John Hunter Bell
Ik trok een wenkbrauw op bij haar woorden. "Ik heb wel wat voor je." zei ik met een wenkbrauwwiebel. Met mijn ogen volgde ik haar bewegingen. Ze had echt een heel erg mooi lijfje en het feit dat ze in haar BH stond liet me niet onberoerd, maar ik kon me toch nog best goed inhouden. Ik wist wat ze probeerde en zou waarschijnlijk wat geduld moeten hebben. Daarbij was dit nou niet echt iets waar ik al door begon te kwijlen. Ik kreeg er alleen wat meer zin in, maar heel erg bijzonder was dit niet. Ook hoefde ik me nog geen douchende oma's voor te stellen om genante situaties te voorkomen, nee. Dat kwam waarschijnlijk straks allemaal nog, maar nu kon ik het allemaal nog aan met een scheve grijns op mijn gezicht.
Sam Davis
Ik merkte al meteen dat het meisje eigenlijk niet met mij wilde praten. 'Lizzy,' zei ze zachtjes. Ze trok haar capuchon nog verder over haar hoofd heen, wat het nog duidelijker maakte dat ik weg moest. 'Volgens mij heb ik jou eerder gezien, toen ik hier voor het eerst was. Maar toen hebben we niet gepraat, geloof ik.' zei ik lachend. Ik wist eigenlijk al dat het toch weinig zin had om tegen haar te praten, omdat ze zo gesloten leek. In haar eigen wereld. Misschien klopte dit wel helemaal niet en had ik gewoon vooroordelen, zoals altijd. Meestal kloppen mijn vooroordelen toch wel. Ik was benieuwd.
Tyler Devoné
Als Rose me vraagt of ik zin heb om de kamer te bekijken grinnik ik zacht en een instemmend knikje laat ik zien. Ze pakt mijn hand al snel vast en zo trekt ze me mee naar boven.
"Oké, hopen maar dat het een beetje een mooie kamer is" zeg ik dan grinnikend "en ik neem aan dat het op de eerste verdieping is, dus ver weg is het ook niet"
Ik kijk om me heen naar de kamer deuren als we boven in de gang staan en zie verschillende kamers.
"Oké, kamer vier" mompel ik dan in mezelf, op zoek naar de goede kamer.
[Braaf op volgorde ga ik ze beantwoorden.
]
Dena Fields.
Hunter's scheve grijns verklapte dat hij het toch niet zo verkeerd vond als dat hij voorheen beweerde, maar het was nog niet genoeg. Het moest meer, maar mijn knorrende maag verhinderde dit. Ik ging terug op het bed zitten en ging toen weer met mijn vingers door zijn haar. 'Heb je ook zin om te eten, of heb je zin in iets anders?' Ik grijnsde verleidelijk en ik liet mijn hand langs zijn rug, naar zijn onderbuik, zijn broek in glijden. Ik voelde mijn hand tegen zijn onderbroek aandrukken, maar dit was juist mijn bedoeling. Spanning moest je opbouwen en niet in een keer erin vallen. Bovendien konden zo mijn handen al iets opwarmen. Zachtjes ging mijn hand op en neer en af en toe kneep ik zacht, peilend naar Hunter's reactie hierop.
Anna Sharp
Perplex bleef ik in de gang staan. Alles wat er gebeurde, gebeurde zo snel. Ik zag Gregory en James weg gaan en weer binnen komen en daarna zag ik Lizzy naar onderen komen op hetzelfde moment als dat Sam weer terug binnen kwam lopen. Het ging allemaal zo snel. Ik kon me nauwelijks verroeren. Er was zoveel aan de hand. Toen kwamen een jongen en een meisje langs om samen naar boven te gaan, ze hadden nog niet eens gegeten. Langzaam en onwennig liep ik naar de eetkamer,
waar ik Gregory riep. Met lood in mijn voeten liep ik de trap op. Ik kon er niet tegen als er dingen ongeregeld achter bleven. Ik trok mijn schoenen uit en ik liet me vermoeid op het bed vallen, wachtend totdat
Gregory ook naar boven zou komen.
Ethan Brooks
Het meisje volgde me en ik voelde me er erg ongemakkelijk bij, zeker toen ze een hele hoop chilisaus over haar eten gooide. Zoiets hoorde niet. Het was barbaars. Ik stond op om richting mijn kamer te gaan om dan later terug te komen. Ik had nu de behoefte om even alleen te zijn. Dat is wat ik wilde. Plotseling zag ik in de gang een jongen staan met zijn tassen vol geladen en een ander meisje weggedrukt in een hoekje. 'Moet jij ook hier in het huis zijn?' vroeg ik aan de jongen. Domme vraag, Ethan. Natuurlijk, anders wat hij hier niet.
[@Sam.]
Rose Black
'Oké, kamer vier,' mompelde Tyler. Ik keek om me heen en liep toen naar de andere kant van de trap, want daar waren ook nog kamers. Maar ook daar was geen kamer vier. Misschien nog een trap hoger en ik liep naar de tweede verdieping. Op een van die deuren prijkte een sierlijke vier. 'Ty, hier,' riep ik vrolijk en ik opende de deur. Aan de ene kant was een groot, breed raam en andere kant waren twee stapelbedden naast elkaar. Naast de stapelbedden stond een kast en er was een andere deur. Ik liep door naar die deur en opende hem. Een mooie blauwe badkamer kwam tevoorschijn met een ruime douche. Ik liep terug naar de kamer en wachtte totdat Tyler ook zover was. 'Nou, waar wil je slapen?' vroeg ik hem. 'Of wil je wachten totdat de andere twee hier zijn?'
[ bericht aangepast op 14 nov 2013 - 21:01 ]
You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt