• Afgelopen weekend ben ik dan wel naar Haunted Castle (keukenhof) geweest, maar aangezien ik dit jaar verder niets meer ga doen met Halloween ging ik vandaag mijn gezicht besmeren en ik ben redelijk tevreden over het resultaat.
    Tadaa;
    -
    En nu heb ik 'm ook als profielfoto ingesteld hier... maar daar twijfel ik nog over want ik ben zeer gehecht aan mijn vorige. :'D
    Meh, ik baal er verder wel van dat ik niet in Amerika woon. Halloween is toch één van mijn favoriete dingen in het jaar. Ik wil me ook als een idioot verkleden en langs deuren gaan, maar ik denk dat als je dat hier in Nederland doet, veel mensen niet voorbereid zijn en je echt geen snoep gaan geven hehe.
    Okay, om dit nuttig te houden; wat gaan jullie nog doen met Halloween? Of wat heb je al gedaan?

    [ bericht aangepast op 3 feb 2014 - 10:41 ]

    Arendelle schreef:
    (...)

    Het ding is dat ik gewoon geen enkele dag vrij heb, ik moet elke dag wel eens buitenkomen :W

    Ah, ja dan gaat het inderdaad een beetje moeilijk. :'D
    Tenzij je mensen buiten bang wil maken haha.

    Angelbunny schreef:
    Cool :3

    KAP MET DIE RECLAME


    'The best way to predict the future is to create it'.

    ah ziet er super gaaf uit!
    Maar nee ik ga niets speciaals doen, ga misschien 's avonds hardlopen om stiekem te kijken of ik verklede mensen/kinderen zie rondlopen en misschien nog een horror film kijken haha


    As travars

    Angelbunny schreef:
    Cool :3

    Jij bent echt annoying. (cat)
    OT; Al die Halloween gezichten zijn zo cool! Ik wil altijd nog eens als de Joker verkleed en geschminkt door de straten lopen.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik ga met halloween de verjaardag van mijn puppy vieren! Hij wordt dan vier. Haha.

    En.. Ik ga dit jaar de boerderijmedewerkers laten schrikken, denk ik. Ze willen nooit wat vieren met halloween, dus ga ik al heel vroeg naar de boerderij om het erf te versieren.
    Ik vier Halloween eigenlijk nooit, maar dat is omdat niemand om me heen het viert.

    Er komen hier alleen kinderen aan de deur voor snoepjes.
    Ik hou er van om te schminken en verkleden, dus ze mogen de traditie wel groter maken..
    Misschien kunnen wij ermee beginnen? x]


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Penryn schreef:
    ah ziet er super gaaf uit!
    Maar nee ik ga niets speciaals doen, ga misschien 's avonds hardlopen om stiekem te kijken of ik verklede mensen/kinderen zie rondlopen en misschien nog een horror film kijken haha

    Thanks!
    Haha dat kan je doen inderdaad!
    Barnabas schreef:
    (...)
    Jij bent echt annoying. (cat)
    OT; Al die Halloween gezichten zijn zo cool! Ik wil altijd nog eens als de Joker verkleed en geschminkt door de straten lopen.

    Yeah, irritante reclame spammers.
    En same! Ik wilde heel graag als de Joker verkleed dit jaar, maar er bleek dus geen feest te zijn waar ik heen kon. Terwijl ik vorig jaar al besloten had om als de Joker te gaan. Weer een jaar wachten. :'D

    Stapper schreef:
    Ik ga met halloween de verjaardag van mijn puppy vieren! Hij wordt dan vier. Haha.

    En.. Ik ga dit jaar de boerderijmedewerkers laten schrikken, denk ik. Ze willen nooit wat vieren met halloween, dus ga ik al heel vroeg naar de boerderij om het erf te versieren.
    Ik vier Halloween eigenlijk nooit, maar dat is omdat niemand om me heen het viert.

    Er komen hier alleen kinderen aan de deur voor snoepjes.
    Ik hou er van om te schminken en verkleden, dus ze mogen de traditie wel groter maken..
    Misschien kunnen wij ermee beginnen? x]

    Aw wat lief!
    Misschien moeten mensen zoals wij die traditie zelf groter maken... maarja, hoe. :'D

    Wij vieren het ieder jaar anders. Ik vier het altijd met de kajak club. Dit jaar heb ik een avondtocht georganiseerd. Dan varen we in onze kostuums naar onze club. Vorige jaren deden we ook altijd een halloweenfeestje. Dit zal dit jaar minder zijn omdat we wat later terug komen. Anders stond vast in het programma om pompoenen uit te hollen en te trick or treaten.... =P


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    haha, wat staat het je schattig! :Y)

    Ik ga niks met Halloween doen en ga er ook nooit iets mee doen en heb ook er niks mee gedaan (wat een zin).


    Some people are art and do art at the same time

    Scandal schreef:
    Wij vieren het ieder jaar anders. Ik vier het altijd met de kajak club. Dit jaar heb ik een avondtocht georganiseerd. Dan varen we in onze kostuums naar onze club. Vorige jaren deden we ook altijd een halloweenfeestje. Dit zal dit jaar minder zijn omdat we wat later terug komen. Anders stond vast in het programma om pompoenen uit te hollen en te trick or treaten.... =P

    Klinkt gezellig. ^^
    Scorpia schreef:
    haha, wat staat het je schattig! :Y)

    Ik ga niks met Halloween doen en ga er ook nooit iets mee doen en heb ook er niks mee gedaan (wat een zin).

    Thanks
    Oké, dan is het wel duidelijk dat je niets met Halloween hebt haha. :'D

    Ik wil het een keer in mijn dorp regelen. Ik heb al zoveel ideeën opgedaan op pinterest (Amerikanen zijn overheersend daar).


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Cool!
    Ik ga morgen met een paar meiden 'trick or treating' en we gaan als One Direction xD. Nu ben ik wel blij dat we naar Engeland zijn verhuisd, want ik vind het echt jammer dat er zo weinig met Halloween gedaan word in Nederland.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Ik ga naaaar eeeeeeeen Hallllllloweeeeeen feeeeeeest ^^. Samen met eeeeeeeeen groep vrienden, wie ik in de midddddag zal opmaken tot bloedderige zombies haaha.. Jongens in pak, meisjes in zwarte jjurk. Heb er echht zin in, heb er spppeciaal neppppbloed vooooooor gekocht en alles :::;3. Ik post wel fooooootoo'ssss van het reeesultaaaaaat. ( voooooor het geval dat je dat nog niet dooooooorhad, m'n toetseenbord is naaar de klote).


    i put the fun in funeral

    Backfire schreef:
    Ik ga naaaar eeeeeeeen Hallllllloweeeeeen feeeeeeest ^^. Samen met eeeeeeeeen groep vrienden, wie ik in de midddddag zal opmaken tot bloedderige zombies haaha.. Jongens in pak, meisjes in zwarte jjurk. Heb er echht zin in, heb er spppeciaal neppppbloed vooooooor gekocht en alles :::;3. Ik post wel fooooootoo'ssss van het reeesultaaaaaat. ( voooooor het geval dat je dat nog niet dooooooorhad, m'n toetseenbord is naaar de klote).

    Aaawesomeeee!! Ikkkk bennnnn jaloooeeeersss haha. Veel plezier. (;

    1913 schreef:
    Ik wil het een keer in mijn dorp regelen. Ik heb al zoveel ideeën opgedaan op pinterest (Amerikanen zijn overheersend daar).

    Dat zou gaaf zijn, als je je hele dorp kon overtuigen om eraan mee te doen.