• In een land ver weg van hier, is elke avond een user de dupe van een groep rebellen. Elke avond gaat de server van Quizlet uit en komen de rebellen hun nest uit. Ze kiezen willekeurig een user uit en stoppen een chip in zijn/haar huid. Voor een lange tijd wist niemand ervan, totdat er op een dag stuk voor stuk users beginnen te verdwijnen. Verslagen blijven de overgeblevenen achter, maar al gauw slaan hun angst om in wraaklucht. Vastbesloten, de rebellen te ontmaskeren, vechten ze een onzekere toekomst tegen. Maar ze moeten wel op hun hoede zijn. Tussen hun liggen verraders. Het is aan jullie om hun op tijd te ontmaskeren voordat Quizlet helemaal dood is.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 26 okt 2013 - 20:07 ]


    -

    Cenation schreef:
    Goodnight, DDVO


    -

    Kunnen alle verraders me mailen? Ik was vergeten wie ze allemaal weer niet waren ^_^


    -

    Minions schreef:
    Kunnen alle verraders me mailen? Ik was vergeten wie ze allemaal weer niet waren ^_^


    Hehe xp


    16 - 09 - '17

    Minions schreef:
    Kunnen alle verraders me mailen? Ik was vergeten wie ze allemaal weer niet waren ^_^

    Aiaiai, Gail toch! Ik ben trouwens hartstikke benieuwd naar wat ze allemaal hebben uitgespookt, ik wacht al op je PB ghehe.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Minions schreef:
    Kunnen alle verraders me mailen? Ik was vergeten wie ze allemaal weer niet waren ^_^


    Lekker slim XD Ach, ik vergeet ook wel eens iets wat best belangrijk is... Zoals voor een toets leren. Kom ik de dag ervoor erachter dat ik een toets heb en haal ik een 10 en een 9.3 :Y)


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Het menu staat in het topic.

    Ehm... smakelijk?


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Rosarum schreef:
    (...)
    Ik wil wel? Alleen weet ik niet of ik vandaag nog iets zal posten ... ik zit bij mijn thuis en het is avond, dus misschien kan je beter bellen?


    Sorry, de post komt nu.


    Reality's overrated.

    Cimmaron schreef:
    (...)

    Sorry, de post komt nu.

    Nou, nu kan ik wel, hoor. ^^ Maar ik weet niet of je het dan wel nog wilt ...


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Huhh, eerst overgeblevene en nu opeens gevangene?

    [ bericht aangepast op 14 okt 2013 - 16:58 ]


    Reality's overrated.

    Cimmaron schreef:
    Huhh, eerst overgeblevene en nu opeens gevangene?

    Mss een foutje? Ik dobbelcheck later wel. ^^


    -

    Ik kom het hier ook even voor de zekerheid melden, ik weet niet in hoeverre ik deze week nog actief ga zijn.
    Vanavond krijgen we de sleutel van ons nieuw appartement, dus de komende dagen is dat volop verhuizen en we moeten dus Telenet ook laten overzetten. Nu, meestal is dat op 2/3 dagen geregeld, maar goed, je weet nooit hoe dat loopt met zo'n verdeler :'D
    Maar ik dacht, ik meld het ook even hier voor de zekerheid, dan hoeven jullie niet te meteen te denken dat de Admin ook opeens ontvoerd is door de rebellen mocht ik niet meer reageren :'D


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Ik kan vandaag toch posten!:'D


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Minions schreef:
    (...)
    Mss een foutje? Ik dobbelcheck later wel. ^^


    Dan komt de post als dat duidelijk is. Sorry.


    Reality's overrated.

    Ik heb het een beetje druk, dus het kan zijn dat ik over een paar dagen pas reageer. Alvast sorry daarvoor dan. Ik probeer morgen te reageren.


    26 - 02 - '16

    Ik wil even zeggen dat ik morgen op een driedaagse naar Genk met school vertrek en dus waarschijnlijk pas zaterdag wat kan posten.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it