• Je zit op een school, maar je bent hier 24/7. Het is namelijk een soort campus, er is een school, een gebouw met kamers voor ieder, een discotheek en een bos en dat allemaal op één stuk grond omringd door een groot hek. En wat er allemaal in dat bos gebeurd, nouja dat kun je zelf ook wel bedenken. Vind je de ware of ga je gewoon voor one-night-stands? Heb je helemaal geen zin in liefde of kun je juist niet zonder?

    Guys van One Direction mogen ook gewoon gebruikt worden als chars. =)

    Paar regeltjes:
    - 16+ ivm grof taalgebruik etc.
    - Aub lange posten maken, dus meer dan 2 zinnen.
    - Schrijf je karakter goed uit aub!

    Invullen als je mee wilt doen:
    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Ik:
    Naam: Zayn Malik
    Leeftijd: 19
    Geslacht: M denk ik ;p
    Innerlijk: Zayn is een eigenlijk best leuke jongen als je hem echt leert kennen, maar hij is niet zo van de vaste relatie's. Het liefst heeft hij een kleine flirt met je en daarna gewoon een leuke nacht en dan kan je alweer gaan. Misschien dat je zijn gevoelige kunt tevoorschijn kunt toveren?
    Uiterlijk: Klik
    Extra: Is altijd in de buurt van zijn vrienden, je zal hem echt bijna nooit alleen spotten.

    •Naam: Harry Styles (;
    •Leeftijd: 18
    •Geslacht: Mannelijk
    •Innerlijk: Harry is een beetje de clown op de campus samen met zijn beste vriend Louis. Harry is het soort jongen waarbij je altijs kunt komen als je ergens mee zit want als je een keer zijn lach hoort is je dag weer helemaal goed. Hij houdt ook van pussy's en hij kijkt graag naar de billen van meisjes. Ze zeggen dat hij heel veel vriendinnetjes heeft gehad maar dat is niet zo. Hij wacht tot zijn ware prinses op zijn pad stapt.
    •Uiterlijk:


    •Extra: Harry heeft een zwak voor katten en hij kan best goed zingen.


    NO ALCOHOL ONLY FIZZY JUICE

    Naam: Mich Pierson
    Leeftijd: 17 jaar
    Geslacht: Vrouwelijk, of course.
    Innerlijk: Mich is het soort meisje dat zich strikt aan de "Ik-volg-jou-regels-niet-want-ik-ben-cool" houdt, ze is nogal brutaal en egoïstisch. Naast haar brutale en egoïstische zelf is ze eigenlijk een zeer lief meisje met een groot hart dat voor iedereen klaar staat. Ze is ook niet bepaald het populaire meisje, ze heeft maar een goede vriendin, May.
    Uiterlijk:


    Extra: Haar favo uitspraak is "This must be sex."


    The artist is the kid that survived.

    Naam: Valerie Magiret
    Leeftijd: 20
    Geslacht: Vrouwelijk.
    Innerlijk: Ze is een zeer luid meisje en gedraagt zich zeer cool, ze heeft een grote vriendengroep waarop ze heel trots is, ze is heel erg fel tegen pesten en racisme maar durft soms toch ook wel eens een woordje te laten vallen. Haar hele leven draagt ze al een litteken met zich mee, door een auto ongeval, op haar schouder waardoor ze nooit topjes kan dragen omdat ze zich hier voor schaamt.
    Uiterlijk:


    Extra: Valerie komt uit Spanje. Haar eerste keer seks was met een stagiair, hij was nog maar net op school en gaf de les seksuele opvoeding, hij was maar 21, nou een paar jaar ouder kan geen kwaad toch?


    The artist is the kid that survived.

    Naam: Liam Payne
    Leeftijd: 19
    Geslacht:mannelijk
    Innerlijk: Liam lijkt een stoere jongen die alles krijgt wat hij wilt. hij is altijd omringd door zijn vrienden en behoord tot de populairste groep. Maar wat niemand weet is dat hij een hele zware verldeden met zich meedraagd.
    Uiterlijk: ik ben niet goed met foto`s maar Liam kent iedereen wel, hoop ik.
    Extra: hij is een grote player omdat hij de leegte in zich via seks probeerd te vullen met gevolg dat hij al 4 kinderen heeft.


    -

    Naam: Niall Horan
    Leeftijd: 18
    Geslacht: Mannelijk
    Innerlijk: Niall is niet meteen de ruige, opvallende jongen en houd zich wat op de achtergrond.
    Uiterlijk:


    Extra: Niall heeft een zeer moeilijk leven thuis en kwam daardoor in het internaat terecht.


    The artist is the kid that survived.

    Ik vul strakjes of morgen in (:

    Naam: Micha Pierson
    Leeftijd: 17
    Geslacht: Mannelijk
    Innerlijk: Micha is een zeer rustig persoon die veel om zijn familie en vrienden geeft, hij kan soms heel kwaad uit de hoek komen maar bedoelt het niet altijd zo.
    Uiterlijk:


    Extra: Micha valt op jongens maar verbergt dat om er toch bij te horen door het ene meisje na het andere te playen. Hij is de tweelingbroer van Mich maar ze praten niet zo veel met elkaar.

    [ bericht aangepast op 23 april 2012 - 21:08 ]


    The artist is the kid that survived.

    Naam:Louis Tomlinson
    Leeftijd:20
    Geslacht:Mannelijk
    Innerlijk:Louis is een druk persoon die het liefst iedereen altijd maar aan het lachen wil maken. Hij is samen met zijn beste vriend Harry de clown op het campus. Louis hou van aandacht en als hij dit niet krijgt eist hij dit wel op door zich gek te gedragen.
    Uiterlijk:


    Extra:Louis is gek op Wortels en draagt bijna altijd gestreepte t/shirts en Bretels.

    [ bericht aangepast op 23 april 2012 - 21:21 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Naam: Elizabeth Morgan Paisley.
    Leeftijd: 18.
    Geslacht: Vrouwelijk.
    Innerlijk: Ze is best bitchy als je haar net pas hebt ontmoet. Maar als je haar beter kent valt ze best mee. Ze is niet altijd zichzelf. Ze doet zich altijd voor als iemand anders om erbij te horen, ze doet bitchy om populair te zijn. Maar eigenlijk is ze een lief persoon maar zo is ze niet tegen iedereen, maar tegen een iemand haar beste vriend Niall. (Je mag ook zelf iemand anders uitkiezen of zelf een vriend(in) verzinnen). Ze is niet het soort persoon met vaste relatie's. Ze maakt gewoon een leuke nacht met een jongen, maar dan is het ook over. Ze wacht op de ware waar ze zichzelf kan zijn en die haar leuk vind om hoe ze is.
    Uiterlijk:

    Het liefst draagt ze kleren waar ze zich fijn in voelt, maar ze gaat ook met de tijd mee.
    Extra: Elizabeth word altijd bij haar hele naam geroepen door haar moeder als haar moeder boos is en haar vrienden noemen haar meestal Liz omdat dat makkelijker is om uit te spreken.

    [ bericht aangepast op 23 april 2012 - 22:05 ]

    Als je het goed vind maak ik zometeen ook nog Niall omdat Niall de beste vriend is van Elizabeth (:

    -laat maar ik laat het zo-

    [ bericht aangepast op 25 april 2012 - 13:48 ]