• In een land ver weg van hier, is elke avond een user de dupe van een groep rebellen. Elke avond gaat de server van Quizlet uit en komen de rebellen hun nest uit. Ze kiezen willekeurig een user uit en stoppen een chip in zijn/haar huid. Voor een lange tijd wist niemand ervan, totdat er op een dag stuk voor stuk users beginnen te verdwijnen. Verslagen blijven de overgeblevenen achter, maar al gauw slaan hun angst om in wraaklucht. Vastbesloten, de rebellen te ontmaskeren, vechten ze een onzekere toekomst tegen. Maar ze moeten wel op hun hoede zijn. Tussen hun liggen verraders. Het is aan jullie om hun op tijd te ontmaskeren voordat Quizlet helemaal dood is.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 26 okt 2013 - 20:07 ]


    -

    Ik vanaf nu meer in het praattopic kijken. c:


    Do what people say you can't.

    Ik denk dat we de RPG met een weekje moeten schuiven en/of pas in het weekend doorgaan? Want ik heb tentamens en zo te zien, zijn er ook nog een paar mensen afwezig.


    -

    6900e post. Op naar de 7000 nu *O*


    -

    Minions schreef:
    Ik denk dat we de RPG met een weekje moeten schuiven en/of pas in het weekend doorgaan? Want ik heb tentamens en zo te zien, zijn er ook nog een paar mensen afwezig.


    Best wel.


    Queer zijn is gewoon alles

    Minions schreef:
    Ik denk dat we de RPG met een weekje moeten schuiven en/of pas in het weekend doorgaan? Want ik heb tentamens en zo te zien, zijn er ook nog een paar mensen afwezig.


    Ik ben ook niet echt actief de laatste tijd ..


    16 - 09 - '17

    Ik zit in m'n afrondingsweek. Volgende week zal ik meer tijd hebben.


    26 - 02 - '16

    Gaat er dit weekend iemand posten?


    Queer zijn is gewoon alles

    Misschien. Ik denk dat ik mijn stories eerst voorrang moet geven voordat ik abo's verlies.


    -

    Dooddoenervo schreef:
    Gaat er dit weekend iemand posten?

    Ik, misschien. Alleen ben ik nou eindelijk weer eens bezig met het vertalen van een one-shot over Perciver, en daar wil ik eventjes mee verdergaan :Y).

    [ bericht aangepast op 18 okt 2013 - 17:50 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik ga dit weekend waarschijnlijk wel posten. Ik heb het eindelijk wat rustiger allemaal


    26 - 02 - '16

    Maven schreef:
    Ik ga dit weekend waarschijnlijk wel posten. Ik heb het eindelijk wat rustiger allemaal


    16 - 09 - '17

    Zijn de gevangene er mee eens als we morgen een zware arbeidsdag doen?


    Queer zijn is gewoon alles

    Dooddoenervo schreef:
    Zijn de gevangene er mee eens als we morgen een zware arbeidsdag doen?

    Ik denk dat ik dan wel tijd heb om te posten... Ik heb het nog steeds vrij druk (ook al is het vakantie, lol), maar ik denk wel tijd vrij te kunnen maken.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Ik reageer zo even


    16 - 09 - '17

    Ik post van het weekend, en mensen, zoals lotta in haar post zei. Laat de RPG alstublieft niet uisterven.


    Queer zijn is gewoon alles