen?


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Merrow schreef:
    (...)
    Ik baal er dus ook echt hard van dat mijn Engels te slecht is om een serie te volgen. Nu, tekenfilms enzo, kan ik dan weer wel in het Engels volgen, maar goed, dat is dan ook iets gemakkelijker Engels *fail* :'D
    Anders had ik dus Once Upon A Time al volledig uitgekeken - vriendlief heeft dus wel verstand van virusvrij downloaden enzo :'D Maar goed, dan begrijp ik maar de helft van wat er gezegd wordt, en dat vind ik ook weer zonde XD

    We zijn zo aan het spammen dat anderen niet meer mee durven praten, of ze vinden het gewoon heel erg doelloos waar we het over hebben :'D Nah, ik denk dat je alwel het speeltopic kan starten, i guess. Al ga ik het daar zeker niet zo volspammen als het praattopic (en een deel van het rollentopic) :'D
    En ik ga al blij zijn als ik gewoon één post krijg vandaag met Belle, omdat ik Jafar ook wil afkrijgen vandaag (:


    Ik spam de speeltopic ook niet helemaal onder, de speeltopic is gwn echt om te rpge en dit gewoon echt om.. doelloos te zijn ofzo haha. ;p
    En we moeten ook de andere een kans geven om in te springen ofcourse.

    Fennec schreef:
    Whaaat? Bestaat dit??? Serieus, waarom wist ik er niks van af!
    Maar moet je karakters voor RPG zelf bedenken of.... oh wacht, ik zie dat de alterego namen sowieso niet kloppen met de serie *yaay*
    Kan ik nog mee doen?



    Je kan nog mee doen.

    Goodie, nog iemand die mee wilt doen! Hoe meer zielen hoe meer vreugd!
    Ik kan wel uitleg geven, maar het is BarnOwl's RPG dus dat laat ik aan haar over ^_^

    Misschien is het trouwens handig om in de beginpost ook de linken te zetten naar de andere topics toe? Gewoon voor het gemakzuchtige, zeg maar, zodat iedereen ziet welke topics er zijn en er dus niks over het hoofd wordt gezien (:


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Merrow schreef:
    Goodie, nog iemand die mee wilt doen! Hoe meer zielen hoe meer vreugd!
    Ik kan wel uitleg geven, maar het is BarnOwl's RPG dus dat laat ik aan haar over ^_^

    Misschien is het trouwens handig om in de beginpost ook de linken te zetten naar de andere topics toe? Gewoon voor het gemakzuchtige, zeg maar, zodat iedereen ziet welke topics er zijn en er dus niks over het hoofd wordt gezien (:



    Ja, dat doe ik altijd ;p

    maar ja eigk ist wel beter dat je de serie niet online kijtk want nu heb je elke week om ergens naar uit te kijken weetjewel:P en als je de hele seizoen al op internet hebt gezien ja dan niet meer ghehe ;p

    BarnOwl schreef:
    (...)


    Ja, dat doe ik altijd ;p

    maar ja eigk ist wel beter dat je de serie niet online kijtk want nu heb je elke week om ergens naar uit te kijken weetjewel:P en als je de hele seizoen al op internet hebt gezien ja dan niet meer ghehe ;p

    Nja, met series heb ik altijd wel graag dat ik gewoon door kan kijken, dat vind ikzelf fijner dan continue wachten op een nieuwe aflevering, maar jah, zo werkt dat niet altijd :'D Nu, met Lost kan ik gewoon kijken wanneer ik zin heb, en dat vind ik echt prettig, al is dat zeker niet altijd goed :'D Whaha ik kan dus soms wel overdrijven met kijken, gewoon omdat het te verslavend is :'D
    Achja, de charme van wachten, is dat je dus inderdaad iets heb om naar uit te kijken :3


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”