• Hoi! Ik zoek een trailer voor mijn story Wolf Eyes.

    Korte uitleg:

    De stam van de sneeuwelven wordt al eeuwen bedreigd door de sneeuwtrollen en andere kwade volken. De elven zijn wanhopig, en de hogepriester wil iets doen. Hij raadpleegt de goden, die zeggen dat er een uitverkorenen is. En ze zeggen ook wie het is. Maar voor de uitverkorenen zelf komt dat niet zo goed uit. Nanouk is een pubermeisje, dat het liefste gewoon is. Samen met Kaya en Sakari wordt ze erop uitgestuurd, om het kwaad te verjagen. Zal het Nanouk lukken en verslaat ze de duistere wezens, of heeft haar laatste uur geslagen?


    Ik wil graag Nanouk erin, ze heeft donker haar, donkere ogen en een gebruinde huid. Misschien is iets met ijsberen wel mooi. En de orcs. (LotR is heel geschikt daarvoor). Het speelt zich af op een soort Fantasy- noordpool, dus iets als een draak is misschien wel leuk (Die wil ik er ook in voor laten komen). En natuurlijk de titel. Ik wil het liefste filmbeelden.

    Dit liedje wil ik eronder:



    Ik kan geen credits geven, maar voor de moeite zet ik reclame voor jou creaties op mijn profiel.


    obsessive rage

    Ik ga gewoon bij papa zeuren om een poging te wagen :P


    “The worst part about dying is that you’re all alone in it, no matter how many people die also.”

    DestinyMoon schreef:
    Ik ga gewoon bij papa zeuren om een poging te wagen :P


    Yeej! (K)


    obsessive rage

    Eens kijken of ik ook deze kan maken ^^


    Secondes zijn deuren naar antwoorden.

    Hoe moet dat??? Trouwens dat liedje staat op m'n playlist (H)

    Elsketjee schreef:
    Hoe moet dat??? Trouwens dat liedje staat op m'n playlist (H)


    Dat ben ik zelf ook pas net aan het ontdekken...

    Ik zal het even aan mijn vader vragen :3

    Love that song!


    obsessive rage

    Als ik tijd heb, zal ik er deze week eens naar kijken ;)