• Ik had in eerste instantie het idee om een Scorpius Malfoy verhaal te schrijven, Amnesia genaamd. Ben ik al aan begonnen, komt zeker een keer online.

    Maar!

    Toen zag ik de gif van Tom Felton [op mijn profiel] en kreeg een geweldige ingeving voor een verhaallijn,

    Nu is mijn vraag, lezen jullie liever over Scorpius of Tom (en waarom)? Ik ga ze allebei sowieso uitwerken en schrijven maar aangezien ik nog 3 andere lopende verhalen heb moet er wel een béétje een rem op.

    Voor de verwarring;

    Poll

    [ bericht aangepast op 30 okt 2013 - 18:09 ]


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Tom, want ik ben niet zo'n fan van The Next Generation. :x


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Tom. De originele verhaallijn qua karakters vind ik toch leuker, the next generation spreekt me niet heel erg aan.

    Scorpius. Ik ben weer niet zo'n fan van Tom.


    -

    Lovina schreef:
    Tom. De originele verhaallijn qua karakters vind ik toch leuker, the next generation spreekt me niet heel erg aan.


    Alleen maar tranen van geluk

    Gibbs schreef:
    Tom, want ik ben niet zo'n fan van The Next Generation. :x


    26 - 02 - '16

    Tom, want the next generation spreekt me niet echt aan. Daarbij blijft hij toch ook een van mijn favorieten.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Scorpius of Draco maakt me niet zoveel uit, maar ik lees wel liever over een van hen dan Tom. Ik vind fanfic geweldig, maar RPF is niet zo mijn ding. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Goed ik tel nu 5x Tom
    en 2x Scorpius, ik denk dat ik met het Tom Felton verhaal ga beginnen dan, ik wacht nog heel even tot vanavond anders zet ik hem online =]


    ''Everytime I close my eyes, It's like a dark paradise.'' - Lana Del Rey.

    Scorpius.=D


    You were born original, don't die as a copy.

    Lovina schreef:
    Tom. De originele verhaallijn qua karakters vind ik toch leuker, the next generation spreekt me niet heel erg aan.


    16 - 09 - '17

    Maar bedoel je met Tom nou dat je echt een verhaal over Tom Felton wilt schrijven, of over Draco? :'D Want veel mensen hier hebben het over Tom en de "originele verhaallijn", maar een story of Tom Felton heeft daar weinig mee te maken, lijkt me.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Maar bedoel je met Tom nou dat je echt een verhaal over Tom Felton wilt schrijven, of over Draco? :'D Want veel mensen hier hebben het over Tom en de "originele verhaallijn", maar een story of Tom Felton heeft daar weinig mee te maken, lijkt me.


    Ik bedoel een verhaal over Tom Felton, absoluut niks te maken met Draco, stiekem begreep ik het al niet helemaal.


    ''Everytime I close my eyes, It's like a dark paradise.'' - Lana Del Rey.

    Square schreef:
    Maar bedoel je met Tom nou dat je echt een verhaal over Tom Felton wilt schrijven, of over Draco? :'D Want veel mensen hier hebben het over Tom en de "originele verhaallijn", maar een story of Tom Felton heeft daar weinig mee te maken, lijkt me.

    Nu je het zegt, ik bedoelde Draco natuurlijk. :') Ik dacht dat zij er vanuit ging dat wij snapte dat ze Draco bedoelde.

    Square schreef:
    Maar bedoel je met Tom nou dat je echt een verhaal over Tom Felton wilt schrijven, of over Draco? :'D Want veel mensen hier hebben het over Tom en de "originele verhaallijn", maar een story of Tom Felton heeft daar weinig mee te maken, lijkt me.


    Hier schrijft ze Malfoy dus ik dacht aan Draco?

    Ik had in eerste instantie het idee om een Scorpius Malfoy verhaal te schrijven, Amnesia genaamd. Ben ik al aan begonnen, komt zeker een keer online.


    16 - 09 - '17

    O, een Tom Felton verhaal zou ik ook heel erg leuk vinden, mits je het wat goed geschreven hebt natuurlijk. :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"