• The First Day We Met ! ~ One Direction









    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?











    ||Rollen||

    Jongens :

    Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove


    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

    Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )





    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    Moe plof ik naast he neer en begin te knikken 'Jim, hij kan echt heelrijk masseren. Maar waarom ga je anders neit met haar samen een dag naar de sauna, dan kunnen jullie samen lekker ontspannen' glimlach ik en ik zie de fotograve met mega cameras en ik gniffel.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    ff vriendin bellen en feliciteren


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Tim Hendrikson

    Ik knik . '' Ik weet dat Jim dat kan '' grinnik ik . '' Hmm ja dat is een goed idee. Ik ga samen met haar naar een sauna ofzo. Haha thanks Niall '' glimlach ik en ik geef hem een mannelijke knuffel. '' Ik ga slapen ik ben namelijk moe '' glimlach ik

    Hahaha is goed babe


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    klaaaar

    Niall

    Ik glimlach 'Is goed en geen dank, weltrusten' ik glimlach en blijf nog even zitten. 'WIl je vragen of Jim naar buiten komt'' vraag ik TIm. Ik had zin om met hem romantisch op een kleedje naar de sterren te kaijken


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    YEAYYY

    Jim Horan

    Als ik klaar ben staat Tim voor me. Snel pak ik een handdoek en hou ik hem voor mijn eigendom. '' Hihi'' giechel ik . '' Haha ik heb die wel vaker gezien hoor. Maar Niall wilt dat je naar buiten komt '' zegt hij . Ik knik en ik droog me af als hij weg is. Ik trek mijn one piece aan en ik loop naar beneden en de tuin in waar ik Niall zie. Ik glimlach en ik geef hem een kus


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    terug van eten

    Niall Horan

    Ik glimlach als Jim komt en leg het dekentje uit. Ik wa snog in mijn zwembroek vmaa rik vond het wel lekker eigenlijk. Ik kus hem terug 'Ik dacht waarom gaan we niet naar de sterren kijken samen ' glimlach ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Hhahaha

    Jim Horan

    '' Coowl '' glimlach ik en ik ga op de deken liggen . Ik hou Niall stevig vast zodat hij het straks niet koud krijgt. '' Ik hou van je '' glimlach ik en ik geef hem nog een kus


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    ik moet van half 3 tot half 6 opassen

    Niall Horan

    Ikg limlach en kruip tegen hem aan. 'Ik ook van jou wacht even ' met een zucht loop ik naar de papzz. 'zouden jullie alsjeblieft weg willen gaan zodat wij even aleen zijn ik zal tien vragen beantwoorden' beloof ik ze. 'is het waar dat jullie nog een kind willen?" ik schud mijn hoofd liegend 'Nee we zijn erg gelukkig met zijn drietjes dus voorlopig nee nog niet' zeg ik hem. 'kennen jullie de overburen' ik knik 'dat is de broer van Jim' 'is het binnenkort weer tour?" Weer knik ik ''over twee dagen zijn we vijf dagen weg' daarna gaan ze zoals afgesproken wg na wat fotos en ik loop terug. 'zo we hebben privacy'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Oki

    Jim Horan

    '' Ahww ik hou nu nog meer van je '' grijns ik en ik geef hem nog een kus. '' Jij betekend veel voor me. Jij bent de gene die ik al heel lang zocht. Jij bent mijn prins op het witte paard'' glimlach ik . '' Jij bent de gene die me laat glimlachen , kreunen , blij maakt , en het belangrijkste : Jij hebt mijn hart gestolen '' glimlach ik . Ik kan niet op houden met glimlachen hij heeft mijn leven gewoon een stuk leuker gemaakt


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall HOrna

    ik begin breed te glimlachen 'Ik dacht dat ik nooit mijn ware liefde ging vinden omdat we zo druk awren en iedereen me alleen door mijn beroemdheid leuk zou vinden en ik voelde me best vaak alleen. Alleen op dat bankje in Nederland toen je mij wat eten aanbood en ondanks alles toch herkende

    [het zou leuk zijjn als we opnieuw met nietuwe mensen konden begninen denk je niet


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Idd .. Maar als we weer over nieuw beginnen dan zijn we zowat een heel jaar bezig xd

    Jim Horan

    '' Jij had je heel slecht vermomd Horan '' grijns ik . '' Als je een ander masker had op gedaan had ik je blijkbaar niet herkend'' giechel ik . '' Maar ik ben echt blij dat ik met je ging praten. Ik ben namelijk niet zo'n prater '' zeg ik giechelend


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    haha leuk toch de ontmoeting en shit. Maar zullen we anders eens een rollentopic openen en kijken wie er mee wilt doen

    Niall Horan

    Ik giechel even 'ach ja' ik glim,lach

    [ik wil namelijk de ontmoetingenzo wel opnieuw


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik vind het goed hoor. Maak jij de topic ? Hahaha en ik blijf wel mijn personage behouden xd

    Jim Horan

    '' En als we lilly hebben dan ben ik de gelukkigste man op de wereld '' giechel ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    haah ik ook en is goed

    Niall Horan

    Ik glimlach en knik 'Ik ook en ik knan niet wachten'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik glimlach en ik geef hem een kus. '' Kijk zie je die 3 sterren daar ? Dat zijn de plaatsen voor ons. '' glimlach ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik