• Dat je uit elkaar dreigt te spatten van emoties, dat je steeds de neiging hebt om te huilen?


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ja hoor zo vaak :O


    It's going to be difficult, but not impossible.

    jep


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    soms


    All I wanna do is lose control

    Welkom bij het allerkutste deel van het tiener zijn.


    It's time to be happy again.

    Ik heb het nu. Mijn vriendin doet zichzelf opzettelijk pijn en ik weet niet eens waar ze is, mijn oma heeft kanker, mijn andere oma is ontzettend oud en ik weet niet eens of ze haar volgende verjaardag wel gaat halen, op school gaat het slechter, mijn vriendinnen doen minder aardig... Pffff -.-


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    héél vaak !
    Soms op school, dan voel ik me zo rot... het enigste wat dan (bij mij) helpt is huilen. en veel.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Dagelijks.


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Champagne schreef:
    Welkom bij het allerkutste deel van het tiener zijn.

    Hoort niet alleen bij tiener zijn hoor.
    Ik heb het ook nog steeds (a)


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Steeds minder. Thank god dat ik de puberteit aan het verlaten ben/vanaf ben.


    No growth of the heart is ever a waste

    Through schreef:
    (...)
    Hoort niet alleen bij tiener zijn hoor.
    Ik heb het ook nog steeds (a)

    Shit, nu maar hopen dat dat bij mij straks over is. Haha ik heb er nu al genoeg van en ik ben pas 14.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    RosaCullen schreef:
    (...)
    Shit, nu maar hopen dat dat bij mij straks over is. Haha ik heb er nu al genoeg van en ik ben pas 14.

    Oooh sterkte! (krul)


    It's going to be difficult, but not impossible.

    O ja, best wel vaak, soms is het vreselijk. Ik kan dan nergens heen met wat ik voel en het is alsof het hokje op me heen steeds krapper en onduidelijk wordt. Maar als dat gevoel vanwege blijdschap is dan is het werkelijk het meest fijne gevoel ooit.


    wth.

    Die neiging wel, maar huilen doe ik nooit, echt never.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Through schreef:
    (...)
    Hoort niet alleen bij tiener zijn hoor.
    Ik heb het ook nog steeds (a)


    Oké, welkom bij het allerkutste deel waar je waarschijnlijk nog de rest van je leven last van gaat hebben but hey, that's life.


    It's time to be happy again.

    Champagne schreef:
    (...)

    Oké, welkom bij het allerkutste deel waar je waarschijnlijk nog de rest van je leven last van gaat hebben but hey, that's life.

    Ahaaa okee goedzo! (krul)


    It's going to be difficult, but not impossible.