• The First Day We Met ! ~ One Direction









    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?











    ||Rollen||

    Jongens :

    Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove


    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

    Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )





    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    'wat is er lieverd' vraagt Jim en ik zucht. 'het is gewoon, die kinderen' zeg ik zachtjes en zie dat ze weer eens proberen stiekem te filmen om ons op de gevoelige plaat te leggen' zij zitten hier zo dankzij mensen die oorlog wouden, hun hele leven word verwoest een kind hoort dat niet mee te maken zoiets' zeg ik en een traan verlaat mijn ooghoek


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Och kom hier babe'' glimlach ik en ik omhels hem stevig. '' Als wij ze kunnen helpen dan weet ik zeker dat ze weer kunnen beginnen met hun lief en leuk leventje . Dat hebben wij toch ook gedaan in de 2e wereld oorlog ? Wij hadden ook niks meer en kijk nu eens hoe rijk onze landen zijn '' glimlach ik . '' Kom we gaan knuffels uitdelen'' glimlach ik en ik veeg zijn tranen weg


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    Ik knik en glimlach zwak terwijl ik zijn knuffel in ontvangst neem en sta op. Ik snif even en zie de camera man snel weg duiken waardoor ik gniffel


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik pak de zak met knuffels en ik loop met 10 knuffels naar buiten. Ik loop langs allemaal kleine huisjes en ik klop aan . Bij elk huisje doet er een kindje open en geef ik ze een knuffelbeertje. Ik glimlach als ze heel blij in de lucht springen . Kinderen zijn zo lief. Ik loop telkens een huisje verder tot dat ik bij een huisje kom waar ik allemaal kogel gaten in de muur zie. Ze hebben me verteld dat er nog een kleine oorlog aan de gang is maar dan aan de andere kant van Afrika. Ik klop aan en een klein jongentje doet open. Hij kijkt heel bang en slaat zijn armpjes om me heen . Ik hoor een vrouw kreunen. Ik loop naar binnen en daar zie ik een vrouw met haar benen wijd. '' Shit ze gaat bevallen '' zeg ik tegen me zelf. Ik weet hoe ik dit moet oplossen. Ik pak een doek en ik leg het onder haar neer. '' Push mrs. Push !'' zeg ik . Ze begint te kreunen en te persen dat voel ik omdat ze heel hard in mijn hand knijpt


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall HOran

    Met grote ogen kijk ik naar de vrouw. 'Wacht ik haal een deken uit de auto' ik ren naar de auto en trek een deken te voorschijn. 'een vrouw i saan het bevallen' glimlach ik. ik ren terug en zie een krijsend kindje.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Terwijl Niall de deken aan het halen is ben ik bezig om de baby voorzichtig eruit te halen. '' Where is the daddy ?'' vraag ik . '' He's dead.. '' zei ze . Ik knik en ik pak een navelstreng schaartje die in mijn broekzak zat. Die moest ik voor de zeker heid meenemen zeiden ze. Ik knik de navel streng voor zichtig door en ik glimlach . Ik laat de rest over aan een dokter die met Niall me is gerend. Ik glimlach en ik loop snel naar buiten en ik houd mijn handen onder een kraantje


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    niall

    Ik glimlach 'man whats your name' vraagt ze 'Jim is his namea'zeg ik terug. 'oke than is his name Jim' hoor ik haar zeggneen glimlach


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik ga achter Niall staan en ik glimlach . '' Heb ik iets gemist ?'' vraag ik glimlachend aan Niall. '' Your baby boy is cute'' glimlach ik naar de vrouw


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    ' hij heet Jim ze heeft hem naar je vernoemd.' lwg ik hem uit. Kom we gaan verder' zeg ik hem


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik maak een Ahww geluidje en ik neem afscheid van het jongetje en ik geef hem een knuffel beertje en ik laat er ook eentje achter voor Jim. Ik loop achter Niall aan en we zijn weer terug in onze hut . Ik laat mezelf op het bed vallen en ik zucht


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik plof ook moe neer. ik leg mijn koffer onder mijn bed en zet mijn toilettas op het tafeltje die we hebben. daarna doe ik de klamboe boven mijn bed.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik begin te giechelen en ik geef Niall een kus. Ik trek mij one piece aan en ik ga onder de dekens liggen. In de nacht is het heel koud hier dus we hebben dikke dekens.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Im giechel ook en schuif de deur dicht als ik dw rest een fijne nacht webs. Ik kleed me om. Uk had mijn pyama en mijn one puece aan. Ik kruip teen Jim aan in het niet al te confortabele bed maar het kon er mee door vior hier. ' weltrusten schat'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' weltrusten babe'' glimlach ik gapend en ik sluit mijn ogen . Ik hou hem stevig vast en ik val in slaap. Langzaam word ik wakker door een kut haan die zit te kraaien.. Ontbijt was het eerste dat ik dacht maar helaas hebben ze dat hier niet


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Dior de warmte slaap ik al snel. Ik was echt dood en dood op Van alles een ik had mn pfeiffer nog


    Change is for weirdos ~ Niall Horan