• The First Day We Met ! ~ One Direction









    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?











    ||Rollen||

    Jongens :

    Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove


    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

    Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )





    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik kijk op naar Jim. ' heey Jim' ik glimlach even. ' zeg zullen we vanavond eens lekker barbequen' stelt mama voor en gelijk knik k


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Hey lieverd '' glimlach ik en ik geef hem een kus. '' Is goed ! Ik ga wel naar de winkel'' grijns ik . Ik vraag aan Bobby als ik zijn auto mag lenen en het mag. Ik krijg een boodschappenlijstje van Maura en ik kijk Niall aan . '' Wil je mee of blijf je hier ?'' glimlach ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    Ik glimlach even en kus hem terug en knik. 'Ik gamet je mee' ik geef mijn ouders een kus en rijd met Jim weg. In de supermarkt halen we veel vlees, fruit, salades enzo en ik koop nog chocolade en bloemen voor mijn ouders als dankje.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik giechel en ik pak een kar. Ik zie hoe Niall er van alles in pleurt en ik begin te lachen. '' Weet je wat ? Ik betaal '' glimlach ik . '' Jullie doen zo veel voor me . '' grijns ik. Snel loop ik naar de magazine dingen en ik pleur er van alles in. Vooral dingen over One Direction. Ze verkopen hier ook posterboeken. Die zet ik in de 1D kamer neer zodat hij weer wat nieuws heeft


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    Ik koop nog wat sla shit en dat soort gedoe en snoep en van alles. Greg zou met Denise en Theo ook komen eten dus het zou weer geweldig worden.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik pak mijn pinpas en ik steek hem in het gleufje als we bij de kassa zijn. Het koste me 300 pond maar ik heb geld in overvloed dus who cares ? Ik grinnik en ik doe alles in tasjes. Ik geef er een paar aan Niall en ik leg ze in de auto


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    niall

    Ik help alles in tassen de doen en neem ze mee naar de auto. Al snel rjiden we naar huis en ik zie de auto van Greg er ook al staan. 'vanacht naar huis' zucht ik

    [niall wist niet dat ze langer bleven


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik begin te grijnzen. '' Naar huis ? Hoe kom je daar nou weer bij ? '' zeg ik . '' Ben je ook al je geheugen verloren ?'' zeg ik. Ik kijk hem aan en ik sla mijn armen om hem heen. '' Ghehe nee weet je wat ik heb geregeld ? Wij blijven hier nog lekker 2 nachtjes '' grijns ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    Ik begin vrolik te grijnzen 'echt?! ahh super' roep ik vrolijk en knuffel hem terug. 'Kom we brengen dit, maken James wakker en dan gaan we lekker barbequen' glimlach ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' jaaa'' grijns ik en ik help Niall met de tassen naar binnen te brengen. Ik giechel en ik geef Theo een kusje op zijn wang waar door hij begint te giechelen. '' Haal jij samen met oom Niall , James uit bedje ?'' vraag ik. Hij knikt hevig en rent naar Niall toe


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    Ik glimlach breed 'kom op dan' samen met Theo loop ik naar boven. 'hoe gaan we hem wakker maken?' vraag ik Theo. 'tubbie liedje zingen en jij gitaar' ik knik en loop naar mijn kamer. zachtjes open ik de deur. 'dan mag jij als je zingt de gordijnen open doen daar gaat ie' al snel zingen wij het liedje en James word lachend wakker.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    James Horan

    Opeens word ik wakker door Papa en Theo die voor me zingen. Ik glimlach en ik zing vrolijk mee. '' TUBBIEESSS'' Roep ik en ik begin te lachen. Theo klimt mijn bed in en hij gaat naast me zitten. Hij slaat zijn armpje om mijn schoudertje en hij fluistert wat in mijn oor. '' Joun papa en mijn papa broertjes'' zegt hij. Ik begin te knikken en ik lach. Ik probeer om mezelf aan te kleden maar ik wil niet. '' Ikuh in pyjamatje blijven... '' zeg ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    Ik gniffel wat door Theo die het zegt en kijkt hoe hij probeert aan te kleden. Ik schud mijn hoofd 'Nee James dat mag niet. We gaan eten op het vuur maken en anders gaat je pyjama heel veel stinken en dat is niet lekker' Ik pak kleding voor hem.'waaaauw zal papa ook zo'n trui aan doen?"



    je moet ff wachten maar dan komt ie, zo zie ik james btw voor me


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    OMG FUCKING CUTEEE !!!

    James Horan

    '' Ohh Mooooooi '' zeg ik . '' Ja papa ook aan !!'' zeg ik en ik sta op. Ik klim uit mijn bedje en ik loop heel slecht naar de tafel waar Papa me altijd aankleed. '' Aan.. Aan.. Aan. Papa ? Doet Papa JiJi ook aan ?'' vraag ik hem en ik giechel door de dingen die ik aankrijg. Ik sla op mijn jasje. '' Vuilniszak '' grinnik ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    [heheheheheh omg het gaat nu gewoon zo fijn met mezelf nu iemand het weet

    Niall Horan

    Ik gniffel even. 'Het jasje hoef je alleen aan als het strakjes koud word maar je mag dan ook je vest aan.' Zeg ik hem en doe het jasje uit. 'kom mee dan gaat papa het ook aan doen' glimlach ik.Ik pak zijn handjes vast zodat hij kan stappen. 'Je kan al goed lopen James, super knap van je' zeg ik hem trots en theo kijkt vrolijk hoe hij stapt


    Change is for weirdos ~ Niall Horan