• The First Day We Met ! ~ One Direction









    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?











    ||Rollen||

    Jongens :

    Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove


    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

    Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )





    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    23 nov 1dday


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    I Knoooowwww

    Jim Horan

    Ik kijk hem geschrokken aan . '' Hij doet wat ? Okay ik ben er klaar mee. '' zeg ik woest. Ik pak mijn mobiel en ik bel mijn vader op en zegt dat de producent Niall bedreigt enzo. Ik leg alles uit. '' Ik ga hem ontslaan. Bedankt voor de info Jim. Ik hou van je '' zegt mijn vader. '' Ik hou ook van jou pap '' glimlach ik en ik hang op


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Snikkend volg ik alles ' en in het nieuws zet hij me negatief beer zodat ik meer hater s krijg en sneller wil stoppen' huil ik veheel overstuur.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Shhh Niall.. Het is nu allemaal voorbij. Mijn vader geeft hem aan bij de politie .. '' zeg ik en ik hou hem stevig vast


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik tril zachtjes van ellende. ' hij hij zei dat hij me zoj opsluiten en dan dan dat ik niet meer wil en wou stoppen en hij doet telkens heel rot tegen me en het is gewoon helemaal niet meer leuk. En en de lads weten het niet'snif ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Dat gaat niet gebeuren babe. Ik bescherm je. '' zeg ik en ik wrijf over zijn rug. '' Wat nou als jij het ze MORGEN verteld ? Ik blijf er bij en ik steun je '' zeg ik zachtjes..


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik knik snikkend. Het was gewoon moeilijk en even een rot tijd. ' of we doen het nu dan ben ik er vanaf' xeg ik schoor en pak mijn mobiel. Ik zie in de weerspiegeling dat mijn ogen rood en opgezwollen waren. Het was acht uur dus dat kon bog wel


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik knik . '' Is goed '' glimlach ik en ik pak zijn hand. Samen met Niall loop ik rustig weer terug naar het kampvuur waar de lads zitten. '' Jongens ? Niall wil wat zeggen..'


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik pak zijn hamd stevif vast. Ik zie Liam bezorgs kijken zeker als Jim vraagt of ze even willen luisteren. ' ehm jullie weten dat Dave vond dat ik niet genoeg tijd in mijn carriere stak. Het is alleen verder gegaan dan dat' zeg ik zacht en de eerste tranen beginnen weer te strimen. ' hij liet roddels rond gaan over mij zodat Directioners me gingen haten, boorde me de grond in en hij bedroog me. Hij vertelde jullie dingen die niet waren zodat jillie me weg wouden hebben en verzon roddels in de hoop dat het uit ging tussen Jim en mij en hij wou me opsluiten zodat julliie dachte dat uk niet meer verder wou' eindig ik en laat me tegen Jik ballen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Hij deed wat ?'' vraagt Liam verbaasd. '' Gewoon.. zoals hij het zegt'' zeg ik en ik troost Niall. '' Shhhhh'' zeg ik om hem kalm te krijgen. '' En mijn vader heeft hem aan gegeven dus hij word op gepakt.. '' zeg ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik verberg mijn gezicht in de borst van Jim en voel hoe hij me probeert te kalmeren. ' en dat is ook de reden waarom ik raar deed als hj er was omdat ik bang was' snik ik.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    De jongens staan op en omhelsen hem. Ik glimlach zachtjes. Morgen mogen we weer weg. Ben ik echt blij mee. Ik wil weer normaal leven en niet hier. Dit brengt ons alleen maar ongeluk


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    elzen. ' dankjulliewel' dluister ik en knuffel Jim weer stevig


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik glimlach. '' Kom we gaan slapen. Morgen moeten we er vroeg uit '' glimlach ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik knik en geef de jongens een knuffel waarna ik met Jim weg lkop naar onze hut. Daar gooi ik alles in mijn koffer en kruip in bed waar ik al snel in slaap val


    Change is for weirdos ~ Niall Horan