• De vloek van de Evil Queen zorgt dat alle sprookjesfiguren van de Enchanted Forest in de echte wereld belanden, in Storybrooke. geen een sprookjesfiguur weet wie ze werkelijk zijn, behalve een vermoed dat ze vervloekt zijn door de Evil Queen, diegene heeft namelijk een sprookjesboek van zijn leraar/lerares gekregen waardoor diegene denkt dat ze vervloekt zijn en sprookjesfiguren zijn, ook vermoedt hij dat zijn adoptiemoeder de Evil Queen is en dit dus alles in gang heeft gezet. Maar er is een profetie over een redster de echte moeder van de adoptiekind van de Evil Queen, hij besluit haar te zoeken, mee te nemen naar Storybrooke en haar te overtuigen dat zei hun allemaal kan redden. De Evil Queen en Rumple zijn zo ongeveer de enigste die zich vrijwel alles herinneren.


    Invullijstje
    Rol:
    Naam:
    Sprookjesfiguur:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Werk:
    Extra:

    Vrouwen zitten vol!

    Meisjes:
    Red riding hood ||Damianne Stavros || Barnowl
    Rickena "Ricky" Bell ||Tinkerbell || Luminis
    Amy Ella Adams || Assepoester regbo
    huntsman gereserveerd door Maximesa
    Brooke Ranzel Chamberlain ||Rapunzel || Stillinski
    Aurora Starlinski || Doornroosje || WenseKronik
    Isabelle Dumont || Belle || Merrow


    Jongens:
    Caleb Moore || Rumplestiltskin || Barnowl
    Jefferson Hatta Chesir|| Mad hatter || Maximesa
    Killian Jones || Ensiferum Ensiferum
    Hansel Grimm || Hans || WenseKronik
    Jafar gereserveerd doorMerrow
    Robin Hood gereserveerd door Ensiferum
    Gelaarsde kat gereserveerd door Fennec


    Invullijstje
    Rol:
    Naam:
    Sprookjesfiguur:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Werk:
    Extra:



    Regels
    *Ook wat oudere personages boven de 20 of de 30+ dus niet allemaal in de 17-19 jaar
    *ongeveer 5 zinnen schrijven meer mag altijd.
    *Naamsverandering doorgeven
    *Als je paar weken/dagen niet kan reageren ivm vakantie of andere reden even melden.
    *Andere niet buitensluiten
    *Boven de post zet je de naam van je personage en welke sprookjesfiguur hij/zij is.
    *16+ is toegestaan
    *OC aanduiden met (){}[]
    *Hou meisjes en jongens gelijk.
    *De vloek wordt later in de rpg verbroken
    *Reserveringen blijven twee dagen staan.




    Speeltopic
    Rollentopic
    Rollenstory

    [ bericht aangepast op 14 nov 2013 - 21:25 ]

    Even rap tussendoor, gehe ik vind het echt tof dat zowat iedereen toch over wilt stappen naar de hij/zij vorm :3

    En dat lijkt me nu echt geniaal, dat Jafar en de Gelaarsde kat gaan samenwerken om Yasmine terug te krijgen, terwijl die twee elkaar niet kunnen uitstaan :'D Genius.

    En dan in verband met de vraag voor mr. Gold. Belle houdt natuurlijk van hem, en dan Jafar heeft een godsgruwelijke hekel aan de man, maar toont dit niet en houdt de schijn op bij Rumple dat hij hem mag. Best evil buddy's, om er maar een grappige bewoording aan te geven :'D

    En nu ben ik er weer even mee weg XD Ik kom straks nog wel even spieken hier :3


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    En... mijn hersenen bedenken opeens weer iets raars; wat als Jefferson de lamp gestolen heeft, Rumple de schuld krijgt en de lamp bij Julio beland? (Of bij de onschuldige Ricky)
    Eigenlijk is het leukste nog wel dat ik het niet kan weten omdat er zoveel mensen meeschrijven :)


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Offf Jefferson steelt de lamp uit Golds shop als bewijs, komt erachter dat hij niet werkt en zorgt ervoor dat hij hem kwijtraakt voor iemand erachter komt. Natuurlijk kan dat later nog wel, maar t is nog niet eens een slecht idee ^^


    Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic. - Jefferson (ouat)

    Inderdaad geen slecht idee. ;p

    Oh, dat klinkt allemaal echt geweldig. Ik heb zo het idee dat dit een leuke RPG blijft die niet zo snel uitsterft ^^


    Happy Birthday my Potter!

    haha die idee had ik ookal ;p

    And people, ik sta altijd open voor opties en nieuwe ideeën. ;p

    Haha, het lijkt er op dat die lamp nog voor veel problemen gaat zorgen :) Ik hoop echt dat deze RPG zo actief blijft :)


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    De lamp betreft het is eigenlijk wel logisch als Mr.gold de schuld zal krijgen. aangezien hij toch wel een slechte reputatie heeft en hij wel eens vaker wat heeft gestolen. :P

    Awesome dat iedereen zo meedenkt :3
    Gold ga op de eerste plaats de schuld krijgen, inderdaad omdat hij dus een slechte reputatie heeft :'D
    Maar dat Jefferson dan de lamp gestolen heeft en dan dumpt / kwijt maakt omdat het ding onbruikbaar blijkt te zijn, gezien er geen magie is XD En tja, Jefferson heeft ook nog een motief, gezien hij zijn magische hoed probeert te maken (:
    It's genius :3

    En ik moet de rpg echt bij lezen, mihi jullie zijn zo snel met posten XD

    [ bericht aangepast op 17 nov 2013 - 23:59 ]


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    *wilde wat gaan posten maar toen stopte internet op de laptop*


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    waaaaaa net 3x08 gezien, fuck you ouat met de grootste cliffhanger everrrrr, moet ik weer tot ma wachten grrrr


    Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic. - Jefferson (ouat)

    Ik heb vanmiddag 2x11 gezien :3 I just love Belle <3

    [ bericht aangepast op 18 nov 2013 - 15:59 ]


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Ik wacht weer tot woensdag. ;3
    Maar even nog voor de goede orde? VT of TT?
    Ik heb namelijk wel eens gehad dat een iemand het anders deed dan de rest en dan moest je het document helemaal verbeteren omdat het zo stom las D:
    Dus als het kan, voorkom ik dat graag. [a]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik moet tot woensdag elke keer wachten :p maar dan heb ik wel twee afleveringen achter elkaar. ;p ^^

    [ bericht aangepast op 18 nov 2013 - 17:22 ]

    Ja, ik ook. ^^


    Every villain is a hero in his own mind.