• In een land ver weg van hier, is elke avond een user de dupe van een groep rebellen. Elke avond gaat de server van Quizlet uit en komen de rebellen hun nest uit. Ze kiezen willekeurig een user uit en stoppen een chip in zijn/haar huid. Voor een lange tijd wist niemand ervan, totdat er op een dag stuk voor stuk users beginnen te verdwijnen. Verslagen blijven de overgeblevenen achter, maar al gauw slaan hun angst om in wraaklucht. Vastbesloten, de rebellen te ontmaskeren, vechten ze een onzekere toekomst tegen. Maar ze moeten wel op hun hoede zijn. Tussen hun liggen verraders. Het is aan jullie om hun op tijd te ontmaskeren voordat Quizlet helemaal dood is.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 26 okt 2013 - 20:07 ]


    -

    Mijn topics.


    Reality's overrated.

    Mijne topics


    Queer zijn is gewoon alles

    MT


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Speciaal voor mij geopend! (A)
    SPAMSPAMSPAMSPAMSPAM

    Dat was bedoeld als mijn topics-bericht ^^.

    [ bericht aangepast op 13 okt 2013 - 16:22 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Zo, net alles bijgelezen. Patholoog is best een goed idee maare hoe kan ze nu mensen onderzoeken als alle gevangenen, gevangen zitten?


    -

    Iemand voor mij / Noek.


    Reality's overrated.

    Minions schreef:
    Zo, net alles bijgelezen. Patholoog is best een goed idee maare hoe kan ze nu mensen onderzoeken als alle gevangenen, gevangen zitten?


    Wat kunnen de gevangenen zelf doen?:'D


    Queer zijn is gewoon alles

    Cimmaron schreef:
    Iemand voor mij / Noek.

    Ik wil wel? Alleen weet ik niet of ik vandaag nog iets zal posten ... ik zit bij mijn thuis en het is avond, dus misschien kan je beter bellen?


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    MT


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Dooddoenervo schreef:
    (...)

    Wat kunnen de gevangenen zelf doen?:'D

    This.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Dooddoenervo schreef:
    (...)

    Wat kunnen de gevangenen zelf doen?:'D

    Elkaar het leven zuur maken :Y)
    Of 16+ (wbw)
    Hahaha, kidding, kidding xD Het lijkt me saai inderdaad om alleen achter de tralies te zitten en af en toe zwaar werk te doen. Ik was eigenlijk aan het hopen dat jullie je Eigen fantasie gaan gebruiken en me gewoon verrassen. Ik ga even wat brainstormen voor jullie.


    -

    Minions schreef:
    (...)
    Elkaar het leven zuur maken :Y)
    Of 16+ (wbw)
    Hahaha, kidding, kidding xD Het lijkt me saai inderdaad om alleen achter de tralies te zitten en af en toe zwaar werk te doen. Ik was eigenlijk aan het hopen dat jullie je Eigen fantasie gaan gebruiken en me gewoon verrassen. Ik ga even wat brainstormen voor jullie.

    En 16+? Ik ben 14ö
    Hadden we al gedaan, dus we moeten echt rebellen faken en gemarteld worden.:'D toch maar de strohoeden.:')

    [ bericht aangepast op 13 okt 2013 - 16:58 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    Minions schreef:
    (...)
    Elkaar het leven zuur maken :Y)
    Of 16+ (wbw)
    Hahaha, kidding, kidding xD Het lijkt me saai inderdaad om alleen achter de tralies te zitten en af en toe zwaar werk te doen. Ik was eigenlijk aan het hopen dat jullie je Eigen fantasie gaan gebruiken en me gewoon verrassen. Ik ga even wat brainstormen voor jullie.

    Oh god, alsjeblieft geen 16+ D:. Niet dat het me heel waarschijnlijk lijkt dat twee users- ehm, ik denk dat je wel weet wat ik bedoel? x]
    Ik blijf erbij dat jullie eens moeten ontsnappen. Zeg bijvoorbeeld dat er één of ander feest is en dat de bewakers op een avond zo dronken zijn dat jullie kunnen ontsnappen? Cliché, i know.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Rosarum schreef:
    (...)
    Oh god, alsjeblieft geen 16+ D:. Niet dat het me heel waarschijnlijk lijkt dat twee users- ehm, ik denk dat je wel weet wat ik bedoel? x]
    Ik blijf erbij dat jullie eens moeten ontsnappen. Zeg bijvoorbeeld dat er één of ander feest is en dat de bewakers op een avond zo dronken zijn dat jullie kunnen ontsnappen? Cliché, i know.


    Dat is het probleem, ik heb de gevangenis zo voorgesteld.(min dat kanaal dan.)


    Queer zijn is gewoon alles

    Dooddoenervo schreef:
    (...)
    En 16+? Ik ben 14ö
    Hadden we al gedaan, dus we moeten echt rebellen faken en gemarteld worden.:'D toch maar de strohoeden.:')

    Ja, ik ga echt geen 16+ doen hoor :'D
    Ik denk dat ik maar eens moet gaan leren hoe ik een strohoed moet maken, inderdaad :')


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.