• In een land ver weg van hier, is elke avond een user de dupe van een groep rebellen. Elke avond gaat de server van Quizlet uit en komen de rebellen hun nest uit. Ze kiezen willekeurig een user uit en stoppen een chip in zijn/haar huid. Voor een lange tijd wist niemand ervan, totdat er op een dag stuk voor stuk users beginnen te verdwijnen. Verslagen blijven de overgeblevenen achter, maar al gauw slaan hun angst om in wraaklucht. Vastbesloten, de rebellen te ontmaskeren, vechten ze een onzekere toekomst tegen. Maar ze moeten wel op hun hoede zijn. Tussen hun liggen verraders. Het is aan jullie om hun op tijd te ontmaskeren voordat Quizlet helemaal dood is.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 26 okt 2013 - 20:07 ]


    -

    Btw, omdat zondag niemand reageerde.

    Zaterdag is de nieuwe werkdag.


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Dooddoenervo schreef:
    Ik post van het weekend, en mensen, zoals lotta in haar post zei. Laat de RPG alstublieft niet uisterven.

    Fijn dat iemand het gelezen heeft. ^^
    Ik denk ook wel dat sommigen onder jullie middenin een toetsenweek zitten (Belgje hier, dus nee, ik heb geen toetsen ;P), maar RPG's zakken nou eenmaal heel snel naar beneden in de lijst en worden dan snel vergeten.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Oeps sorry, ik ben de laatste tijd erg bezig met mijn GIP van school enz ;s
    Ik reageer zo wel even en anders deze avond.


    16 - 09 - '17

    Rosarum schreef:
    (...)
    Fijn dat iemand het gelezen heeft. ^^
    Ik denk ook wel dat sommigen onder jullie middenin een toetsenweek zitten (Belgje hier, dus nee, ik heb geen toetsen ;P), maar RPG's zakken nou eenmaal heel snel naar beneden in de lijst en worden dan snel vergeten.


    Altijd lotta altijd.:'D


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Het spijt me heel erg, maar ik zit met een hoop persoonlijke problemen. Ik kan het daardoor niet opbrengen om een post te schrijven, het is überhaupt al bijna onmogelijk voor mij om mijn stories te blijven schrijven..


    26 - 02 - '16

    Orianna schreef:
    Het spijt me heel erg, maar ik zit met een hoop persoonlijke problemen. Ik kan het daardoor niet opbrengen om een post te schrijven, het is überhaupt al bijna onmogelijk voor mij om mijn stories te blijven schrijven..

    Awh, sterkte! ): Ga je je uitschrijven, of pauzeer je alleen maar een tijdje?


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Orianna schreef:
    Het spijt me heel erg, maar ik zit met een hoop persoonlijke problemen. Ik kan het daardoor niet opbrengen om een post te schrijven, het is überhaupt al bijna onmogelijk voor mij om mijn stories te blijven schrijven..


    Oei, sterkte. Doe maar rustig, we begrijpen het.


    16 - 09 - '17

    Rosarum schreef:
    (...)
    Awh, sterkte! ): Ga je je uitschrijven, of pauzeer je alleen maar een tijdje?


    Ik ben er niet zeker van, maar ik wil de functie die ik in de rpg heb niet bezet houden, mensen mogen van mij die functie wel hebben.


    26 - 02 - '16

    Orianna schreef:
    Het spijt me heel erg, maar ik zit met een hoop persoonlijke problemen. Ik kan het daardoor niet opbrengen om een post te schrijven, het is überhaupt al bijna onmogelijk voor mij om mijn stories te blijven schrijven..


    Sterkte! Als je behoefte hebt om je hart te luchten stuur je maar een PB!


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Zo, ik heb ook weer is gereageerd


    16 - 09 - '17

    Aan alle gevangenen:
    Vandaag is de zwaarwerk dag, dus het zou fijn zijn als er vandaag gepost wordt!


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Dooddoenervo schreef:
    Aan alle gevangenen:
    Vandaag is de zwaarwerk dag, dus het zou fijn zijn als er vandaag gepost wordt!

    Ik hoop tijd te hebben, want ik heb nog een mega-werkstuk voor ANW liggen dat maandag af moet zijn. Maar anders doe ik het nu wel. Wat moeten we precies doen qua werk?


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Mirik schreef:
    (...)
    Ik hoop tijd te hebben, want ik heb nog een mega-werkstuk voor ANW liggen dat maandag af moet zijn. Maar anders doe ik het nu wel. Wat moeten we precies doen qua werk?


    Ik dacht dat ze het hadden over gebouwen bouwen.


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Ik heb nog een vraag voor Sylvie en Gail. Hebben de verraders al dingen ingestuurd die in de nieuwsbrief zullen moeten komen? Hoe zit het met de nieuwsbrief? ^^


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Dooddoenervo schreef:
    (...)

    Ik dacht dat ze het hadden over gebouwen bouwen.

    Gebouwen bouwen... Oké, ik zie mezelf ook echt al met zware stenen sjouwen en zo :'D Ik heb nooit bouwvakker willen worden. Maar ik zal kijken of ik er wat van kan maken.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.