• The First Day We Met ! ~ One Direction









    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?











    ||Rollen||

    Jongens :

    Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove


    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

    Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )





    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik kleed me ook snel aan. ' hooi' ik knuffel hem ook even en stap naar binnen waar ik Lysan ook knuffel. ' waaaue: glimlach ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik stap naar binnen. '' Jezus Tim dit huis is echt groot '' grijns ik . '' Hij is niet zo groot als joun huis maar ik vind hem mooi een groot genoeg '' zegt hij . Ik knik met een glimlach en ik begin maar te schilderen. Als ik klaar ben met 2 kamer te schilderen hoor ik James huilen. Ik loop naar beneden . '' James huilt tot zo '' glimlach ik en ik ga naar James toe


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Vrolijk schilder ik me een Jim gaag terug voor Jamed. ' maar dit is wel een heel mooi hhis" glimlach ik ' zeg ik wil voor Jim zijn verjaardag wat leuks. Ik ga hem ophalen met een paard en rij naar een kadtelel waar jullie als suprise zijn' vertel ik en tim knik.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Tim Hendrikson

    Ik knik . '' Leuk idee '' glimlach ik . Ik geef Lysan een kus en ik schilder verder. '' Dus een sprookjesachtig iets ?'' vraagt ze. Ik knik . '' Jim houd van prinsessen '' glimlach ik . '' IK WORD DAN ARIËL '' Roept ze . Ik begin te lachen


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Nuall

    Ik grinnik ' dat is trouwens een leuk idee dat iedereen zich verkleed als prins of prinses' juich ik vrolijk.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Tim Hendrikson

    '' En dan ben ik joun Eric '' giechel ik . '' Weet je wat leuk is ? Als jij voor Jim een jongens kostuum laat maken van Assepoester '' glimlach ik . '' Anders is het te voorspelbaar want dan moet jij eerst Jim in die jurk krijgen en dat duurt best wel lang

    Jim Horan
    Met James op mijn arm loop ik weer terug. '' Wat duurt best wel lang ?'' vraag ik met een glimlach


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik hirchel en knik en schrik op ' ow voor ze aan kinderen gaan beginnen. Ik zei net tegen ze dat het hier ideaal is voor kinderen lekker veel ruimte maar daarmee willen ze nog wachten' lieg ik soepel


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Okay ?'' zeg ik . Er klopt iets niet ze houden wat voor me achter. Ik ga met James op een stoel zitten en ik glimlach . Ik maak een foto van Niall @Jim_Horan look my husband is painting a wall ahww cuteee <3


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Tim en ik maken de muur even af waarna we gaan zitten en een kop koffie nemen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik help Lysan met het eten klaar te maken want hun hadden besloten dat wij hier bleven eten. Ik glimlach en ik geef een bord aan Niall. Lysan keek me verbaasd aan toen ik zo weinig opschepte voor mezelf. Maar ze komt er zelf wel achter waarom ik zo weinig eet. Ik ga naast Niall zitten en ik geef James een flesje . Hij dronk die dingen nog steeds, Niet dat ik het erg vond want ik dronk ze nog toen ik 6 was


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik bedank Jim en Lysan en eet vrolijk mijn eten op en kijk vertederd naar James. ' hmm smaakt goed' glimlach ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik begin te grijnzen en ik pak het flesje van James als hij klaar is. Ik loop naar de keuken en spoel het flesje om. Ik stop hem in mijn broekzak en ik ga weer zitten


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik glimlach en eet verder. Naar een tijd heb ik alles op en help alles mee in te ruimen. ' zal ik helpen boven jullie kunnen anders wel in onze logeerkamer dan hoeven jullie niet in de verflucht te slapen' Tim knikt ' dat zou fijn zijn' ik glimlach en ga met hem naar boven


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Niall is echt cute '' zegt Lysan. Ik begin te lachen. '' Blijf van mijn man af'' grinnik ik . Ze begint ook te lachen en samen zetten wij de meubels in de woonkamer. Die was namelijk al droog. Ik grijns als we klaar zijn. '' Ugh ik ga naar huis '' glimlach ik . Ik nam James mee die al weer lag te slapen en ik legde hem in bed. Ik liep naar mijn eigen slaapkamer en ik giechel


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Al snel ben ik klaar en Lysan en Tim pakken wat spullen in . Daarna lopen we naar ons huis en ik laat ze de logeerkamed zien


    Change is for weirdos ~ Niall Horan