• The First Day We Met ! ~ One Direction









    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?











    ||Rollen||

    Jongens :

    Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove


    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

    Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )





    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Jim Horan

    Als we de gate uitlopen zie ik James al staan en hij rent op me af. Ik glimlach en ik geef hem een kus. Ik geef hem aan Niall en ik geef Maura en Bobby een knuffel


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    niall

    Ik begin van deels vermoeidheid, deels de ellende en deels hetgemist kei hard te huilen als ik James en mijn ouders zie en til hem snikkend op en ren naar mijn ouders en Greg


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik glimlach en ik til James op mijn arm. 'Ikuh jou en papa missen doen'' zegt James. '' We hebben jou ook gemist babe. Ben je wel lief geweest ?'' vraag ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    Ik snik bij mijn vader en moeder alles er even uit en veeg daarna mijn tranen weg. 'sorry' mompel ik. 'ik liet me even gaan' mimjn moeder glimlacht en knufelt me weer


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik glimlach en ik loop samen met Greg en James naar de auto. Niall gaat met James , Bobby en Maura in een auto en ik ga met Greg mee zodat Niall weer wat privacy heeft


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    In de auto trek ik James op schoot en knuffel hem stevig. 'ik he jullie gemist' zeg ik zacht en mijn vader glimlacht en rijd weg


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    James Horan

    '' papaa '' glimlach ik en ik sla mijn armpjes om hem heen. Ik giechel en ik geef hem kusjes


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik glimlah even en geef hem een kusje terug ' heb je het leuk gejad'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    James Horan

    '' Jaa omie en ik speeltuin gegaan ! Opa en ik zwemmen daan '' zeg ik en ik glimlach


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Uk glimlach even ' en ik denk dat je heel veel verwend bent dis opa en oma straks een hele dikke zoen moet geven' ik glimlach naar mijn moeder. ' bedankt dat hij mocht logeren'

    Ik ha


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    James Horan

    Ik klim als een aap naar oma toe en ik geef oma een hele dikke kus. Dan klim ik naar opa en ik geef hem ook een kus. '' Tankjewel '' glimlach ik .

    Maura Horan

    k'' Ach het was voor een goed doel en hij mag wel vaker blijven hoor. Hij is echt een makkelijk kind '' glimlach i


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Ik glimlach ' dat is fijn om te horen.' glimlach ik. Als we er zijn pak ik mijn kpffer en snuif devertrouwde huisgeueen weer op


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Als we weer bij het huis zijn is het eerst wat ik doe op de bank ploffen. '' Ik heb deze gemist '' grinnik ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik glimlach " ik gooi de koffers boven' al snel sta ik in mijn kamer en neem de gemiste gjtaar op mijn schoot en speel wat stukjes


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik loop weer naar de auto en ik pak ook mijn koffer. Ik loop naar boven wat niet echt goed lukt want ik val al 2 keer bijna van de trap. Als ik eindelijk boven ben zet ik ze in de kamer waar Niall zit en ik glimlachh


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik