• Lang geleden in een land hier ver vandaan... Zo beginnen al die "Sprookjes".
    Er is er een school die in The Mystery mountains ligt. De leerlingen van deze school zijn alles behalve standaard, het is namelijk een school voor: heksen, drakenrijders, hybriden, vampieren, weerwolven, nymfen, elfen en tovenaars. Als de mytsische wezens komen samen op deze school Ad infinitum. Omdat The Mystery mountains een angstaanjagende plek is voor buitenstaanders zullen deze hier ook niet komen.


    1e jaars:
    Meggie Evana Twaine ~ Navargus
    Myloo Polup ~ LyraPhoenix
    -
    -
    2e jaars:
    gereserveerd voor LondenLove
    Allyne Trish Carter ~Irrevocable
    -
    -
    3e jaars: (VOL)
    Brianna Hedwig Morgans ~ xMeCrazyMofo
    Brooklin Avery Knights ~ LondenLove
    April Jazzlynn Adams ~ AmazaynLOVE
    Annabeth Fleuriande Rae ~ Weak
    4e jaars:
    Samuel Oliver Skyes ~ Raccoon
    Elia "Eli" Conor Rapattoni ~ Irrevocable
    -
    -
    5e jaars:
    gereserveerd voor Casiramos
    Katherine "Kath" Roselia Romano ~ Casiramos
    Moira Olivia Moore ~ Wunjo
    Rosa Delany ~ DoctorDonna
    6e jaars: (VOL)
    Aurorae Rosalie Rae Weak
    Rosary 'Rose' Elizabeth North ~ Aquari
    Maxwell Thomas Goldberg ~ Raccoon
    Luke Adam Chamberlain ~ Wunjo
    7e jaars:
    Tyler Elijah Romano ~ Casiramos
    Eos Jinx Frequentatore ~Maximesa
    Shadow Raeper ~ Paddo
    Kendall Francis Jackson ~ Kendizzzzle
    -

    Leraren:
    Schoolhoofd: Mr. Oldman
    Conciërge
    Kok/in:
    Leraren:
    Draken rijden en beheersen: Neth Salvano ~ LyraPhoenix


    Lessen:
    Basisvakken:
    Krachten beheersen
    Monster kennis
    Vecht en verdediging trainingen

    Keuze/vaste vakken:
    Magie ~Vast voor heksen en tovenaars voor de rest keuze~
    Draken beheersen en berijden ~Alleen voor de Drakenrijders~
    Bomen en natuur creëeren en beheersen ~Vast voor Boomnymfen voor de rest keuze ~
    Bloed sturen ~Alleen voor Vampieren~
    Transformatie ~Alleen voor Weerwolven~
    Water sturen ~Vast voor Waternymfen voor de rest keuze~
    Strategie ~Keuzevak~
    Beeldende kunst ~Keuzevak~
    Muziek ~Keuzevak~
    Handvaardigheid ~Keuzevak~


    Kleuren

    heksen : Rood
    drakenrijders : Blauw
    hybriden : Groen
    vampieren : Geel
    weerwolven : Grijs
    nymfen : Paars
    elfen : Roze
    tovenaars : Oranje


    Invullijstje:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd: [als het personage een erg oud (bv. 278 jaar) personage is leeftijd van uiterlijk]
    Jaar:
    Geslacht:
    Uiterlijk: [Liefst foto]
    Karakter:
    Herkomst:
    Vak(ken) die je (niet) wilt volgen:
    Extra:


    Regels:
    *Minstens 5 zinnen
    *Reserveringen blijven 2 dagen staan
    *Jongens en meisjes gelijk houden
    *Naamsverandering doorgeven
    *Niet de personages van andere bespelen
    *Alleen Fleuri en Windlesss mogen nieuwe topic's openen
    *OOC tussen [] {} ~~ - -
    *Geen Mary / Gary Sue
    *16+ mag maar houd het netjes

    Praattopic
    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 8 dec 2013 - 11:19 ]


    Ab imo pectore

    :P

    [ bericht aangepast op 14 nov 2013 - 18:11 ]


    You will always remember this day as the day that you almost caught Captain Jack Sparrow! ~ Captain Jack Sparrow

    Maxwell Thomas Goldberg ||6dejaars Drakenrijder

    "Ís goet" zei ze instemmend "En iek moet mijn zusje ook even zoeken" zei ze dan. Ik wist dat ze het via haar aura gave ging doen. "Ze zit op de 3e verdieping" zei de dan en ik knikte even "Samen met Brianna"vervolgde ze nog. "Mooi die heeft al meteen een kamergenoot." zei ik met een grinnik. Ik keek even naar Aurorae en zag dat ze haar blik wat afwende. "Ehm... laten we ze gaan zoeken" stotterde ze plots "Iek bedoel laten we onze kamergenoten gaan zoeken" verbeterde ze haarzelf. "Ja is goed. Volgens mij gaan we wel veel mensen tegenkomen in de gangen." zei ik dan met een glimlachje. Rustig liepen we wat door de gangen die hier een beetje rustig was. Ik vond ook nog niet meteen de geschikte kamergenoot. "Heb je anders zin om gewoon wat buiten naar het tuintje te gaan ofzo? Veel leuke mensen kan ik niet meteen vinden." vroeg ik haar dan en ik glimlach lief naar haar. Het was hier ook wel redelijk druk.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Myloo Polup//Vleugelelf

    Rustig lande ik bij een klein cafeetje, maar er was helemaal niemand meer, dus ik pakte mijn spullen goed vast en vloog weer verder opweg naar de school. Als ik rustig voor de poort land, begint mijn spanning me te over te nemen en liep met een kloppend hard de grote trap op naar de deur. Een klein vlindertje zat op mijn schouder. Ik glimlach, waarbij mijn spanning wat minder wordt en loop de deur door de hal in. Verschillende soorten wezens waren bij elkaar en stonden in groepen met elkaar te praten. Ik keek wat onzeker om me heen en wist nu niet wat ik moets doen. Met rustige passen, zocht ik een geschikt plekje om uit te rusten.

    Neth Salvano//Drakenrijden en beheersen leraar

    Ik liep door de gangen naar een zijdeur, waarbij ik aan de rand van het bos stond. Ik floot om Elenoir en een donderend gebrul vulde de lucht. Ze landemet een kleine stoot op de grond. 'Sorry schat, maar ik moet wat dingen regelen voor de eerste les,' zei ik tegen haar, waarbij ik plaats nam in het zadel. Elenoir vloog de lucht in naar de open veld, waar les werd gegeven. Vele matrialen stonden klaar om gebruikt te worden, maar ik had voor de eerste les, helemaal niks hiervan nodig. 'Wij gaan een draak vangen, lieverd,' zei ik en vloog over het veld naar de wilde bossen, waar de wilde draken waren.


    Vampire + Servant = Servamp

    Moira Olivia Moore // 5e jaars drakenrijder
    Eos vind het een goed idee, wat ik ook wel verwacht had. We lopen naar beneden en Eos loopt gelijk naar Tyler toe. Ik magt hem echt, echt, echt niet. Hij heeft een enorm ego en flirt met alle meisjes van de school. Nu heeft hij weer beet. Gelukkig zorgt Eos ervoor dat het meisje hem een klap geeft en ik grinnik. Eos lijkt nog wel even bezig dus ik besluit twee eerstejaars te helpen, die radeloos om zich heen kijken.
    'Hallo,' glimlach ik. 'Kan ik jullie ergens mee helpen?' 'Ja!' roept een meisje met lang, blond haar opgelucht. 'Op welke verdieping is kamer 153?' Ik denk even na. 'Verdieping 3.' zeg ik dan. 'Dankjewel!' roept ze en ze loopt samen met het andere meisje de trap op.
    'Let's go.' hoor ik dan achter me, Eos staat klaar. We lopen naar buiten. 'Waarom ben je eigenlijk bevriend met hem?' vraag ik zuchtend. Ze weet dondersgoed dat ik het over Tyler heb. 'Zijn ego is groter dan Fuoco.' Ondertussen komen we bij de kooien aan, die ik open. Parva kijkt me slaperig aan. 'We gaan een ritje maken.' fluister ik. Gelijk is hij wakker, en loopt hij zijn kooi uit. Van enthousiasme komt er rook uit zijn neusgaten. 'Rustig Parv.' grinnik ik. Ik zadel hem en ga zitten, wachtend op Eos.

    Luke Adam Chamberlain // 6e jaars tovernaar
    'Gelukkig niet al te ver.' zegt Sam en ik knik. 'Hoe was jou vakantie eigenlijk?' vraagt hij vervolgens. Ik haal mijn schouders op. 'Het ging, ik ben naar Egypte geweest.' antwoord ik. Ondertussen komen we bij de derde verdieping aan. Ik steek de sleutel in het sleutelgat van kamer 115, en loop naar binnen. Ik heb nog nooit een kamer op de derde verdieping gehad. Deze is anders ingericht, met een hemelsblauw plafond en roomkleurige muren. 'Niet slecht.' grinnik ik. Ik gooi mijn koffer op het bed wat het meest rechts staat. Daarna loop ik naar het raam.
    'Wauw, mooi uitzicht.' zeg ik bewonderend. Ik kijk naar twee meisjes die hun draken los laten. Stil huiver ik. Ik vind draken echt verschrikkelijk eng.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Eos Jinx Frequentatore

    'Dat valt best mee hoor,' reageer ik op Moira. Mijn ego was even groot, alleen hield ik het voor me. Dat was waarschijnlijk een van de redenen dat ik hem mocht. 'Plus, het heeft wel iets van humor om met een ontbloot bovenlijf in de meest gay pose op bed te liggen en op een oversexte manier "hii" te roepen.' Buiten liep ik naar de landplaats toe en pakte mijn fluitje weer waar ik op floot. Al snel vloog Fuoco boven de hokken en landde op een ervan. In automatisme grepen zijn klauwen het ijzer vast en boorde erdoorheen, terwijl hij dit deed produceerde hij een grommend geluid. 'Nee Fuoco, we gaan gewoon een ritje maken, ik prop je niet in een hok. Het was puur geluk dar het hok dat Fuoco greep leeg was. Fuoco gromde nog steeds. Met een zucht liep ik naar het lege hok toe en klom behendig omhoog, ik had moeten weten dat dit zou gebeuren. Ik klom op Fuoco's rug door de scherpe punten van Fuoco's schubben ik mijn schoenen te prikken. Eenmaal op zijn rug vloog Fuoco direct weg. We suiste in volle vaart langs Moira de lucht in in een verticale lijn. Ik hield het fluitje in mijn hand gedrukt en liet hem doorvliegen. Ver boven in de wolken liet ik zijn teugels los en kwam ik van zijn rug los. Als twee individuen vielen we gezamelijk naar beneden. Pas onder het wolkendek, zodat er goed zicht was vanuif de school (ik hield er wel van om te pronken), floot ik op het fluitje en kwam Fuoco in actie. Hij bewoog zich naar mij toe zodat ik, nog steeds vallend, plaats kon nemen. De teugels eenmaal weer in handen stuurde ik bij waardoor Fuoco draaide en we vol over de bomen gleden. Vernieling van de natuur, volgens mij begon ik al met straf voordat de school überhaupt begonnen was. Moira kwam er ook weer bij vliegen. Ik grijnsde. 'Kijk, en dat is nou écht leuk.' Dat het ook gevaarlijk was maakte mij niks uit.


    Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic. - Jefferson (ouat)

    Moira Olivia Moore // 5e jaars drakenrijder
    'Dat valt wel mee hoor.' zegt Eos. 'Plus, het heeft wel iets van humor om met een ontbloot bovenlijf in de meest gay pose op bed te liggen en op een oversexte manier ''hii'' te roepen.' Ik trek een gezicht. 'Dat klinkt meer als iemand een trauma bezorgen.' mompel ik.
    'Expandit Alas Suas.' fluister in in Parva's oor. Iets wat ik moet zeggen waardoor hij opstijgt. Parva spreid zijn vleugels en vliegt omhoog. Ik voel de wind door mijn haren wapperen en vlieg achter Eos en Fuoco aan, die een geweldige stunt doen. Vol bewondering kijk ik toe. Ze vliegen naar het bos om vervolgens een paar bomen te vernielen en ik grinnik. Ik ga op Parva staan, en bestuur hem met mijn voeten. Iets wat ik mezelf heb aan geleerd in de vakantie. We vliegen over het bos, waarbij Parva een boom om trapt, en ik ga naast Eos vliegen.
    'Kijk, en dat is nou echt leuk.' zegt ze en ik knik. 'Dat was geweldig!' roep ik uit. Ondertussen ga ik weer op Parva zitten, de nu ergens in het bos is geland. 'Goed gedaan.' fluister ik in zijn oor en hij blaast weer rook uit door zijn neus. Straks denkt iedereen nog dat er een bosbrand is hier.
    'Zullen we nog een stukje tot daar vliegen?' ik wijs naar het gebergte verderop, waar een prachtig landschap is.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Eos Jinx Frequentatore

    Ik kijk naar achteren naar de plek die Moira aanwijst, ik meende dat daar vlakbij ook het meer was waar watersturing werd geoefend. Ik weet nog dat ik samen met een paar anderen onze draken het meer geheel hebben laten verdampen. We moesten toen met 'n allen alles met emmertjes terug gaan gooien, uiteindelijk kregen een paar watersturende leerlingen medelijden met ons en hadden geholpen om het terug te gooien. Ik stemde in om door te vliegen en we gooiden de snelheid er flink in.


    Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic. - Jefferson (ouat)

    Moira Olivia Moore // 5e jaars drakenrijder
    We vliegen naar de plek verderop, waar ook het meer voor watersturing is. We gooien de snelheid er flink in en ik vlieg nog even met Parva voor de vierde verdieping, waar een paar eerstejaars bewonderend uit het raam kijken. Ik hou me stevig vast en trek aan aan de linker teugel, waardoor Parva rond draait. Daarna vlieg ik weer achter Eos aan. Ik land bij het meertje.
    Parva buig zijn kop naar het meertje en slurpt water naar binnen. Die heeft duidelijk dorst.
    'Hopelijk mogen we morgen bij de eerste les gelijk vliegen, en hoeven we niet dat lange gezeur over veiligheid aan te horen.' zucht ik.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Eos Jinx Frequentatore
    'Lieve schat je zit bij mij in de klas. En gezien het een mirakel is als ik niet na hoef te blijven kan ik je verzekeren dat dat praatje komt,' reageer ik op Moira. Fuoco springt de hele tijd op en neer wat kleine aardbevinkjes veroorzaakt. 'Ik doe even snel een rondje meer voor de grond hier instort.' Fuoco en ik hadden geoefend met water. Het had even geduurd om mijn angst voor water te negeren. Maar met Fuoco durfde ik het inmiddels aan. Zonder hem was ik nog steeds wel bang om het diepe water op te zoeken, maar dat liet ik nooit merken. Ik stuurde Fuoco het water in en op volle snelheid zwom Fuoco over de bodem van het meer waardoor ik niet eens zo lang mijn adem in hoefde te houden. Eenmaal weer boven water in de lucht schoten de vlammen van Fuoco aan, behalve degene die mij zouden kunnen raken. Toen we weer naast Moira landden waren we, op mijn halfnatte haren na, alweer helemaal droog.


    Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic. - Jefferson (ouat)

    Aurorae Rosalie Rae

    ''Volgens mij gaan we wel veel mensen tegenkomen in de gangen." zei hij. We liepen door de gangen, er waren hier genoeg mensen, maar niet de geschikte. Net toen ik wilde vragen of we niet beter konden omkeren vroeg hij glimlachend: 'Ik vond ook nog niet meteen de geschikte kamergenoot. "Heb je anders zin om gewoon wat buiten naar het tuintje te gaan ofzo? Veel leuke mensen kan ik niet meteen vinden." "Ís goet" ik trok hem mee door de poort, over de bordes de tuin in, naar de vijver. Lachend ga ik in een band zitten. Er zitten meer mensen in het parkje, drakenrijders die hun draken de vleugels laten spreiden, tovenaars en heksen die hun krachten uitproberen, waternymfen die in het water baden, maar geen geschikte kamergenoten.


    I like my choices. I hope she likes hers.

    Samuel Oliver Skyes || 4dejaars weerwolf

    'Het ging, ik ben naar Egypte geweest.'zei hij schouderophalend en ik knikte. "Wauw, Egypte lijkt me echt leuk om te zien."zei ik dan gemeend. Ik zou ooit graag de piramides beklimmen, ik bedoel maar hoe gaaf moet dat nou zijn? We kwamen aan bij de derde verdieping en Luke opende de deur. 'Niet slecht.' grinnikte hij en ook ik keek nieuwsgierig de kamer rond. Het plafond was hemels blauw en de muren hadden van dat crème achtige kleur. Luke plofte zijn koffers op een bed en ik viel neer op het andere bed. Hmm deze bedden lagen toch altijd zo goed. 'Wauw, mooi uitzicht.' hoorde ik hem bewonderend zeggen. Ik kwam rustig weer overeind en keek ook door het raam naar buiten. We hadden een mooi uitzicht over het plein en de tuin. "Veel beter dan vorig jaar. "gniffelde ik. Dan had ik een uitzicht op de wc's en mijn kamergenoot was afschuwelijk gemeen.

    Maxwell Thomas Goldberg ||6dejaars Drakenrijder

    Aurorae stemde in met mijn idee en trok me mee naar buiten. Ik moest even lachen bij het gedacht dat ze zo graag naar buiten wilde dat ze me bijna letterlijk meesleurde. Toen we de tuin naderden liepen we rustig richting de vijver. Ze liet zich lachend in een band neerploffen en ik ging in de schommel naast haar zitten. De tuin was echt zo fascinerend, want iedereen zat hier wel graag. Zo zag je ook meteen alle soorten leerlingen. Van drakentrainers tot waternymfen, noem maar op. "Denk ja dat Mn. Oldman voor ons geen uitzondering kunnen maken?" vroeg ik Aurorae met een grinnik en daarna grijnsde ik naar haar. We vonden beiden niet meteen een kamergenoot en eerlijk gezegd had ik geen zin om heel het schoolgebouw te gaan doorzoeken om dan toch een kamergenoot te vinden. "Hij kent ons toch en hij weet dat we niets verkeerd gaan doen." zei ik dan met een lachje. Het was een beetje sarcastisch bedoeld, want ik werd toch nog redelijk vaak op het matje geroepen. Maar vrouwen zou ik nooit iets durven aandoen. Ik wiebelde wat heen en weer en keek haar dan vragend aan. "Of hb je toch liever iemand anders op je kamer?" vroeg ik haar dan.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Aurorae Rosalie Rae

    "Denk ja dat Mn. Oldman voor ons geen uitzondering kunnen maken?" vroeg hij met een grinnik en grijnsde. "Hij kent ons toch en hij weet dat we niets verkeerd gaan doen.""Je ebt gelijk, en nu zijn allle leuke mensen toch al 'bezet" "Of heb je toch liever iemand anders op je kamer?" vroeg hij toen. "Nee oor elemaal niet, ikvind het juist gezellig met jouw". Ik keek heb onderzoekend aan, vond híj het wel leuk? "Vind jij het e-eigenlijk wel leuk om met mij op een k-kamer te zitten?" ik keek hem blozend aan. 'Stop met zo stom stotteren' zei een stemmetje in mijn hoofd. Ik voelde dat in nóg roder (wowowow raar woord) werd. Ik wende mijn blik af en deed alsof ik geïntreseerd was in een waternymf die druk bezig was een draaikolk te maken.


    I like my choices. I hope she likes hers.

    Maxwell Thomas Goldberg ||6dejaars Drakenrijder

    .""Je ebt gelijk, en nu zijn allle leuke mensen toch al 'bezet" zei Aurorae instemmend. Op mijn vraag antwoorde ze dan ook meteen"Nee oor elemaal niet, ikvind het juist gezellig met jouw" zei ze en ik glimlachte naar haar. "Vind jij het e-eigenlijk wel leuk om met mij op een k-kamer te zitten?" vroeg ze me plots stotterend en ik keek haar vragend aan. "Ja tuurlijk zou ik dat wel leuk vinden, anders zou ik het toch niet voorstellen." zei ik met een zacht lachje en glimlachte dan naar haar,m aar ze had haar blik al afgewend naar een waternymf die een draaikolk aan het maken was. "De kans dat ik nog een interessant iemand vind is erg klein, dus ik zou erg blij zijn dat ik bij jou zou kunnen zitten, want we zijn toch redelijk goede vrienden." legde ik dan uit met een grijnsje.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Aurorae Rosalie Rae

    "Ja tuurlijk zou ik dat wel leuk vinden, anders zou ik het toch niet voorstellen." zei hij met een zacht lachje en glimlachte dan naar me "De kans dat ik nog een interessant iemand vind is erg klein, dus ik zou erg blij zijn dat ik bij jou zou kunnen zitten, want we zijn toch redelijk goede vrienden.". De woorden 'redelijk goede vrienden' bleven in mijn hoofd rondspoken. Hij vond mij een redelijk goede vriendin, maar ik wilde geen redelijk goede vriendin zijn maar een geweldige, knappe en lieve vriendin. 'Ach je maakt geen partij bij hem, let him go' zei dat zelfde stemmetje. "Laten we het aan Mr. Oldman vragen" 'Let him go' "Kom" 'Let him go'. Ik liep snel terug naar de poort, stoof door alle lang gangen en kwam aan bij de deur van Mr. Oldman. Nog voordat ik klopte riep hij: "Binnen".

    [ bericht aangepast op 7 dec 2013 - 22:41 ]


    I like my choices. I hope she likes hers.

    b]xMeCrazyMofo ---> SnowHeart[/b


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa