• The First Day We Met ! ~ One Direction









    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?











    ||Rollen||

    Jongens :

    Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove


    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

    Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )





    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    James Horan

    Ik glimlach en ik knik. Ik pak de hand van Theo vast en samen lopen wij twee met papa mee. Ik giechel en ik kijk hoe papa zich omkleed. '' Ik ook zo mooi zijn later ?'' vraag ik aan papa. Ik vind mijn vader echt heel mooi. JiJi ook mooi maar NiNi mooier. Ik praat met Theo over de teletubbies en we lopen samen hand in hand naar opa en oma. Ik ga op de schoot van Opa zitten en Theo op de schoot van Oma


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    hoe schrijf je discussie maar dan het werkwoord.... ik ben het helemaal kwijt en ik kom er niet op

    Niall Horan

    Ik pak de bekende tijd uit de Xfactor tijd, gehad van mama. Beieg met rode print. Ik bloos even door James 'James word later heeel mooi' glimlach ik. We lopen naar beneden waar ze gaan zitten op de schoten van opa en oma. 'ik ga oma even helpen' glimlach ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    het werk woord van discussie ? IS DAAR EEN WERKWOORD VAN ?!

    Jim Horan

    Ik sta al lekker in de keuken dingen klaar te maken. Ik prik dingen op een stokje en ik zet alles buiten op tafel neer. Ik giechel als ik bijna val en ik loop naar binnen waar ik Niall en James in het zelfde shirt zie. Hoe komen die 2 daar toch altijd aan ? Ik zou zoiets nooit aan trekken maar bij hun staat het echt schattig


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    nou als je met een groep discussie voert ik weet niet hoe maar dat heet dan discuceren of zoeiets maar ik weet niet meer hoe je het schrijftXD

    Niall Horan

    Ik glimlach naar Jim. 'Hij zei toen ik me omkleed Papa word ik net zo mooi als jij' giechel ik vrolijk en help mijn moeder met alles.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik discussieer .. Hij discuteert . Wij discusseren ?

    Jim Horan

    '' Ahww kijk zelfs hij vind je knap '' glimlach ik en ik help nu Bobby met de barbecue . Ik schrik me dood als er een vlam ontstaat en ik begin te gillen. '' Doe eens rustig dat is altijd zo als je dat ding aan zet'' zegt Denise. Ik geef haar een boze blik. '' Heb ik jou iets gevraagd ?'' zeg ik zachtjes.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    buiten voor de buren alles versieren ze zijn 40 jaar samen morgen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ahwww cuteeee


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Hahah alles is vol

    Niall

    Uk glimlach en ga naar James. : kom je we gaan buiten eten dan mag je zeggen wat je wilt en dan naakt Papa je eten' glimlach ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Naakt ? Lolll

    James Horan

    '' Jaaaa '' glimlach ik en ik ren naar buiten. Ik val op het gras en ik begin te huilen. JiJi komt naar me toe en trekt me op schoot. '' Shhh niet huilen babe'' zegt hij. '' Ikuh au w! '' zeg ik '' Waar? '' vraagt hij. '' Been.. '' zeg ik. Hij drukt er een kusje op en ik giechel door mijn traantjes heen. JiJi veegt ze weg en hij vraagt wat ik wil eten


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Faaal

    Niall

    Ik kijk hem medelevend aan. Hij zegt dat hij worstjes wil en ik leg een worstje op de barbeque en de rest anders vlees zodat we straks alle skoneden eten


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    xd

    Jim Horan

    Ik glimlach en ik zet James naast Theo neer. Ik loop naar Niall toe en ik sla mijn armen om zijn middel. '' Hmm je kunt goed barbequen'' grijns ik en ik geef hem een kus in zijn nek


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Nuall

    Ik glimlach vrolijk en snij het worstje in stukjes en blaas het alvast koud. Als het koud is spuit ik een klein beetje ketchup op zij bord en leg wat sla en koude aardappelsalade op zijn borjdje


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik kijk hoe James vrolijk zijn eten deelt met Theo en ik glimlach. '' Het kunnen net gewoon broertjes zijn. Ze zijn zo lief voor elkaar'' glimlach ik en ik kijk naar de gril. Ik hoest door de rook en ik ga maar iets verder van dat ding staan.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik knik en geef ze nog een worst met ketchup ik eet mijn halve kip op en een wort en gooi de plaat weer vol


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Gek genoeg had ik zelf helemaal geen honger. Maar ik ben ook niet echt een goede eter. En vooral als het vet is.. Ik eet dan maar 1 dingetje en dan zit ik al weer vol


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik