• The First Day We Met ! ~ One Direction









    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?











    ||Rollen||

    Jongens :

    Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove


    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

    Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )





    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik glimlach even ' sorry ik moest gewkln even spelen ik ben nog nooit zolang weggeweest zonder mijn gitaar" geef ik eerlijk blozend toe


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Geeft niet hoor. Speel maar lekker verder dan ga ik even met James buiten spelen'' glimlach ik . Ik loop naar beneden en ik pak de buggy . Ik zet James er in en ik loop met hem naar buiten


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik glimlach even en speel nog wat accoorden waarna ik naar benwden ga. Ik zie dat Jim met James weg is en ik ha bij mijn ouders zitten tegen mama aan net als vroeger en glimlach even.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Maura Horan

    '' Hai Lieverd '' glimlach ik als Niall tegen me aan komt zitten en ik ga met mijn hand door zijn haar. '' Hoe was het ?'' vraag ik met een grote glimlach


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik zucht even' het was zwaar en dan bedoel ik niet alleen alles zo te zien maar er zijn eat dingen gebeurd' zeg ik zacht


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Maura Horan

    Ik knik . '' Je hoeft het ons niet te vertellen Niall want we weten het al '' glimlach ik. '' Ik ben blij dat die klootzak ontslagen is '' zegt Bobby. '' Bobby niet nu !'' zeg ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    school


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik gniffel zacht ' pap geeft gelijk en ik ben ook blij dat hij weg is. Maar James was dus erg braaf: grijns ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Maura Horan

    Ik knik met een.grote glimlach. " hij is heel braaf geweest. Hij sliep elke ochtendvlekker lang door en hij heeft ons met eten geholpen. En we zijn naar de speeltuin geweest " giechel ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ikglimlach even ' ik ben blij dat het leuk was. Zeg mam ik heb een vraag vplgende week is Jim jarig en ik weet dat hij jullie als ojders ziet en ik wil zijn vader en broer met schoonzus uitnodigen en de lads en dam war leuks gaan doen" zev ik zacht


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Maura Horan

    ik glimlach en ik knik. '' Is goed lieverd. Wat had je zelf in gedachten ? '' glimlach ik en ik geef hem een kus op zijn kruin. '' Ik vind alles leuk en goed dat weet je '' grinnik ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik gniffel even. Ik lag met mijn hoofd tegen haar benen aan. " ik zat te denken om een kasteel af te huren en dan sprookjesachtig te versieren. En uhmm zijn vaded en broer met de vriendin en ehmm ja heel veel hapjes en" drankjes enzo en dan alleen de mensen die hij goed kent enzo' ratel ik enthiosiast


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Maura Horan

    '' Leuk idee.. Maar is het niet wat te kinderachtig ? Ik bedoel ik vind het niet erg als je het doet hoor.. Maar zou Ow een kasteel af huren ! Ik dacht zo'n spring kasteel hahah nee ik vind het echt een leuk idee'' glimlach ik . '' En dan kom jij zeker op een wit paard ?'' grinnik ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Nuall

    Ik gnigfel even maar schud mijn hoofd. ' jullie zitten in het kasteel en ik haal hem op paard op rn dan rijd ik daar heen en dan suprise' gniffel ik

    Ik ben zo opgeluht ik heb iemand in reallifr verteld dat ik me snijd


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    James was onder weg naar huis in slaap gevallen het zag er echt heel schattig uit. Ik glimlach en ik doe de deur los. Ik vang iets op over een kasteel en een paard. Ik besluit om het maar te negeren en ik breng James naar bed. Ik loop naar beneden en ik ga op een stoel zitten

    Goedzo !


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik