• The First Day We Met ! ~ One Direction









    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?











    ||Rollen||

    Jongens :

    Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove


    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

    Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )





    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Jim Horan

    Ik laat Niall vandaag lekker verder slapen en ik loop naar de regisseur . '' Uhmm Niall neemt vandaag niet op hij blijft in zijn bed liggen hij heeft last van zijn Pfeiffer '' zeg ik . Hij lijkt het te begrijpen en ik loop weer terug en ik ga weer naast hem liggen


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik voel wamte weg gaan en schrik wakker maarbik slaap al snel verder en voel Jim terug komen en kruip tegen hemm aan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Als ik zelf ook in slaap val droom ik dat er in Londen oorlog is.. Ik schrik wakker en ik kijk op mijn mobiel hoe laat het is. 4 uur ! Shit ik spring mijn bed uit. Trek schone kleren aan. Ik laat Niall slapen en ik begin aan mijn draai dag


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Als ik van de honger wakker word merk ik dat het al half vijf in de fucking avond. Ik kleed me om en loop naar buiten waar iedereen aan het werk is. Ik loop eveb nAr de regisseur ' sorry ik had last van...' ' dat weet ik Niall we nemen vanavond want op en anders morgen' ik glimlach even breed. Er zou een avond zojn dat het volk met ons mee mocht eten en een dag dat we hun geld en viedsel zouden geven


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Moe loop ik naar mijn hut en trek ik weer mijn one piece aan. Dit was dag 2 en ik had al met kinderen gezongen ik heb een school bezocht ik heb eten gehaald helemaal aan de andere kant van de stad. Wat best ver rijden is EN ik heb iemand gered van de dood. Ik laat mezelf op bed ploffen en ik pak mijn mobiel @Jim_Horan.. I'm tired.. Please let me sleepp... tweet ik en ik staar naar het plafon


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall horan.

    Na een poos vindik de jongens en vraag wanneer we gaan eten. We zouden over een kwartier gaan eten en Carlo de regisseur vraagt of ik snel mee naar het ziekenhuis ga. Ik knik en we lopen naar het vervallen gebouwtje dat ziekenhuis was> Er lagen doeken en stro dingen als bedden met mensen en kindjes erop Ik slik even en loop naar een klein kindje en praat wat met de moeder waarna ik huilend naar buiten loop. 'het is gewoon, zo moeilijk als je dit vergelijkt met Engeland of Ierland en dan dit' snif ik.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Langzaam val ik in slaap. '' The hell.. Hoezo Niall moet in het leger ?'' vraag ik . '' Wij komen hem nu ophalen.. '' zegt de commandant '' Meneer ik wil weten waarom ik mee moet. Ik kan mijn kinderen en mijn man toch niet achterlaten?'' vraagt Niall. '' Meneer er is oorlog in Engeland en we hebben te weinig soldaten ! Je man en je kinderen gaan toch wel dood dus vergeet ze gewoon!'' zegt de commandant. '' Ja daag pleur lekker een eind op'' zeg ik en ik sla de deur dicht. '' LILLY JAMES NU JULLIE KOFFERS PAKKEN!'' Schreeuw ik. Ze knikken en ze stormen de trap op. Enkele minuten laten komen ze weer met 3 koffers. Ik loop naar boven en ik pak ook een koffer


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    Carlo geeft me even een eigen momentje en daarna lopen we terug. Ik ga in onze hut en laat jIM LEKKER slapen. Al snel zitten we met een bord macaroni rond het kampvuur


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Door de schrik word ik wakker en loop ik naar buiten. '' Krijg ik geen eten ? Rot kinderen'' zeg ik tegen de mensen die zitten te eten. '' godverdomme er is niks meer over. Stelletje egoïstische bitches'' zeg ik en ik loop weer terug naar mijn hut. Ik sloeg de hut iets te hard dicht en de deur vloog eruit. '''TUURLIJK DAT KAN ER OOK NOG WEL BIJ !'' schreeuw ik woest


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan
    Krijg ik geen eten ? Rot kinderen''ik kijk op van Jim. '' godverdomme er is niks meer over. Stelletje egoïstische bitches''boos loopt hij weg en smijt de deur eruit''TUURLIJK DAT KAN ER OOK NOG WEL BIJ !'' Bezorgd sta ik op en loop naar hem 'JIm rustig, wat is er nou? Er is nog gewoon eten maar die hebben we even in een hut gezet zodat het even weg stond' stel ik hjem gerust


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' T komt door die klote nachtmerries die ik heb sinds dat ik hier ben. Jij moet telkens weg omdat je in de oorlog moet vechten. En die ik net had was echt niet leuk. De Commandant die zei maar dat James, Lilly en ik dood gingen. Echt super eng. En dan heb ik ook nog eens problemen met mijn familie het loopt echt lekker de laatste tijd.. '' zeg ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall HOran

    '' T komt door die klote nachtmerries die ik heb sinds dat ik hier ben. Jij moet telkens weg omdat je in de oorlog moet vechten. En die ik net had was echt niet leuk. De Commandant die zei maar dat James, Lilly en ik dood gingen. Echt super eng. En dan heb ik ook nog eens problemen met mijn familie het loopt echt lekker de laatste tijd.. ' ik trek hem in een omhelzing. 'shhtt lieverd, dat gebeurd niet en ik weet dat je het moeilijk hebt maar als je niet wilt opnemen maar gewoon op je eigen manieren kinderen helpen mag dat ook. Je kunt ook op school hun dansjes en liedjes gaan leren zodat ze de ellende vergeten en ik weet dat jij dat leuk vind. Mijn part leer je ze dingen, als jij iets niet wilt gebeurd het niet omdat het hier zijn al moeiolijker is en alles kunnen ze wel gebruiken en als je een momentje nodig hebt voor jezelf trek je dan gewoon terug of zeg het.' fluister ik en knuffel hem. 'Kom mee ik ga je eten pakken' ik loop naar de andere hut en schep uit de pan die op het gasstel stond die lichtjes aanstond en schep vol waarna ik terug loop. 'hier.'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik begin te glimlachen door Niall. '' Schatje jij hebt echt te lang geslapen'' grinnik ik . '' Ik ben allang naar een school gegaan en ik heb ze nieuwe dingen geleerd. En jij gaat straks met mij en de andere jongens naar die school toe. Ze hebben een verassing voor jullie '' glimlach ik. '' Bedankt'' zeg ik als ik een bordje krijg met wat eten. '' Sorry voor mijn gedrag van net''


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    NIall HOran

    Schatje jij hebt echt te lang geslapen'' '' Ik ben allang naar een school gegaan en ik heb ze nieuwe dingen geleerd. En jij gaat straks met mij en de andere jongens naar die school toe. Ze hebben een verassing voor jullie '' ik begin te lachen 'ik was pas om half 5 in de avond wakker dusja' Bedankt'' '' Sorry voor mijn gedrag van net'' ik glimlach en iedereen waait het weg. Vorig jaar waren er door de emoties ook wat dingen gebeurd maar je maakt zoveel mee ineens


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Nadat ik mijn eten op heb neem ik de jongens mee. '' Jullie blijven hier. Ik pak jullie verassing '' grijns ik. Ik loop het schoolgebouw binnen en ik haal de kinderen naar buiten. Ik had ze geleerd om One Thing te zingen. Ik pak mijn gitaar en ik begin te spelen. De kinderen beginnen te zingen .


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik