• Afgelopen weekend ben ik dan wel naar Haunted Castle (keukenhof) geweest, maar aangezien ik dit jaar verder niets meer ga doen met Halloween ging ik vandaag mijn gezicht besmeren en ik ben redelijk tevreden over het resultaat.
    Tadaa;
    -
    En nu heb ik 'm ook als profielfoto ingesteld hier... maar daar twijfel ik nog over want ik ben zeer gehecht aan mijn vorige. :'D
    Meh, ik baal er verder wel van dat ik niet in Amerika woon. Halloween is toch één van mijn favoriete dingen in het jaar. Ik wil me ook als een idioot verkleden en langs deuren gaan, maar ik denk dat als je dat hier in Nederland doet, veel mensen niet voorbereid zijn en je echt geen snoep gaan geven hehe.
    Okay, om dit nuttig te houden; wat gaan jullie nog doen met Halloween? Of wat heb je al gedaan?

    [ bericht aangepast op 3 feb 2014 - 10:41 ]

    Halloween is echt zo leuk! En je ziet er geweldig uit! En Regan ook, holy balls!
    Edit: Avarosa, wat gaaf!

    [ bericht aangepast op 29 okt 2013 - 20:11 ]


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Avarosa schreef:
    Ik vind het heel goed gedaan. Ik ga morgen met mijn klein zusje een klein Halloweenfeestje houden. Ze wilt graag weer op stap gaan, maar we wonen nu wat afgelegen en langs een grote baan dus dat gaat niet echt. Ik moet ook nog wat leren dus zou vanaf donderdag naar mijn oma willen gaan, dus daarom doen we het morgen. Vorig jaar heb ik mij wel als Emily geschminkt.
    (niet zo goed gelukt als dat van jou, maar ik vond het wel leuk)


    Aw leuk zeg! Emily lijkt me ook moeilijk om te maken dus ik vind het goed gelukt!

    Hamlet schreef:
    Halloween is echt zo leuk! En je ziet er geweldig uit! En Regan ook, holy balls!
    Edit: Avarosa, wat gaaf!

    Dankje! (:
    Pff, ik wil nu echt verhuizen naar Amerika haha. :'D

    Draculea schreef:
    (...)
    Dankje! (:
    Pff, ik wil nu echt verhuizen naar Amerika haha. :'D

    Ik heb het een keer in Amerika kunnen vieren, het was werkelijk waar geniaal! Anders ga je toch gewoon langs de deuren ^^ ookal is het maar om mensen te laten schrikken, gewoon doen ;P


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Misschien zou ik met wat vriendinnen een anime halloween avondje houden, en dan met films, eten, en animes het doorbrengen misschien verkleed maar dat weten we nog niet.

    Draculea schreef:
    (...)
    Aw leuk zeg! Emily lijkt me ook moeilijk om te maken dus ik vind het goed gelukt!
    Ten eerste is het moeilijk om deftig materiaal te vinden om iets mee te doen en als je dan eindelijk iets hebt kunnen fabriceren staan de mensen dwaas te kijken als je aan de deur belt.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Well Laura, I seriously love that!

    Echt onwijs gaaf!


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Guitarros schreef:
    Misschien zou ik met wat vriendinnen een anime halloween avondje houden, en dan met films, eten, en animes het doorbrengen misschien verkleed maar dat weten we nog niet.


    Anime halloween :O
    Awesome! Moet je doen!


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Taka schreef:
    (...)

    Anime halloween :O
    Awesome! Moet je doen!

    Haha, yes, indeed! Zou me ook wel vet lijken :').


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Hamlet schreef:
    (...)
    Ik heb het een keer in Amerika kunnen vieren, het was werkelijk waar geniaal! Anders ga je toch gewoon langs de deuren ^^ ookal is het maar om mensen te laten schrikken, gewoon doen ;P

    Oh ik ben echt jaloers!
    En ik heb dat een keer gedaan toen ik kind was, toen keken de mensen ons zelfs al raar aan... Ik denk niet dat het echt geaccepteerd wordt door de mensen hier in de buurt.

    Guitarros schreef:
    Misschien zou ik met wat vriendinnen een anime halloween avondje houden, en dan met films, eten, en animes het doorbrengen misschien verkleed maar dat weten we nog niet.

    Zoiets heb ik al een keer gedaan! ^^ Zonder verkleden dan haha.

    Avarosa schreef:
    (...)Ten eerste is het moeilijk om deftig materiaal te vinden om iets mee te doen en als je dan eindelijk iets hebt kunnen fabriceren staan de mensen dwaas te kijken als je aan de deur belt.

    Klopt en klopt. Helaas.

    Calypse schreef:
    Well Laura, I seriously love that!

    Echt onwijs gaaf!

    Thanks! ^^

    Er zijn hier daarjuist twee jongens komen aanbellen, al zingend 'Halloween, geef me een cent of tien euro!'. Dus toen stond ik eerlijk gezegd ook wel verbaasd te kijken :')


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Guitarros schreef:
    Misschien zou ik met wat vriendinnen een anime halloween avondje houden, en dan met films, eten, en animes het doorbrengen misschien verkleed maar dat weten we nog niet.


    Goed idee :D
    of een horror film of zo xd


    May StarClan light your path.