Dena Fields
'Dat kan ik niet beloven,' antwoordde Hunter. Mooi, ik ook niet. Maar dat zagen we nog wel in de toekomst. Hij veegde zacht de haren uit mijn ogen en drukte me weer terug achterover, op het bed. 'Een beetje, maar het komt goed,' zei hij, doelend op de plek waar ik hem net pijn had gedaan. Hunter drukte me nog dieper in de matras en hij zette zich tegen mij aan. 'Maar misschien kan jij daar wel een handje mee helpen,' zei hij verleidelijk. Ik grijnsde terug naar hem. 'Natuurlijk kan ik je helpen,' antwoordde ik verleidelijk. Hij omsloot mijn borsten met zijn grote handen en hij kneedde zacht. Het genot van net kwam sneller terug dan verwacht en ik sloot mijn ogen weer. Hunter was nu de baas. Hij zou nu beslissen wat er zou gaan gebeuren, toch kon ik het niet laten om mijn hand weer terug in zijn broek te plaatsen. Het was niet meer dan dat, want erg veel plaats was het niet, maar het was een kleine aansporing voor Hunter.
Anna Sharp
Er werd op de deur geklopt. Waarom werd er op de deur geklopt? Gregor zou zo binnen lopen en wie zou mij anders nodig hebben? 'Kom binnen!' riep ik. De deur ging open, maar ik kon niet zien wie het was. 'Hoi,' zei een jongensstem vrolijk en ik schoot rechtop, waardoor ik bijna tegen de houten balk boven het bed kwam. 'Ik ben hier net weer aangekomen, maar ik sta niet bij de kamerindeling. Waar is mijn kamer?' vroeg Sam. Sam Davis was het, meende ik me te herinneren. 'Sam!' begroette ik hem vrolijk. 'En Ethan,' voegde ik eraan toe omdat hij er ook bij was. 'Wat leuk dat je weer terug bent! Had maar even gebeld, dan waren we je komen ophalen aan de skilift.' Ik stond op en liep naar het bureau, waar ik de kamerindeling tevoorschijn pakte. Er waren nog een aantal plaatsen vrij. 'Oké Sam, ik ga je op een kamer in kunnen delen, maar ik ga niet beloven dat je daar gaat kunnen blijven liggen. Ik kan wel kijken wat ik voor je kan doen, maar als er iemand anders beter op die kamer past en jij beter op een andere kamer, ga ik toch moeten wisselen? Is dat goed?' Ik wachtte totdat Sam instemde en bekeek toen nog eens de lijst. Bij John en Dena op kamer één was nog een plaats vrij, maar Sam paste absoluut niet bij hen. Bij Abigail op kamer drie was nog plaats, dat was wel oké. Bij Tyler, Rose en Ethan was ook nog een plaatsje vrij, zij sliepen op kamer vier, misschien paste dat ook wel? Maar Rose en Tyler waren niet de beste personen voor Sam. En dan was er nog Melody op kamer zeven. Daar hoefde ik niet over na te denken. Dat was een dikke nee. Uiteindelijk besloot ik hem bij Ethan op de kamer te leggen. Zo te zien konden ze het goed vinden en Abigail had ik al voor iemand anders in gedachten, als zij tenminste nog aankwam vandaag. Misschien ging ik toch schuiven met Loki. Ik wist het nog niet. 'Sam, ik heb je geplaatst op kamer vier, bij Rose, Tyler en Ethan,' zei ik, toen ik mijn papier weer had neergelegd. 'Ethan kan je wel wijzen welke kamer dat is.'
Het is bijna avond, dus ik deel de twee nieuwe personages even in. Sam Davis ligt op kamer 4 en Yune van Therme ligt op kamer 3
Zij weet dit echter nog niet omdat dit onder nog niet is bijgewerkt, dus zij zal ook langs mevrouw Sharp moeten gaan, of afwachten totdat Sharp het gaat veranderen.
[ bericht aangepast op 18 nov 2013 - 19:29 ]
You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt