• Het is het jaar 2019. Een succesvol jaar. De wereld leeft een rustig bestaan, niet anders dan normaal. In de Oosterse landen zijn er nog altijd oorlogen. Onrust tussen bepaalde heersers blijft bestaan. Ook de derdewereldlanden leven nog steeds. Toch is er een grote verandering. Althans, de medische wereld hoopt op een grote verandering. Zij hebben hét perfecte middeltje gevonden, de perfecte behandeling. Tegen wat? Tegen alles wat ook maar een beetje betrekking heeft op jouw lichaam. Het zorgt ervoor dat trauma’s vergaan, dat ziektes stoppen en verslavingen worden tegengegaan. Hoe? Het middeltje bevat een stof die een “strijd” aangaat tegen je hersenen. Het kan een mentale strijd zijn, zoals je verslaving. Maar ook kan het de gedode cellen van een tumor verwijderen. Er zitten echter wel nadelen aan, bijwerkingen. En dit is precies wat een aantal doctoren willen onderzoeken.

    Wij gaan zes mensen volgen, waarvan er drie zijn die als proefkonijnen worden gebruikt voor de medicatie. Die drie mogen er gebruik van maken, maar ze moeten wel goed in de gaten genomen worden. Alle drie hebben een partner, een relatie. Ze hebben hun geliefde met zich meegebracht, zodat zij hen de zorg kunnen bieden. Zo kunnen ze ook hun zorgen delen en hun evaluatie geven. De zes worden in een speciaal ontworpen huis opgenomen, waar de dokter regelmatig langs zal komen om de vooruitgangen te kunnen onderzoeken.

    Maar hoe reageren de drie op de medicatie? Hoe erg zijn die bijwerkingen eigenlijk? Is het eigenlijk wel verstandig om drie verschillende proefkonijnen in één huis te zetten, ieder zijn eigen probleem?

    Rollen.
    Jongen 1 heeft een ziekte. En niet zomaar een ziekte; kanker. Hij strijdt hier al een tijd tegen en de doctoren vrezen dat zijn enige hoop nog het medicijn is, waarvoor hij gevraagd is het te testen. Samen met zijn vriendin en enkele anderen verblijft hij in een speciaal huis, waar men het medicijn test. Hij heeft echter wel op zo’n manier last van de bijwerkingen, dat het ene moment zijn hoofdpijn ondragelijk is en hij doodop is en andere momenten heeft hij enkel psychische klachten. Hij wilde eigenlijk niet meedoen aan deze behandeling, maar deed het in de hoop dat hij blijft leven en bij zijn vriendin kan blijven.
    Meisje 1.

    Jongen 2 is verslaafd. Hij is een alcoholist en ondanks dat hij dit van zich weet, kan hij maar niet stoppen met drinken. Net zoals dat hij dol is op zijn vriendin, maar niet van haar af kan blijven wanneer hij gedronken heeft. En daarom gaf hij zich op voor het medicijn, dit heeft echter z’n ups en downs. Het lijkt wel te helpen tegen de verslaving, maar hij krijgt er vreselijke nachtmerries van en hij is vreselijk oververmoeid.
    Meisje 2.

    Meisje 3 heeft een trauma. In haar jeugd is ze mishandeld door haar stiefvader. Jarenlang heeft ze er last van gehad, tot het haar langzaam gek maakte. De doctoren zagen in dat er een verandering moest plaatsvinden en zij hebben haar gevraagd of ze wilde meewerken aan dit onderzoek. Ze heeft toegestemd, in de hoop dat ze de pijn eindelijk zou kunnen vergeten. De bijwerkingen zijn echter kwellend. Het trauma zet eerst aan, ze heeft verschrikkelijke nachtmerries, verbeeld zich dingen en heeft het idee alsof haar jeugd herhaald wordt. Vermoeiing spreekt hierbij ook een rol. Toch hoopt ze zich eroverheen te zetten zodat ze bij haar vriend kan blijven.
    Jongen 3.

    Rolverdeling.
    Stel 1:
    M:
    V:

    Stel 2:
    M:
    V:

    Stel 3:
    M:
    V: Deze rol wilde ik graag.
    ___________
    Ik vroeg me af of er mensen zouden willen meedoen aan deze RPG? (Ik ben hier vrij onbekend hier dus het kan zijn dat ik het anders organiseer dan jullie gewend zijn, maar oké, ik ben in voor veranderingen, haha)

    (Punten van kritiek zijn welkom)

    Hee, die naam komt me bekend voor :) :P

    Saelitara schreef:
    Hee, die naam komt me bekend voor :) :P


    Hoe zou dat nu komen. (A) Hij loopt nog steeds niet helemaal lekker, ook niet op LW. :c

    Nou, volgens mij is het niet echt een succes :c

    Mensen reageren heus wel, je moet gewoon eventjes geduld hebben. c:
    Ik vind het wel een leuk idee, maar ik denk dat vele RPG'ers het vervelend vinden dat ze een bepaalde rol krijgen opgelegd, waardoor ze zelf niet zo vrij worden gelaten. Daarbij heb je maar erg weinig rollen. Zes personages is niet veel.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Hm, kan ik me in principe wel voorstellen, vooral aangezien ze een stel moeten zijn met iemand die ze niet kennen, haha. En is zes niet veel? :o Ik vind dat eigenlijk al best veel, aangezien ik het bij acht personages al te chaotisch vindt. xD