• De vloek van de Evil Queen zorgt dat alle sprookjesfiguren van de Enchanted Forest in de echte wereld belanden, in Storybrooke. geen een sprookjesfiguur weet wie ze werkelijk zijn, behalve een vermoed dat ze vervloekt zijn door de Evil Queen, diegene heeft namelijk een sprookjesboek van zijn leraar/lerares gekregen waardoor diegene denkt dat ze vervloekt zijn en sprookjesfiguren zijn, ook vermoedt hij dat zijn adoptiemoeder de Evil Queen is en dit dus alles in gang heeft gezet. Maar er is een profetie over een redster de echte moeder van de adoptiekind van de Evil Queen, hij besluit haar te zoeken, mee te nemen naar Storybrooke en haar te overtuigen dat zei hun allemaal kan redden. De Evil Queen en Rumple zijn zo ongeveer de enigste die zich vrijwel alles herinneren.


    Invullijstje
    Rol:
    Naam:
    Sprookjesfiguur:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Werk:
    Extra:

    Vrouwen zitten vol!

    Meisjes:
    Red riding hood ||Damianne Stavros || Barnowl
    Rickena "Ricky" Bell ||Tinkerbell || Luminis
    Amy Ella Adams || Assepoester regbo
    huntsman gereserveerd door Maximesa
    Brooke Ranzel Chamberlain ||Rapunzel || Stillinski
    Aurora Starlinski || Doornroosje || WenseKronik
    Isabelle Dumont || Belle || Merrow


    Jongens:
    Caleb Moore || Rumplestiltskin || Barnowl
    Jefferson Hatta Chesir|| Mad hatter || Maximesa
    Killian Jones || Ensiferum Ensiferum
    Hansel Grimm || Hans || WenseKronik
    Jafar gereserveerd doorMerrow
    Robin Hood gereserveerd door Ensiferum
    Gelaarsde kat gereserveerd door Fennec


    Invullijstje
    Rol:
    Naam:
    Sprookjesfiguur:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Werk:
    Extra:



    Regels
    *Ook wat oudere personages boven de 20 of de 30+ dus niet allemaal in de 17-19 jaar
    *ongeveer 5 zinnen schrijven meer mag altijd.
    *Naamsverandering doorgeven
    *Als je paar weken/dagen niet kan reageren ivm vakantie of andere reden even melden.
    *Andere niet buitensluiten
    *Boven de post zet je de naam van je personage en welke sprookjesfiguur hij/zij is.
    *16+ is toegestaan
    *OC aanduiden met (){}[]
    *Hou meisjes en jongens gelijk.
    *De vloek wordt later in de rpg verbroken
    *Reserveringen blijven twee dagen staan.




    Speeltopic
    Rollentopic
    Rollenstory

    [ bericht aangepast op 14 nov 2013 - 21:25 ]

    Haha okee. ;p
    wel ja dan gaan we nog wel verder met overdag ghehe. ;p

    Ik ben nu bezig met een post voor Jafar, maar Belle vrees ik niet meer te redden vanavond... ik ga proberen van wel, maar kan niks beloven (:


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Dominique moet ook nog Jafs huis onderzoeken haha
    En gaat dat lang duren? Anders blijf ik nog even wakker


    Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic. - Jefferson (ouat)

    Ik ben m'n post aan t afronden, dus hij kan elk moment komen, toch zeker binnen 10 minuten ^_^

    En Jaf moet ook weer terug naar huis btw, again. Dankzij Jef :'D
    Dus Dominique kan Jaf daar evt even aantreffen, half naakt ofzo, als hij zich aan het omkleden is :'D

    [ bericht aangepast op 1 dec 2013 - 21:37 ]


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Haha, als het avond gaat worden snap ik dat Julio niet veel geld heeft, als hij altijd te laat levert.... xD
    Ik zie wel voor me dat het web van mensen die elkaar bespieden nog wel eens grappige momenten kan veroorzaken.


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    T is still ;p XD

    Omg ik ben nu bij 3x6. En... <333333


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik wil ooook kijken #panneverfails


    Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic. - Jefferson (ouat)

    Ik hou van Emma en Hook. ^^ Ik kan me geen zoenscene herinneren die ik ooit eens over wilde zien hahah. Perfectness<33


    Waar ben jij?


    Every villain is a hero in his own mind.

    ik loop op 1 aflevering na gelijk met de vs... 10 dus, de laatste iig


    Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic. - Jefferson (ouat)

    O jaa. (:
    Ik moet er nog vier.
    En dan weer lang wachten D:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik hoef alleen de aflevering nog te kijken die gisteren in de vs op tv kwam ;p en dan ben ik helemaal bij haha ;p

    Ugh, ik heb de neiging om me uit te schrijven, aangezien ik gewoon echt veel te weinig tijd heb de laatste tijd om ook maar iets te schrijven -.-
    Dodelijk irritant, want ik wil me helemaal niet uitschrijven, want ik vind deze RPG veel te tof. Ik baal er in ieder geval van dat ik nog altijd niet gepost heb, en ik vrees ervoor dat het deze week niet heel veel gaat beteren.


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Doe maar rustig aan joh, ik post ook weinig iedereen post weinig, dus het maakt mij niet zoveel uit^^ aan de ene kant vind ik het fijner dat er niet echt vaak gepost wordt want als er wel echt actief gepost wordt dan loop k de kans dat ik er geen zin meer heb en ik geen inspi meer heb of wat dan ook ;p


    En je mag gerust ook wel een kortere post maken als je niet zoveel tijd hebt

    [ bericht aangepast op 9 dec 2013 - 17:39 ]

    Net klaar met de laatste aflevering en fuuuuu. Ook weer t voorproefje van E11 gezien en ik wil die zo graag zien maar ook weer niet want het is de winterfinale en dan moet ik weer wachten en t is spannend want THE CURSE IS BACK BITCHES


    Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic. - Jefferson (ouat)