• In een land ver weg van hier, is elke avond een user de dupe van een groep rebellen. Elke avond gaat de server van Quizlet uit en komen de rebellen hun nest uit. Ze kiezen willekeurig een user uit en stoppen een chip in zijn/haar huid. Voor een lange tijd wist niemand ervan, totdat er op een dag stuk voor stuk users beginnen te verdwijnen. Verslagen blijven de overgeblevenen achter, maar al gauw slaan hun angst om in wraaklucht. Vastbesloten, de rebellen te ontmaskeren, vechten ze een onzekere toekomst tegen. Maar ze moeten wel op hun hoede zijn. Tussen hun liggen verraders. Het is aan jullie om hun op tijd te ontmaskeren voordat Quizlet helemaal dood is.

[ topic verplaatst door een moderator ]

[ bericht aangepast op 26 okt 2013 - 20:07 ]

-

Orianna schreef:
    Ik zit echt met prive dingen, ik denk dat ik me maar uit moet schrijven.

Ok, dat begrijpen we wel. Veel sterkte!

16 - 09 - '17

Orianna schreef:

Veel sterkte, meid. Ik denk dat we allemaal wel begrijpen dat je moeilijk gezellig kan RPG'en als je privéproblemen hebt.

[ bericht aangepast op 26 okt 2013 - 17:00 ]

I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

Dankjulliewel voor jullie begrip.. Ik waardeer het enorm

26 - 02 - '16

Orianna schreef:

Ik vind het echt niet erg hoor! Prive leven gaat nu eenmaal voor Q. Heel veel sterkte meid en hopelijk komt alles goed (K)

-

Orianna schreef:

Spijtig, maar priveredenen gaan voor. Veel sterkte!

We will not be quiet, Stonewall was a riot!

Even iets: Ik zal deze weekend nog posten. Zal alleen wel moete bijlezen enzo. Dat kan even duren.

Rosarum schreef:
    Ik heb nog een vraag voor Sylvie en Gail. Hebben de verraders al dingen ingestuurd die in de nieuwsbrief zullen moeten komen? Hoe zit het met de nieuwsbrief? ^^

Eentje heft iets ingestuurde maar ik zal het moeten uitwerken en weer contact met die persoon nemen.

Dooddoenervo schreef:
    Ik zal mijn goed hart laten zien en een GB naar alle niet actieve leden sturen.:)

Awhie, dankjewel zeg!! (flower)

Patholoog schreef:
    Waaw, ik vind dit nu pas. Ik moet zeggen. De links van bepaalde dingen worden hier echt slecht gegeven.
    Mag er nu een onderzoeksteam worden opgesteld?

Ja, dat mag je zeker weten doen! Ga je een sort van 'casting' houden?? Want dan zal ik het graag voor je in het beginpost zetten.

Maar goed, even straks met Sylvie bespreken wie de nieuwe moderator wordt.

-

Minions schreef:
    Even iets: Ik zal deze weekend nog posten. Zal alleen wel moete bijlezen enzo. Dat kan even duren.

(...)
    Ja, dat mag je zeker weten doen! Ga je een sort van 'casting' houden?? Want dan zal ik het graag voor je in het beginpost zetten.

Maar goed, even straks met Sylvie bespreken wie de nieuwe moderator wordt.

Net op dat moment zit ik in de gevangenis.-.-
    Of ik moet Erieka spelen.:'DxD

Een graag gedaan hoor. :)

Dooddoenervo schreef:
    (...)

Net op dat moment zit ik in de gevangenis.-.-
    Of ik moet Erieka spelen.:'DxD

Een graag gedaan hoor. :)

Nee, jij kan geen mod worden en nee jij speelt Erieka niet xp

16 - 09 - '17

Cenation schreef:
    (...)

Nee, jij kan geen mod worden en nee jij speelt Erieka niet xp

Ik zat er ook maar mee te lachen hoor. :')

Dooddoenervo schreef:
    (...)

Ik zat er ook maar mee te lachen hoor. :')

Hahahaha. Maar we kunnen je niet missen als gevangene. Anders is t zo saai en stil bij jullie :X

-

Minions schreef:
    (...)
    Hahahaha. Maar we kunnen je niet missen als gevangene. Anders is t zo saai en stil bij jullie :X

Nu ben ik gevleid.:$

Ik denk trouwens dat ik Lasarine heb kunnen opsporen. Met een beetje zwarte magie lukt alles!

Dooddoenervo schreef:
    (...)

Ik denk trouwens dat ik Lasarine heb kunnen opsporen. Met een beetje zwarte magie lukt alles!

Misschien moet je bij het speurteam xp xD

-

Dooddoenervo schreef:
    (...)

Het is Lasaraline, nu Aravis ;P.

[ bericht aangepast op 26 okt 2013 - 17:54 ]

I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

Minions schreef:
    (...)
    Misschien moet je bij het speurteam xp xD

Neihhh

Ik was dit helemaal uit het oog verloren!
    Jemig, het is echt een leuke RPG, maar ik denk niet dat ik het haal met school, en vooral met mijn Latijn.
    Voor de mensen die dan echt willen weten waarom, mijn leerkracht Latijn heeft letterlijk dit tegen mij gezegd:
    "Leah, als je nog een kans wilt hebben het te halen, moet je er morgen aan beginnen." met alles te herhalen, en aangezien ik het niet zie zitten te buizen dit jaar, zal ik dat ook maar lekker leuk doen.
    Sorry, ik denk dus dat ik me uitschrijf.

Edit: als jullie in het vervolg nog zo'n moeite hebben me op te sporen hier op Q, mag je me slaan ^^ I'm sorry

[ bericht aangepast op 26 okt 2013 - 18:04 ]

Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried