• The First Day We Met ! ~ One Direction









    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?











    ||Rollen||

    Jongens :

    Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove


    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

    Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )





    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Jim Horan

    Ik zucht even zachtjes. " zoals je weet heb ik last van een paar angsten.. En een daar van is verlatingsangst. Ik ben gewoon echt als de dood dat je mij en,James verlaat voor iemand anders.. " zeg ik zachtjes..


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    ' lieverd dan moet je dat juisy zebgen dan kunnen we erover praten en rekening mee houden. Wat zijn je andere angsten' vraag ik hem en kijk hem aan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Ik ben ook bang in het donker maar daar ben ik al bijna over heen.. Ik ben bang voor mensen die zich heel aardig voor doen.. En ik heb nog wat andere problemen. Ik ben gewoon een problemenkind. '' zeg ik zachtjes en ik kijk hem aan. '' En dan heb ik ook nog eens mijn moeder die me telkens belt'' zeg ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik knik weer ' en zijn er nog andere digen die je dwars zitten' ik sla mijn armen om hem heen. ' ik vind het niet erg dat je je minpunten hebt aan je minpunten kun je werken en anders ben je perfect en perfectie is eng' niffel ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Er zitten zoveel dingen mij dwars.. Maar is het goed als we het daar een andere keer er over hebben ?'' vraag ik zachtjes en ik pak zijn hand en ik kijk naar de 2 ringen die hij heeft


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    ' op een voorwaarde en dat is datbje het me verteld voor we James ophalen' hij zou dan vijf dagen de tijd hebben


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Dat kan ik je niet beloven Niall.. '' zeg ik . Ik kijk hem aan en ik pluk een grasprietje.. '' Het is te moeilijk.. '' zeg ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik zucht ' vertel me dan dingen die je gedrag humeur enzo beinvlieden en die ke het meeste dwars zitten" smeek ik hem.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Dat kan ik je niet vertellen Niall ! Er is gewoon te veel gebeurd in mijn leven ! Ik kan het niet uit leggen ik weet niet eens hoe. Bijna alles beinvloed mijn gedrag.. '' zeg ik . '' Op een paar dingen na.. Jij , James, joun ouders, en Tim''


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Iall

    Ik zucht ' laat maar he snapt niet waat ik heen wil' mompel ik zachtjes. Ik mistte mijn ouders en zoon verschrikkelijk maar ik kroop het op. Ik atbook minder maar dat viel nietbop aangezien er niet veel eten was. ' ik wil gewoon sat je het zegt als er iets is en meer niet.' mompel ik en sta op. ' ik moet naar Carlo voor de opnames' zrg ik zacht en best kortaf en loop weer richring de hutten. Ik loop een stukje de bossen in en pllof neer. Het ging me allemaal niet meer goed en nog steeds kreeg ik gezeikbover van alles en nu Jim met zijn moeder ruzie heeft en ze doorbheeft dat hij niet terug komt heb ik al een paar berixhtkes gehad dat ik minder tekst krijg en dat ze me willen gitaar laten spelen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Verbaasd kijk ik hem aan als hij nog al kortaf en bot op me reageert. Is hij nou boos ? Ik zucht en ik loop terug naar de hut. Waar ik Carlo zie. Maar geen Niall. '' Jij was toch bij Niall ?'' vraag ik aan hem . Hij schud zijn hoofd. '' Hoezo nee ? Dus hij kan hier nu verdwaald zijn ! '' zeg ik in paniek. Ik ren als een gek door alle straatjes heen. Als ik een stukje het bos in loop zie ik Niall bij een boom zitten. Ik ga voorzichtig naast hem zitten. '' Kijk.. Ik wil je niet nog meer problemen geven. Want ik weet wat JOU dwars zit.. '' zeg ik . '' Mijn vader heeft gezegd dat hij de producer niet kan om praten. Tenzij hij een loons verhoging krijgt. En dat lukt momenteel nu niet. Ik heb mijn geld al in gezet. Tim heeft al geld gegeven en zelfs de vader van de vriendin van Tim heeft wat geld bij gelegd. Wat die lul allemaal zegt is onzin. '' zeg ik .


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ineens zit Jim naadt me en als hij zegt wat er is barstnik in huilen uit. ' ik ben er zo klaar mee. Het is telkens bij mij alsof uk geen gevoelens heb en het geeft me echt de nijging om met alles te kappen' snik ik overstuur. ' ik heb het rwoon helemaal gehad' snif ik

    Omg liam s opa is overleden en hin mag er niet heen ondat ze op tour zijn


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik omhels hem stevig. '' Niall ik beloof je.. Ik ga een andere producent zoeken na dat je het album af hebt.. '' zeg ik . '' Please hou het nog even vol. Ik weet dat het moeilijk is . '' zeg ik en ik kijk hem aan. '' Ik wil mijn problemen niet vertellen omdat ik jou dan echt helemaal gek maak. Joun dingen gaan nu voor babe'' zeg ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Omg
    !


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Naiall

    Ik snik zacht ' en de lads weten het ook niet en hij bedreigt me. Dat hij dingen met fptos gaat doen zodat jij me haat en we ruxie met de lads krijgem en zij mij er ook weg willen' ik houd hem stevig vast


    Change is for weirdos ~ Niall Horan