• The First Day We Met ! ~ One Direction









    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?











    ||Rollen||

    Jongens :

    Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove


    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

    Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )





    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik grinnik even door oma. " maar je bent een echte schat, Maura heeft nooit gelogen je bent lief, knap zorgzaam en ik mag je dus perfect" ik bloosgiechelend even


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik voel gewoon dat ik heel erg bloos . '' Ahww je hoeft niet te blozen hoor '' grinnikt ze. Ik begin ook te lachen. '' Papa ik plassen moeten ..'' fluistert James. Ik grinnik en ik zeg tegen de rest dat wij zo terug komen. Ik neem de tas mee en ik loop naar de toiletten. Ik help James met recht opzitten want hier hebben ze niet zo'n ding waar James op kan zitten zodat hij niet in de wc kan vallen. Als hij klaar ik veeg ik zijn piemeltje af met een kontedoekje want die vind ik hygiënischer. Ik doe hem een andere luier om en ik stop zijn hemd in zijn broekje . Ik gooi de andere luier weg en ik loop weer samen met hem naar buiten


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Trots glimlach ik naar James en hij komt terug. " wat super goed van je" zeg ik tegen hem en geef hem en Theoeen lekkersnoepje


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Niall ? Hoe weet jij in vredesnaam dat hij moest plassen ? Hij fluisterde het toch ?'' grinnik ik zachtjes en ik leg mijn hand op zijn boven been


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik gniffel " ikhoorde hem fluisteren, hij doet het echt al goed" glimlach ik. " zullen we zo de vaart of busreis maar eens. Maken" glimlach ik en druk een kus op Jim zijjn lippen en kijk hem verliefd aan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik knik . '' Is goed babe'' zeg ik en ik kus hem terug. James klimt op mijn schoot en ik glimlach . Ik laat hem een slokje van mijn choco drinken en ik grijns. Ik veeg de snor van zijn gezicht en ik glimlach . James begint te giechelen en ik zet hem in de buggy


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Nill

    Al snel zijn we klaar en lopen naar een boot. Het was een veilig ding. De relingen waren hoog en met glas gevuld


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Wat er ook in dat ding gebeurd het boeit me niks. Ik ga zo dicht mogelijk tegen Niall aan zitten en ik sla mijn armen om zijn middel. James begint te lachen wat mij ook doet lachen


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Glimlachend leun ik tegen Jim en kijk een beetje rond maar het intreseerde me niet echt. ," ik hou van je" glimlach ik.

    Love you Juul youre my best friend


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Ik hou ook van jou '' glimlach ik en ik begin hem te zoenen. Het boeide me niks dat zijn familie hier bij was. Ik wil hem gewoon zo graag zoenen

    Ik hou ook van jou babe <3


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Ik ben denk twee uur na t feestje

    Niall

    Ik glimlach en zoen hem terug en pak zijn hand en verstrengel onze handen samen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Is goed hoor babe <3

    Jim Horan

    '' Jij bent de beste keuze die ik ooit in mijn hele leven heb gemaakt '' glimlach ik fluisterend in zijn oor. Ik giechel en ik geef James ook een kusje


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Benieuwd hoe ze reageren haha

    Niall

    Ik glimlach " ik ben blij dat ik eten ging halen die ochtend" grinnik ik. " James kom eens kijken" roept mam en ik wist dat ze ons even een momentje gunnen. " wanneer gaan we onze dochter krijgen" fluister ik in zijn oor


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Hihih

    Jim Horan

    Ik glimlach en ik kijk hoe James naar Maura heen loopt. '' Ik weet het niet schat. Zullen we dat anders morgen even bespreken?'' glimlach ik en ik geef hem nog een kus. '' We worden een happy family '' grinnik ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Glimlachend knik ik. " ik kan echt niet wachten, James word een goede broer" zeg ik dromerig. " kijk daar dolfijnen" wijzend wijs ik hem de springende diertjes aan


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Change is for weirdos ~ Niall Horan