• The First Day We Met ! ~ One Direction









    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?











    ||Rollen||

    Jongens :

    Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove


    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

    Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )





    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Jim Horan

    '' Inderdaad. Krijg ik nu straf ? '' grijns ik breed met een wenkbrauw wiebel . Ik loop naar James en ik zet hem alvast in de auto. Het is een dik uur rijden


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Naiall

    Ik gniffel ' nehh' met tegenzin beem ik afscheid en pmof nerr en gaap werr


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik neem ook afscheid en ik pak snel mijn spullen die ik bijna vergeten was. Ik bedank ze en ik stap in de auto. '' Je gaat niet slapen Niall want dan doe ik je wat'' zeg ik als hij weer begint te gapen. James begint te lachen en ik start de auto. Ik toeter even en ik rijd weg


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik grinnik en zwaai nog even. ' going back to home bye Ireland" tweet ik. Glimlachend kijk ik naar Jim die met zijn knuffel speelt


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Cool ! Jim speelt met zijn knuffel terwijl hij rijd xd

    Jim Horan

    Ik glimlach en ik stop bij het stoplicht. '' Papa hoever nog ?'' vraagt James. Ik kijk op mijn navigatie scherm. '' Nog een half uurtje lieverd '' glimlach ik. Deze auto is van Meneer Horan maar ik leen hem even. Greg komt de autp zo ophalen met zijn vader dus tjah. Als we er zijn parkeer ik de auto en pak ik de koffers eruuit


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Jahahhaha ggehehhe

    Niall

    Gelukkig zijn wr er al snel. Ik leg de zak snoepjes met een briefje als bedankje neer en we checken in. Even later zirten we in het vliegtuig allremaal aan een koekje


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    James wou perse bij Niall op schoot en niet in een stoel zitten. Het is net zo'n eigenwijsmannetje als zijn oom Tim. Ik grijns en ik eet het koekje op . Ik maak mijn riem vast


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall
    Ik grinnik omdat James echt mega eigenwijs was en aardig leek op Jim. Ik was namelijk niet eigenwojs soms wku ik mijn zin of gaf ik niet toe maar mee r niet. Ik zet voor James een filmpje van dora zonder feluid uiy aamgeziem hem dat niet uitmaakte


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik zet mijn cap af en ik sluit mijn ogen. Langzaam val ik in slaap. Maar dat duurde niet lang want binnen enkele minuten waren we alweer in Londen. '' Home Sweet Home'' glimlach ik en ik pak mijn handbagage


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    ik til de slapende James op en mijn tas en we lopen naar de gate. Jim pakt de koffer van Jamws en ik de mijne. Al snel stonden we bij onze auto en klikte ik James goed vast


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Eindelijk weer onze eigen auto '' glimlach ik zachtjes zodat James niet wakker word. Ik stap weer achter het stuur en ik rijd naar huis. Als we weer thuis zijn begin ik te grijnzen. Alles was precies zoals we het achterlieten. Ik pak mijn koffer en die van James en ik loop naar binnen. '' Leg jij James in bed ?'' glimlach ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik knik en leg hem voorzichtig in het bedje. daarna plof ik beneden moe op de bank. Alhoewel mijn Pfeiffer bijna weg was had ik soms nog vlagen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Pff ik ben echt moe. Maar ik kan nog niet slapen want wij moeten nog wat doen'' zeg ik en ik pak mijn laptop. Ik ga naar het adoptie bureau en ik schrijf weer een brief over dat wij nog een kindje willen. Een meisje


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Goedkeurend lees ik het briefje. ' zeg waarom komt Tim niet gezellig langs misschien kunnen we ze nog helpen met schilderwerk ofzo'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Goed idee. Ik neem de babyfoon wel mee '' glimlach ik . Ik pak wat oude kleren en de sleutels van het huis. '' Kom je ?'' vraag ik aan Niall. Ik ren naar de overkant van de straat en ik bel aan. Direct doet Tim open. '' SchilderMannen staan voor u klaar'' grinnik ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik