• Dafuq; keihard gillen en nog harder wegrennen natuurlijk. O.o
    Ieuw, ieuw, ieuw. Echt vies.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Aan z'n staart trekken en er keihard mee door het huis heen rennen. 8D

    Ten eerste een paniekaanval krijgen, en wegrennen. Geen verdere stappen ondernemen, ik zou in shock zijn :')


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Pattini schreef:
    Ten eerste een paniekaanval krijgen, en wegrennen. Geen verdere stappen ondernemen, ik zou in shock zijn :')


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Keihard lachen om een stomme grap maar als ik zie dat ie beweegt dan het land uitvluchten :'D.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Toekijken :')


    I live for the applause, you will die for it.

    De dierenambulance bellen? Of de verwijderingsdienst o.i.d.?


    Bad decisions make good stories.

    Oordovend hard gillen, om hulp roepen en wegrennen. Jep, tot zover mijn dapperheid. :'D


    She's beauty, she's grace, she'll punch you in the face.

    Appa schreef:
    Keihard lachen om een stomme grap maar als ik zie dat ie beweegt dan het land uitvluchten :'D.


    +Ik zou eerste eventjes in shock zijn :'D


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    ik zou eerst kijken of hij echt was en vervolgens de politie bellen ofzo?

    Hahahaha, lololol.

    Kijken of 'ie echt is, foto maken, iemand erbij roepen of ze er vanaf weten dat er een huge slang in de keuken is en ervoor zorgen dat 'ie weg is. Als ik naar de keuken loop is dat om te eten en dat wil ik dan ook gewoon (cat).


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik zou gaan gillen en de keuken uitrennen.


    Pretty is just a pretty word.

    "What did I drink last night?"


    Take me to wonderland

    Het lijkt op een tuinslang.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Appa schreef:
    Keihard lachen om een stomme grap maar als ik zie dat ie beweegt dan het land uitvluchten :'D.

    That escalated quickly, haha x'D

    Ik weet niet, echt stokstijf blijven staan denk ik :'D Want ik vind slangen erg mooi, maar zo in mijn keuken.. hmm..


    ars moriendi

    gewoonweg hard gillen en huilen en dan in paniek weglopen


    white lips pale face i hate the whole human race