• The First Day We Met ! ~ One Direction









    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?











    ||Rollen||

    Jongens :

    Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove


    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

    Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )





    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Jim Horan

    Ik doe precies het zelfde als Niall en ik ga naast hem liggen. Morgen ga ik mijn zoon weer zien. Ik glimlach bij de gedachte en ik kruip dicht tegen Niall aan


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    De volgende ochtend ben ik al snel wakker van prikkelogen en loop naar byiten op zayn. :goeiemorgen'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Malik

    '' Goedemorgen Cutie '' glimlach ik en ik druk mijn sigaret uit. Ik kijk hem aan en niet veel later zie ik Jim uit zijn hutje kruipen. Hij gaat naar de eet tafel en begint te eten. '' Wat is er met hem? Hij doet zo raar de laatste tijd.. '' vraag ik zachtjes '' En hoe gaat het met jou?'' vraag ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik hlimlach ' hij heeft een hevige ruzie met zijn moeder en er zit hem nog wat dwars waar ik nog achter kom en hij heeft verlatings angst.. Mey mij mwa redelijk' geef ik eerlijk tie. Liegen kon ik toch nooit


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Malik

    Ik knik begrijpelijk en ik ga samen met Niall aan de eet tafel zitten. '' Hmmm lekker'' grijns ik als ik alle lekkere dingen zie. Ik pak een broodje en ik smeer er wat choco op


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik glimlah en val aan mey eten


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Yes vandaag weer naar mijn James toe ''glimlach ik naar Niall . '' Ik heb hem echt gemist '' giechel ik . Als ik mijn eten op heb pak ik een shirt en trek ik hem aan . Ik doe er een jasje over heen en ik grijns als ik mezelf zie


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik glimlah breed en na nog wat drinken ga ik ook terug. " wau w dat staat je leuk' glimlah ik. Ik grek een wit shirt met een bruin leer jasje erop aan. In Ierland zou ik het jasje aan hebben en in het vliegtuig uit. We zouden met zijn alle naar Spanje vliegen waarna wij het andere vliegtuig pakte naar Ierland


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik glimlach en ik geef Niall een kus. '' Maar jij ziet er nog leuker uit'' grijns ik . Ik loop naar buiten met mijn koffers en ik druk ze in de auto. Ik ga alvast zitten en ik wacht op Niall en de rest


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik glimlach en we geven de kinderen noh wat kleding en voedsel . Van een paar kinderen rkrijgen we bloemenkranzen en zelfgemaakte potten en ik plof moe in de auto naast Jim


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Ga anders nog even slapen'' glimlach ik. Het duurt nog wel even voor dat we er zijn. En Niall is overduidelijk moe


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    Ik glimlach even en leg mijn hoofd tegen Jim waarna ik al snel in slapa val

    Liam Payne

    Glimlachend kijk ik naar het setje. Het was zo schattig hun en nu hoe Niall zo lag te slapen tegen Jim aan. 'Jim gaat het met jezelf wel?" vraag ik hem zachtjes? Ik zat met hun op de achterbank in het busje en kijk Jim bezorgd aan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik glimlach en ik kijk Liam aan. '' Uhmm.. T kan beter.. '' zeg ik maar eerlijk. Het gaat helemaal niet maar ik wil Niall niet nog meer in de problemen brengen want hij heeft nu al zoveel aan zijn hoofd


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Liam Payne

    Ik knik 'Wil je erover vertellen, Niall slaapt diep en vast omdat hij moe is en als je wilt blijft het tussen ons en de rest ligt ook te pitten' zeg ik zachtjes


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Tis gewoon dat.. Ik het gwoon echt zielig voor mijn broer vind. Kijk dat ik ruzie heb met mijn moeder dat was te verwachten. T boeit me niks meer at ze me als een stuk stront behandeld maar ze moet niet zo tegen Tim doen.. Hij gaat trouwen en het enigste wat ze zei was 'Ow leuk weer een zoon die weg gaat'ik vind dit gewoon niet kunnen.. En ik heb nog een paar andere dingen die me dwars zitten.. Maar ik weet niet hoe ik die moet uitleggen.. '' zeg ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik