• Zie het laatste bericht van dit topic.

    [ bericht aangepast op 19 juni 2016 - 22:00 ]

    Mocht je trouwens belangrijke vragen hebben, stel ze dan even via een persoonlijk bericht. Daar krijg ik een mailtje over, mocht ik eens een dagje niet kijken :P

    Je hebt zeker het juiste forum gekozen, klinkt interessant ik ga er zeker mee aan de slag.(:


    You were born original, don't die as a copy.

    Wat leuk! Ik ben nu bijna een maand veertien, dus val echt nét binnen de leeftijdsgrenzen :'')


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Good luck! en wat een geluk qua verjaardag.

    Ik weet niet of er een groot aantal mensen onder de 14 jaar hier zijn? Zoja: Het spijt me ;)

    YoungPodium schreef:
    Good luck! en wat een geluk qua verjaardag.

    Ik weet niet of er een groot aantal mensen onder de 14 jaar hier zijn? Zoja: Het spijt me ;)

    De meesten zijn boven de 14, hoewel er natuurlijk ook een aanzienlijk aantal onder zit.


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Ik ga hier ook maar even naar kijken! Maar dat doe ik lekker in de vakantie, ná de toetsen xD


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Virtues schreef:
    (...)
    De meesten zijn boven de 14, hoewel er natuurlijk ook een aanzienlijk aantal onder zit.


    Helder. Ik kan er helaas niet zoveel aan veranderen. De keuze is gebaseerd op het onderwerp van de short stories. Natuurlijk zullen 13 jarigen ook wel enige ervaring hier mee hebben, maar het gaat ons meer om het sociale aspect die in onze visie pas later komt in de manier hoe we het zoeken. We zien daarom 14 jaar wel echt als ondergrens

    Gr. Paul

    Ahhh! Wat een geweldige kans! En wat een geweldige stageplek/stageopdracht heb jij, Paul! Ik ga zeker een stuk er voor schrijven!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Laleah schreef:
    Ik ga hier ook maar even naar kijken! Maar dat doe ik lekker in de vakantie, ná de toetsen xD


    We gunnen iedereen de tijd, aangezien er veel mensen met tentamens/vakanties e.d. zitten in deze tijd. 1 september starten we officieel met de eerste selectie (al zal ik vast al wat eerder gaan lezen), eventueel kan ik het dus iets later ook nog tolereren afhankelijk van het aantal aanmeldingen.

    Succes alvast met je toetsen!

    Ah ik doe ook mee haha! Klinkt interessant :3

    Het maakt dus helemaal niets uit over wat voor soort internet gebruik het gaat?


    kip is lekker daarom heet ik drumstick

    Oe, dit ziet er eigenlijk wel leuk uit (:

    Even twee heel kleine vraagjes, sorry als ik erover heb gelezen in de beginpost:
    Mag ik ook meedoen als Belg zijnde?
    En dit is gewoon heel even voor de zekerheid: het kort verhaal mag gewoon fictie zijn, toch?


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    xVeertje schreef:
    Ah ik doe ook mee haha! Klinkt interessant :3

    Het maakt dus helemaal niets uit over wat voor soort internet gebruik het gaat?


    Nee dat maakt niet uit. Zolang het maar om Jongeren en Internet gaat :)
    Ik ben al erg benieuwd naar alle verhalen en de gekozen onderwerpen haha

    Dazai schreef:
    Oe, dit ziet er eigenlijk wel leuk uit (:

    Even twee heel kleine vraagjes, sorry als ik erover heb gelezen in de beginpost:
    Mag ik ook meedoen als Belg zijnde?
    En dit is gewoon heel even voor de zekerheid: het kort verhaal mag gewoon fictie zijn, toch?


    Ja, dat mag zeker. Als het maar Nederlands is!
    en ja ;)

    Ik ga hier ook zeker nog eens later - na het einde van het schooljaar - naar kijken. Het klinkt erg leuk!


    She was always looking for more..

    Moet het overigens een bepaald woordaantal of hoofdstukken hebben? Is er een maximum?


    kip is lekker daarom heet ik drumstick