• Afgelopen weekend ben ik dan wel naar Haunted Castle (keukenhof) geweest, maar aangezien ik dit jaar verder niets meer ga doen met Halloween ging ik vandaag mijn gezicht besmeren en ik ben redelijk tevreden over het resultaat.
    Tadaa;
    -
    En nu heb ik 'm ook als profielfoto ingesteld hier... maar daar twijfel ik nog over want ik ben zeer gehecht aan mijn vorige. :'D
    Meh, ik baal er verder wel van dat ik niet in Amerika woon. Halloween is toch één van mijn favoriete dingen in het jaar. Ik wil me ook als een idioot verkleden en langs deuren gaan, maar ik denk dat als je dat hier in Nederland doet, veel mensen niet voorbereid zijn en je echt geen snoep gaan geven hehe.
    Okay, om dit nuttig te houden; wat gaan jullie nog doen met Halloween? Of wat heb je al gedaan?

    [ bericht aangepast op 3 feb 2014 - 10:41 ]

    Tuala schreef:
    Er zijn hier daarjuist twee jongens komen aanbellen, al zingend 'Halloween, geef me een cent of tien euro!'. Dus toen stond ik eerlijk gezegd ook wel verbaasd te kijken :')

    Haha wat leuk! :'D

    Wauw, ziet er echt heel gaaf uit! :3
    Ik vier geen halloween, maar stiekem lijkt het me wel leuk het eens te vieren (:


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Awesome :3
    Ik zou ook echt zo'n keer van die make-up willen, maar ik kan dit jaar al niets doen met Halloween, en mehmehmeh D:
    Maar het lijkt me wel gaaf :Y)


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Nice!
    Ooit dit gedaan:


    I live for the applause, you will die for it.

    ziet er wel gaaf uit

    Maar nee ik heb er een hekel aan ten eerste ik vind het eng
    ten tweede gaan een stel buurjongens niet langs de deuren maar belletje lellen om 12 uur in de nacht enzo en keihard lopen krijsen en gillen om 3 uur in de nacht. Nee Halloween is niet echt mn favo


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    resultaat best wel redelijk? Het is fucking amazing!


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Als k halloween in nederland zou vieren zou k een horror film of zo gaan kijken en midden in de nacht een bos in met vrienden of een spookhuis of zo iets ^^


    May StarClan light your path.

    omg. Ja, dat is episch en geniaal en wauw. Serieus; love it.

    Ik ga lekker mijn Halloween doorbrengen met het spelen van horrorgames, denk ik zo. Gewoon omdat het kan. Verder ga ik niets speciaals doen; misschien mezelf verkleden en mijn ouders gaan creepen, ofzo, maar daar ben ik nog niet uit.


    We need a bigger boat.

    Ik ben met mijn broertjes en zusjes langs de deuren gegaan, dat is alles.

    Wauw, echt gaaf! Mooi haar heb je, trouwens.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Het ziet er echt geweldig uit. :9~

    Ik doe niets met Halloween, behalve misschien Halloweeny fanfic schrijven. Mijn vierkant heeft wel al een tijdje een heksenhoed op. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Cool :3

    [ bericht aangepast door een moderator op 30 okt 2013 - 12:30 ]

    Inviolable schreef:
    Wauw, ziet er echt heel gaaf uit! :3
    Ik vier geen halloween, maar stiekem lijkt het me wel leuk het eens te vieren (:

    Thanks!
    En gewoon doen! c:
    Arendelle schreef:
    Awesome :3
    Ik zou ook echt zo'n keer van die make-up willen, maar ik kan dit jaar al niets doen met Halloween, en mehmehmeh D:
    Maar het lijkt me wel gaaf :Y)

    Dankje c:
    Balen. Maar je kan ook doen zoals ik; je gezicht onder smeren voor geen reden en het er aan het einde van de dag weer afhalen haha.
    Rivaille schreef:
    Nice!
    Ooit dit gedaan:


    Epic!

    Draculea schreef:
    (...)
    Epic!


    Het ding is dat ik gewoon geen enkele dag vrij heb, ik moet elke dag wel eens buitenkomen :W


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    IrishNialler schreef:
    ziet er wel gaaf uit

    Maar nee ik heb er een hekel aan ten eerste ik vind het eng
    ten tweede gaan een stel buurjongens niet langs de deuren maar belletje lellen om 12 uur in de nacht enzo en keihard lopen krijsen en gillen om 3 uur in de nacht. Nee Halloween is niet echt mn favo

    Dankje.
    Ah dat is minder leuk. Kinderachtig zeg.
    ChetUbetcha schreef:
    resultaat best wel redelijk? Het is fucking amazing!

    Haha dat is lief, dankje! :3
    Squirrelpaw schreef:
    Als k halloween in nederland zou vieren zou k een horror film of zo gaan kijken en midden in de nacht een bos in met vrienden of een spookhuis of zo iets ^^

    Dat is wel awesome om te doen. :Y)
    Scavo schreef:
    omg. Ja, dat is episch en geniaal en wauw. Serieus; love it.

    Ik ga lekker mijn Halloween doorbrengen met het spelen van horrorgames, denk ik zo. Gewoon omdat het kan. Verder ga ik niets speciaals doen; misschien mezelf verkleden en mijn ouders gaan creepen, ofzo, maar daar ben ik nog niet uit.

    Aw thanks! ^^
    Horrorgames! Dat is wel een heel goed plan eigenlijk. :9~

    Arratay schreef:
    Ik ben met mijn broertjes en zusjes langs de deuren gegaan, dat is alles.

    Wauw, echt gaaf! Mooi haar heb je, trouwens.

    Dankjewel. ^^
    Ah maar dat is toch ook wel leuk?
    Square schreef:
    Het ziet er echt geweldig uit. :9~

    Ik doe niets met Halloween, behalve misschien Halloweeny fanfic schrijven. Mijn vierkant heeft wel al een tijdje een heksenhoed op. :'D

    Thanks! c:
    Haha dat is wel origineel. :Y)