• The First Day We Met ! ~ One Direction









    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?











    ||Rollen||

    Jongens :

    Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove


    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

    Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )





    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Jim Horan

    Ik loop naar beneden maar ik sta nog niet eens op de helft van de trap of ik donder al weer naar beneden. Ik snap niet hoe ik dit telkens overleef. Ik grinnik en ik loop naar de keuken waar ik wat drinken pak. Ik had niet eens door dat er nog meer mensen hier waren


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik begin zachtjes te lachen als hij weer valt. ' vrolojk plof ik neer in de bank


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik slaak een gil als ik Niall op de bank zie. '' Je liet me schrikken '' zeg ik en ik ga naast hem zitten. '' Zijn ze al boven ?'' vraag ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik giechel even ' ze komen zo nog wat drinken' glimlach ik vrolijk


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik knik . '' Is goed '' glimlach ik vrolijk . '' Pff ik sta al 5 dagen droog... '' zeg ik en ik kijk Niall met een grote grijns aan


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik begin te giechelen door Jim. ' morgenavond oke' stel ik voor. ' zullen we met zijn alle gaan zwennen' stel ik voot


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik knik. '' Ik zet het even in mijn agenda '' zeg ik serieus en ik pak mijn agenda en schrijf heel groot SEKS MET NIALL . Ik grinnik en ik knik door zijn voorstel. Pak jij alvast je zwembroek dan ga ik naar mijn broer '' glimlach ik en ik loop naar boven. Waar ik mijn broer zie zoenen. '' Gadver'' grinnik ik . '' Komen jullie ook zwemmen ?'' vraag ik . Ze knikken . Ik loop naar mijn kamer en ik pak mijn zwembroek


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Nialll

    Lachend kijk ik naar Jim. Lachend trek ik mijn zwembroek aan van Kiss You . ik wacht op de rest en spring met een bommetje in het water


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik loop naar de duikplank en ik spring erin. Ik begin te lachen als ik boven water kom en ik zwem naar Niall. Ik sla mijn armen om hem heen en ik geef hem een kus. Ik zie Lysan en Tim ook in hun zwemkleding en ze springen erin


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    Ik glimlach en kus hem terug en gooi hem lachend in het water. 'Jim kom op mijn nek en Lysan bij Tim en dan wedstrijdje' grijns ik. 'wacht' ratel ik en ren naar een hokje en zet een cd aan met leuk muziek en spring teru ghet water in terwijl het muziek vrolijk verder speelt


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik knik en ik ga op zijn nek zitten. Als ze zo snel mogelijk aan het zwemmen zijn val ik eraf en vlieg ik onder water. Ik zwem snel weer terug naar boven en ik glimlach. Ik kijk naar Niall en ik ga op de rand zitten. Ik sta op en ik loop naar het balkon. Ik kijk voor me en ik zie fotografen die zich snel verstoppen . Ik begin te lachen en ik spring weer het water in


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    Ik giechel even en duw Tim kopje onder. 'kom we gaan buiten zwemmen' . Als een stel gekken gaan we uit het bad en lachend rennen Tim en ik naar buiten waar gelijk fotograven over ons hek heen gaan kijken en fotos nemen en lachend duw ik tim in het koude water


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Niet zo snel !'' zeg ik en ik merk dat de rest al weer weg is. Ik loop naar buiten en ik zie hoe fotografen zowat over het hek heen klimmen voor goede foto's . '' Ik ga naar James '' glimlach ik en ik trek mijn zwemshort uit. Ik loop met een handdoek om mijn middel naar boven en ik glimlach als ik James nog lekker zie slapen. Ik spring onder de douche en ik was mezelf


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    'koud' roept Tim en ik begin hem hard uit te lachen. Hij komt eruit en voor ik het weet lig ik ook in het water. 'Kouuuud' gil ik lachdend en we beginnen te stoeien

    [tim doe jij die ff


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Tim Hendrikson

    Ik beland telkens onder water. Lysan was nu ook aan het douchen dus Niall en ik waren de enigsten. Ik ga op de rand zitten en ik kijk Niall aan . '' Dus.. Ik wil even praten over iets.. '' zeg ik zachtjes. '' Het gaat over Lysan. Het lijkt alsof ze heel veel dingen aan haar hoofd heeft staan. Wat niet gek is want alles gaat zo snel.. Maar ik wil dat ze even kan ontspannen.. Weet jij nog iemand die goed kan masseren ofzo ? Zodat ze even weer tot rust komt'' zeg ik zachtjes


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik