• The First Day We Met ! ~ One Direction









    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?











    ||Rollen||

    Jongens :

    Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove


    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

    Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )





    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Liam Payn
    e

    Begrijpend kijk ik hem aan 'Ik snap dat je het lastig vind, misschien klinkt wat ik ga zeggen hard. Maar jij en je broer weten nu wel gelijk wat jullie aan je moeder hebben en dat is niets. En ik denk dat dit beter is dan dat ze straks zijn bruiloft helemaal verpest aangezien dat de mooiste dag uit zijn leven gaat zijn tot hij kindjes gaat krijgen. En ik denk dat jij geluk mag hebben met je schoonouders want wij zijn ook een paar keer bij Maura en Bobby geweest en het zijn echte lieve mensen dus ik hoop dat je broer dat ook heeft als schoonouders. Maar spa je wat ik wil zeggen beter nu dan op zijn dag'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik knik . '' Je hebt gelijk. Ik ben ook heel erg blij met Maura en Bobby '' glimlach ik . '' Ik zie ze eerder als mijn ouders dan als mijn schoonouders'' glimlach ik . Ik geef Liam een knuffel wat niet echt makkelijk is aangezien we in een auto zitten


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Liam Payne

    Ik glimlach omdat ik hem even geholpen heb en het hem positief heb kunnen laten zien 'Wil je proberen het andere te vertellen, het hoeft niet maar het zal je oplcuhten'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Dat doe ik wel als we in het vliegtuig zijn '' glimlach ik . '' Ik wil ze niet wakker maken '' grinnik ik en ik kijk uit het raam


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Liam payne

    Ik glimlach en knik. 'Ik ga ook even slapen' zeg ik hem. we probeerde tijdens het rijzen altijd zoveel mogelijk te slapen om bij tekomen. Langzaam zak ik in slaap tegen en op niall zijn schoot


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    En ja hoor de enigste die weer wakker is ben ik, Ik kan gewoon niet slapen bij dag licht. Dat lukt me gewoon niet. Ik zucht en ik twitter maar een paar domme dingen


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Harry Styles

    Ik schrik wakker en zie dat alleen Jim wakker is. Louis ligt schattig op mijn schoot te slapen wat me laat glimlachen. 'Heey Jim' begroet ik hem van achter aangezien Lou en ik achteraan zaten


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik draai me om en ik glimlach . '' Hoi Hazza'' giechel ik zachtjes en ik kijk weer door het raam heen. @Jim_Horan . There are just some things that i love. 1. Niall .. 2. James . 3. Tim 4. One Direction .. 5. My dad <3


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    omgomgomg 50 posters whoop whoop

    Harry Styles

    Ik glimlach eventjes. 'zeg ligt bij jou de flesjes drinken in je deurvak?" vraag ik hem en gniffel als Lou geluiden maakt


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Xd ik heb er nu 20 ahahahahaha Ik heb alleen een Abo op de HITKRANT genomen voor de posters

    Jim Horan

    Ik kijk in mijn deurvak en ik knik. Ik pak een flesje en ik geef het aan Harry . '' Alstu '' glimlach ik en ik pak zelf ook een flesje. Ik drink er wat uit en ik ga voorzichtig met mijn hand door het haar van Niall


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    haah ik door gewoon af en toe een boekje te kopen di van de meiden is een posterboekje en k had toen de tina boyband special gehad

    Harry Styles

    Ik glimlach' thanks' ik drink het flesje gelijk half leeg. 'Jullie zijn echt zo schattig samen, ik ben echt blij dat je hem zo gelukkig maakt' glimlach ik Niall leek wel in coma, hij gaf geen kik en ik gniffel even door mijn gedachte. Als Niall echt moe was sliep hij overal en maakte hij schattige geluiden


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Hahaha ja die had ik gezien in de winkel maar ik vond de posters te klein xd

    Jim Horan

    '' Ahww thanks. Jij en Louis zijn ook schattig '' grijns ik. Er speelt echt wat tussen die twee.. Maar wat. Telkens als hij naar Louis kijkt lijkt hij wel verliefd. Ik glimlach en ik gooi mijn lege flesje in een zak die voor me hing. Het was een afval zakje omdat we hier geen prullenbak hebben


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    haha ik heb5 megaposters 19 wat minder grote en 26 van 1 a4tje

    Hazza bear

    Ik gniffel en kijk blozend naar Lou en speel wat met zijn haren. 'we zijn gewoon goede rienden' mompel ik maar ik kon niet ontkennen dat ik niets voor Lou voelde


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Kom op Harry. Ik zie toch dat je iets voor hem voelt '' glimlach ik . '' Het is echt niet erg hoor. '' glimlach ik . Ik kijk hem aan . '' weet hij het al ?'' vraag ik zachtjes


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Harry Styles

    Ik voelde me nu net een tomaat maar ik wist dat Jim dit goed bedoelde. Ik kijk langzaam op en schud mijn hoofd 'Hij denkt dat ik op een meisje verliefd ben maar hij heeft Eleanor dus waarom zou hij dan voor mij kiezen' zucht ik zachtjes


    Change is for weirdos ~ Niall Horan