• The First Day We Met ! ~ One Direction









    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?











    ||Rollen||

    Jongens :

    Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove


    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

    Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )





    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Back

    Niall

    Langzaam word ik wakker en rek me uit. Owja dit id de laatste dag hier. Uit bed begin ik alle spullen in te pakken en oook James zijn spullen en loop richting beneden. " goeie,orgen'glimlach ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    YEAY !!!

    Jim Horan

    '' Goeiemorgen babe '' glimlach ik en ik geef hem een kus. '' Ik ga even met James onder de douche '' meld ik hem en ik loop samen met James naar de badkamer. Ik draai de deur opslot en ik trek James zijn kleren uit. Ik laat het water alvast stromen en ik trek ook mijn eigen kleren uit. Ik glimlach en ik stap met James op mijn arm eronder. '' James ? We gaan tandjes poetsen '' glimlach ik . James heeft nog niet zijn tandjes gepoetst maar zijn 2 tandjes moeten wel goed verzorgd worden. Ik glimlach en ik doe wat kinder tandpasta op het borsteltje


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Hahahha de buurvrouw moest huilen en de buurman bijna ahha

    James

    Ik kijk papa vragend aan " waarom dan?" Vraag ik he,en kijk ernaar. Ik zag wel eens dat papa dat deed maar dat begreep ik niet zo goed. Eigenlijk


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Lol hij heeft twee tandjes maar jan al wel vlees en broodjes eten


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ahwww cute

    Jim Horan

    '' Anders worden joun tandjes vies en geel. En ze kunnen dan ook pijn gaan doen.. ''zeg ik . '' Mondje open'' glimlach en ik en poets zijn tandjes. Als hij klaar is poets ik mijn eigen tanden. Maar dan met andere tandpasta . Ik glimlach en ik droog ons af als we klaar zijn


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Ja weet ik veel hoeveel tanden een kind van 1 heeft xd


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Wel twee ongeveer maar dan mag ie dat niet eten haah

    Jamesik kniken open mijn mond. " lekker" zeg ik als ik het proef. ." Doet papa ninidaarom poetsen hij mooie tandjes hebben" giechel ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Laten we het erop houden dat James echt een wonder kind is

    Jim Horan

    Ik knik en ik begin te lachen. Ik droog hem goed af en ik trek hem zijn kleren aan. '' Wij gaan vandaag naar Kristella toe '' glimlach ik . James begint in zijn handjes te klappen waar door ik begin te lachen. Ik trek een roze boxer aan met My Little Pony erop. Die had ik ooit gekregen van mijn broer. Tis echt net en klein kind met cadeautjes maar ja. Ik trek daar over heen een skinny jeans aan en een wit shirt. Ik loop samen met James naar beneden en ik trek mijn Supra's aan


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Haha pff als wij een londje nemen ook haha

    Niaall

    Met een zucht zet ik de koffers in de auto. ik loop naar mijn ouders en ga glimlachend net als vroeger tussen gum inliggen en viel uit het niets in slaap. Mama stuurt jim een berichtje dat hij moet komen met zijn camera


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Hahahahah

    Jim Horan

    Ik pak mijn camera en ik grijns. Ik zet hem aan en ik maak een foto zonder flits en ik maak een video. '' Kijk James. Dit is papa die slaapt tussen Oma en Opa Horan '' glimlach ik zachtjes .


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    James

    Ik giechel even " maar papa heeft toen t dobker was geslapen waarom nu alweer' vraag ik hem zacgt

    Nog een dan ga ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Waar ga je naar toe ? ;o

    Jim Horan

    '' Papa is moe '' glimlach ik . Langzaam maak ik hem wakker want ons vliegtuig vertrekt over 3 uur. '' Schatje we zijn te laat voor ons vliegtuig '' lieg ik met een grijns


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Naar dromeland waar ik jou ontmoet

    Nuall

    Ik schiet overeind en ga als een gek uit het bed " waarom heb je me niet eerder wajkergemaakt en straks is er geen vliegtuig meer en ik moet morgen vroegnaar Simon voor de tour' jammer ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ahwww..

    Jim Horan

    '' hahah rustig babe ik maakte maar een grapje '' grinnik ik . Maura en Bobby beginnen ook te lachen. '' Je heb geluk dat dit niet Punk'd is '' giechel ik en ik veeg de tranen weg van het lachen. '' Over drie uur vertrekt ons vliegtuig pas '' grijns ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Opgelucht zucht ik ' dat was zo dus biet lief' kreun ik als ik alles doorheb


    Change is for weirdos ~ Niall Horan