• Hey,
    Ik heb een nieuwe Quiz ontworpen over Louis Tomlinson. Zouden jullie misschien een kijkje willen nemen?

    [ bericht aangepast op 13 okt 2013 - 18:01 ]

    Ik denk dat het handig is als je eerst in je beginpost een aanklikbare link neerzet. En als je je eerste zin qua spelling wat verbetert en uitleg geeft over de quiz. ;)

    [ bericht aangepast op 13 okt 2013 - 17:56 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    Ik denk dat het handig is als je eerst in je beginpost een aanklikbare link neerzet. En als je je eerste zin qua spelling wat verbeterd en uitleg geeft over de quiz. ;)

    Ik vind het toch een béétje grappig dat je daarbij zelf een spellingsfout maakt. :') Maar verder is het commentaar wel terecht, hoor.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Tuala schreef:
    (...)
    Ik vind het toch een béétje grappig dat je daarbij zelf een spellingsfout maakt. :') Maar verder is het commentaar wel terecht, hoor.


    O shit...waar? -ja ik ben vandaag zeer blond bezig, sorry! :x -


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    (...)

    O shit...waar? -ja ik ben vandaag zeer blond bezig, sorry! :x -

    'verbeterd'. En dat kan iedereen overkomen.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Tuala schreef:
    (...)
    'verbeterd'. En dat kan iedereen overkomen.


    Is dat niet met een D dan? Wegens:

    Ik verbeter
    Jij verbeterd
    Wij verbeteren
    Ik heb verbeterd
    Wij verbeterden ?

    Of zoiets..? Ik ben zeer slecht met D's en T's. :x Maar ik pas het wel direct eventjes aan, thanks! (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    (...)

    Is dat niet met een D dan? Wegens:

    Ik verbeter
    Jij verbeterd
    Wij verbeteren
    Ik heb verbeterd
    Wij verbeterden ?

    Of zoiets..? Ik ben zeer slecht met D's en T's. :x Maar ik pas het wel direct eventjes aan, thanks! (:


    Het is 'jij verbetert'. Zoals 'jij speelt' of welk ander werkwoord dan ook. :')
    En aangezien het gewoon O.T.T. is, moet het gewoon met 't'.

    OT: Ik heb 'm gedaan, hij was niet zo moeilijk. Heb dus ook een 'ja' als antwoord.

    [ bericht aangepast op 13 okt 2013 - 18:01 ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Whut? Zitten jullie bezig over de DT? Voor mijn part zeg (typ) je verbeterk of verbeterl.:'D


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Lipari schreef:
    (...)

    Het is 'jij verbetert'. Zoals 'jij speelt' of welk ander werkwoord dan ook. :')
    En aangezien het gewoon O.T.T. is, moet het gewoon met 't'.

    OT: Ik heb 'm gedaan, hij was niet zo moeilijk. Heb dus ook een 'ja' als antwoord.

    Dit dus.


    ars moriendi

    Lipari schreef:
    (...)

    Het is 'jij verbetert'. Zoals 'jij speelt' of welk ander werkwoord dan ook. :')
    En aangezien het gewoon O.T.T. is, moet het gewoon met 't'.

    OT: Ik heb 'm gedaan, hij was niet zo moeilijk. Heb dus ook een 'ja' als antwoord.


    Oeps, okii! :p

    Toch ziet ''verbetert'' er wel zeer lelijk uit, hahaha


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Heu, jij blokkeerde Rosarum toch?

    OT: Nou kun je misschien wel nieuw zijn op het forum, maar mensen zullen sneller kijken naar je quiz als je in je topic een (aanklikbare) link zet. :'D

    [ bericht aangepast op 13 okt 2013 - 18:09 ]


    Some people are art and do art at the same time

    Scorpia schreef:
    Heu, jij blokkeerde Rosarum toch?

    OT: Nou kun je misschien wel nieuw zijn op het forum, maar mensen zullen sneller kijken naar je quiz als je in je topic een (aanklikbare) link zet. :'D

    Dat begrijp ik nou ook niet. :'D Ik ken haar niet eens ...


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it