• De familie Tomlinson, Malik, Payne, Horan, Styles en Davies vechten al jaren een vete uit. De jongens zijn dan ook de grootste vijanden. De zes families en dan vooral hun zonen maken het dorp onveilig met hun streken. Tot het op een dag compleet uit de hand loopt, en ze wel nadering bij elkaar móéten vinden. Om zo de ander weg te werken en elkaar weer keihard te verraden. En vooral: Liggen haat en liefde niet heel dicht bij elkaar?



    De rollen:
    De jongens:
    - Louis William Tomlinson. (Atalay.)
    - Zayn Javadd Malik. (Hodor.)
    - Liam James Payne. (Garde.)
    - Niall James Horan. (GEZOCHT.)
    - Harry Edward Styles. (Memorias.)
    - Kit Owen Davies. (HelloSweety.)

    Overige (Familieleden, vrienden, vijanden etc.):
    - Beste vriendin van Harry Styles: Mary-Lia Louise Carter. (Daddario.)
    - Zusje van Louis Tomlinson: Jaycee "Jay" Felicia Tomlinson. (HaIcyon.)
    - Beste vriendin van Louis Tomlinson: Josie Penelope Shepherd. (Honeymoons.)
    - Beste vriendin van Liam Payne: Elena Feline Lowell. (Brashares.)
    - Zus van Harry Styles: Gemma Styles. (Cicero.)
    - Zusje van Liam Payne: Liv Sarah Payne. (Bonjourx.)

    De regels:
    - Geen oneliners. Minimaal vier regels.
    - Geen perfecte personages!
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het in een andere kleur of tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het alsjeblieft als je voor langere tijd niet kunt reageren. Twee weken niet reageren zonder reden is zonder pardon eruit.
    - Alleen Garde of Atalay maken nieuwe topics.
    - Geen ruzie, alleen in het RPG is dat toegestaan.
    - 16+ mag.


    Het Begin:
    Het is vlak na een groot gevecht op het dorpsfeest, waarbij zelfs gewonden zijn gevallen en waarbij de politie nog steeds loopt te bemiddelen. Ze haten elkaar meer dan ooit. En de adrenaline stroomt nog door de lichamen van de jongens en de andere betrokkenen. Allemaal zijn ze een plan aan het bedenken, maar begrijpen ook dat het dit keer niet alleen zal lukken. Daarom proberen ze nadering te zoeken bij hun grootste vijanden. Met misschien wel de meest vuile ideeën voor ogen.

    [ bericht aangepast op 16 dec 2013 - 16:33 ]


    Reality's overrated.

    Louis Tomlinson.

    Jay kijkt me even aan en ik krijg toch redelijk het gevoel dat ze me niet gelooft. Maar ik kan natuurlijk niet in haar gedachtengang kijken. "Hmm, eerlijk? Of lieg je nu?" Zie je wel! Ze geloofde me dus niet, waar ze eigenlijk alle rechten toe had, maar voor nu hoefde ze het niet te weten. Eigenlijk zou ze het nooit te weten komen. "Ik ben volkomen eerlijk. Waarom zou je mij niet geloven? Ik ben toch je broer." Ik zag hoe ze op haar mobiel keek, waarschijnlijk om te kijken hoe laat het was. Door dat hele gedoe met Liam heb ik eigenlijk ook niet echt aan de tijd gedacht. Of aan wat dan ook. "Ik kom er morgen wel op terug, ga je mee naar huis? 't is al laat." Voor dat ik ook maar iets kan zeggen heeft Jay me al mee getrokken. Een zachte grinnik verlaat mijn mond en ik loop gewoon verder met het meisje. Nu pas voel ik hoe moe ik eigenlijk ben. Een kleine gaap verlaat mijn mond en ik hou Jay iets tegen zodat we wat langzamer lopen. "Niet zo snel," pruil ik zachtjes.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Kit Owen Davies
    Ik knikte bij zijn opmerking. Ik liet me niet zomaar kleineren door hem. "Dat is inderdaad ook een groot voordeel van een sportschool, al moet je dan wel rond de juiste tijden gaan. Dan is er genoeg om van te kiezen." zei ik met eenzelfde grijns. Dit was mijn huis en ik was hier de top dog, eigenlijk mijn ouders, maar die waren nu bezig met vertrekken. Ik ging zeker die positie niet zomaar afstaan en al helemaal niet aan hem. Ik trok mijn boxer een klein stukje omlaag, om zijn reactie te pijlen, maar toen hij er lacherig over deed trok ik gewoon het ding van mijn kont af en gooide het in het wasmandje in de hoek. Zo extreem oncomfortabel voelde ik me er niet eens bij eerlijk gezegd. Misschien kwam het ook omdat zo velen me al naakt hadden gezien dat het niet heel vreemd meer voelde. Veel mensen vonden het eng zich zo bloot te geven, dat ze kwetsbaar waren. Ik zag die logica niet. Als je niet kwetsbaar bent in een paar dunne lapjes stof, waarom dan ineens wel als die milimetertjes van je lijf af zijn? Ik draaide me naar mijn bed en begon rustig tussen mijn kleren te scharrelen opzoek naar mijn schone boxer. Rustig wachtte ik ondertussen ook een reactie van Zayn af.


    Bowties were never Cooler

    Liam James Payne.

    Gelukkig stemt Tomlinson in, anders zou ik me wel heel erg schamen. Als ik Elena wegtrek vraagt ze me iets. "Is het erger geworden, de ruzie tussen jou en Tomlinson?"
    Lichtjes knijp ik mijn ogen samen en neem grotere stappen. Dan besluit ik haar te vertrouwen. "Nee, ja, licht eraan. Het is gecompliceerd. Ik leg het je wel uit als we ergens zijn waar niemand ons kan horen." Snel werp ik mijn blik op mijn telefoon, waar ik er tot mijn schrik achter kom dat het al heel laat is. "Weet je wat, El. Vannacht blijf je gewoon bij mij slapen," besluit ik en open de deur van het huis.
    "Liv?" fluister ik dan zo zacht mogelijk. "Ben je nog wakker?"

    [Inspiratieloos. Misschien kunnen we zomenteen maar beter overgaan op de volgende dag.]


    Reality's overrated.

    [Kit en Zayn zijn er al, dus no problems with me]


    Bowties were never Cooler

    Elena Feline Lowell

    Liam knijpt lichtjes zijn ogen samen. "Nee, ja, licht eraan. Het is gecompliceerd. Ik leg het je wel uit als we ergens zijn waar niemand ons kan horen." zegt hij. Gelijk schieten mijn wenkbrauwen omhoog. Er was dus echt iets gebeurd. Maar wat? Hij werpt een blik op zijn telefoon, en op zijn gezicht staat een ietwat geschrokken uitdrukking. "Weet je wat, El. Vanacht blijf je gewoon bij mij slapen," besluit hij, en hij opent de deur van het huis. Een raar gevoel gaat door me heen. Ik heb al eerder bij Liam geslapen, maar toch. Nu met mijn twijfels is het toch... Wat is het eigenlijk?
    Ik weet niet of hij het ziet, maar ik knik instemmend. Op fluistertoon vraagt hij zacht aan zijn zusje of ze nog wakker is.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Liam James Payne.

    Elena knikt instemmend en ik grijns. Als ik even op Liv heb gewacht loop ik op de tippen van mijn tenen naar boven, in de hoop geen lawaai te maken. Ik trek Elena mee naar mijn kamer en doe het licht aan, waarna ik de gordijnen dicht doe en haar met een glimlach aankijk. Gemakkelijk ga ik op het bed zitten en klop naast me. Het zou niet de eerste keer zijn dat we in het zelfde bed slapen. We zijn al beste vrienden sinds de eeuwigheid.
    "Okay, nou, eigenlijk is het heel simpel," begin ik, als ik zeker weet dat niemand het hoort. "Ik verleid Tomlinson en zorg dat hij me leuk gaat vinden, zodat ik een bondgenoot heb en informatie uit hem los kan krijgen. Daarna laat ik hem keihard vallen en blijft hij met een gebroken hart over. Want echt niet dat ik echt op Tomlinson zou vallen. Daarbij, het is een jongen! En ik ben honderd procent hetero. Dat was eigenlijk het verhaal wel." Met een grijns kijk ik haar aan. "En, hoe is jou... liefdesleven?" vraag ik haar dan geïnteresseerd.


    Reality's overrated.

    Harry Edward Styles.
    Mijn verwondingen van het gevecht vallen mee. Een aantal kleine schrammen en een paar blauwe plekken, maar dat is het dan ook. Maar vanbinnen kook ik. Niet om het gevecht, maar wat ik daarna heb gezien. Mijn beste vriendin die aanpapte met de beste vriendin van Liam. Of eigenlijk andersom: Ik ben er namelijk zeker van dat dit een valstrik is. Een valstrik om mij te pakken, via Mary. En ik ben er vrijwel zeker van dat Liam Elena heeft overgehaald aan zijn smerige plan mee te werken. Volgens mij is Elena namelijk best aardig. Alleen jammer dat ze bevriend is met de verkeerde.
    Tegen zowel Elena als Mary heb ik dan ook nog niets hierover gezegd.
    Na een eind gelopen te hebben, ben ik eindelijk bij Liam's huis aangekomen. Woedend druk ik op de bel en houdt deze lang ingedrukt. Om dit daarna nog een stuk of twintig keer te herhalen. Maar naar mijn zin wordt er niet snel genoeg open gedaan, en dus besluit ik het anders aan te pakken. Ik begin met mijn schouder tegen de deur aan te beuken en te trappen, net zolang totdat deze met luid gekraak open vliegt. Ik stamp naar binnen en grom. 'LIAM!' brul ik daarna hard door het huis.


    "Family don’t end in blood”

    Elena Feline Lowell
    Nadat we even op Liv hebben gewacht, trekt Liam me mee naar zijn kamer. Hij doet het licht aan, en doet de gordijnen dicht. Dan gaat hij op zijn bed zitten en klopt glimlachend naast zich. Ik neem plaats op het vertrouwde plekje. Nee, niet op die manier. Ik ben hier al vaak geweest. Mijn leven kan ik me eigenlijk niet zonder Liam voorstellen.
    "Okay, nou, eigenlijk is het heel simpel, begint hij. "Ik verleid Tomlinson en zorg dat hij me leuk gaat vinden, zodat ik een bondgenoot heb en informatie uit hem los kan krijgen. Daarna laat ik hem keihard vallen en blijft hij met een gebroken hart over. Want echt niet dat ik echt op Tomlinson zou vallen. Daarbij, het is een jongen! En ik ben honderd procent hetero. Dat was eigenlijk het verhaal wel." Hij kijkt me met een grijns aan. Het is een slim plan. "Ik ben onder de indruk, Li. Het is echt een goed bedacht plan." zeg ik. Een glimlach siert mijn gezicht.
    "En, hoe is jouw... liefdesleven?" vraagt hij me dan. Als ik opzij kijk zie ik dat hij me geïnteresseert aankijkt. Net als ik wil antwoorden, worden we gestoord door luid gebrul. "LIAM!" Het galmt door het huis. De stem komt me bekend voor, maar ik kan hem even niet plaatsen. Het klinkt erg angstaanjagend. Met een beetje angst in mijn ogen kijk ik Liam in stilte aan.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    [Woowww. Hazza. Beetje agressief...]


    Reality's overrated.

    [Drama is cominggg!]


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    [En het was de bedoeling naar de volgende dag te gaan lol. Dat gaat hem niet zo snel worden.]


    Reality's overrated.

    [Nog heel even wachten dan maar. ^^]


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Liam James Payne.

    "Ik ben onder de indruk, Li. Het is echt een goed bedacht plan."
    Ik grijns bij haar woorden. "Bedankt," ik druk een kusje op haar wang. "Maar ik zal jou natuurlijk noooooit vergeten," zeg ik lieflijk.
    Als ze op mijn vraag wil antwoorden klinkt er een brul door het huis. "LIAM!"
    Het laat me even schrikken, maar dan spring ik op. Wat doet hij hier! In mijn huis! Hij durft in te breken in mijn huis en dan ook nog de hele buurt wakker te schreeuwen? Dat gaat te ver. Daarbij, hij hoort me 'Payne' te noemen. Niet Liam. Waarom staat Fucking Styles in mijn huis? Geen idee. Maar ik weet wel dat hij, op de één of andere manier woedend is.


    Reality's overrated.

    Harry Edward Styles.
    Langzaam verschijnt Payne in mijn gezichtsveld. Voor hij iets kan doen storm ik op hem af en laat mijn vuist hard in zijn gezicht neerkomen. Daarna duw ik hem tegen de muur en leg mijn hand om zijn keel, maar ik knijp niet. Eigenlijk wil ik hem vooral bang maken, ik ben niet van plan echt zijn keel dicht te knijpen en hem zo te wurgen.
    Ik breng mijn gezicht dichtbij zijn oor. Zo dichtbij dat mijn lippen heel zacht langs zijn oorschelp schuren als ik begin te praten. 'Luister, Payne. Dat je mij haat, oké. Maar dat je mijn beste vriendin wil gebruiken om mij pijn te doen, gaat echt te ver. Zelfs Tomlinson, Horan, Malik en Davies zijn niet zo laag. Wat ben jij voor zielig figuur?' sis ik.


    "Family don’t end in blood”

    Liam James Payne.

    "Luister, Payne. Dat je mij haat, oké. Maar dat je mijn beste vriendin wil gebruiken om mij pijn te doen, gaat echt te ver. Zelfs Tomlinson, Horan, Malik en Davies zijn niet zo laag. Wat ben jij voor zielig figuur?" sist hij nadat hij me een klap heeft gegeven en me tegen de muur duwt met zijn handen om mijn keel.
    Verbaasd haal ik mijn wenkbrauwen op. Dan kijk ik hem aan alsof hij gek bent. "Serieus! Denk je nou dat ik zulke domme plannetjes verzin! Daarbij, wie is hier laag. Je weet wel dat je aan het inbreken bent." Ik spuw de woorden in zijn gezicht. "Flikker op!"


    Reality's overrated.