• The First Day We Met ! ~ One Direction









    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?










    ||Rollen||

    Jongens :

    Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove


    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

    Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )





    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik giechel even eb ik knik. ' hophop we gaan' gniffel ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik knik en ik zet James in de auto . '' Jij rijd want ik weet de weg niet '' grijns ik naar Niall en ik geef hem een kus


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    Ik gniffel even en begin te rijden. Al snel zijn we er. Vandaag was er nuet veel nog een interciewtje en shoot en dan dit zo met Paul. Ik leid ze door de vele gangen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Ughh is dit gebouw on eindig ofzo ?'' vraag ik en ik kijk naar James. Ik til hem op en ik loop achter Niall aan . Al gauw zijn we bij Paul en gaan we zitten


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik niffel en plof neer. ' na iemand had Jim gebeld en ik wil dat eigenlijk ook wel en toen bedachten we het bed te verkopen en toen dacht ik waarom gaan we niet naar Africa nets als Ghana toen. Zeker directiiners xouden mij veel willen bellen dus dat verkanst de grote koste"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Hmm. Ik vind het een goed idee Niall.. Maar ik denk dat je het eerst aan het management moet vragen.. '' zegt Paul. '' Al gedaan'' grinnik ik . Paul begint ook te lachen. '' Nou van mij mogen jullie gaan. En het bed dat word tijdens de actie geveild'' glimlacht hij. Ik knik en ik bedank hem


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    : en de vriendinnen van de lads mochten ook mee' glimlsch ik blij


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Haha mooi zo. Maar de het gaat vooral om jullie 2. De anderen gaan mee om te helpen maar jullie 2 worden gefilmd omdat jullie gevraagd zijn. '' zegt Paul. Ik knik . '' Is goed '' glimlach ik . '' Niall eigenlijk vind ik het helemaal niet zo verstandig om James mee te nemen. Kunnen we hem niet bij joun ouders achter laten?'' vraag ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik knik ' ik denk wel dat hij kan maar dan wil ik niet langer dan twee weken weg xijn" eef ik toe.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Het zijn maar 4 dagen Niall '' zegt Paul . Ik knik en ik pak de hand van Niall vast. '' We gaan gewoon langs de huizen en kijken wat er te redden valt. Ik geef de kinderen wat eten en spulletjes en jij kunt met de ouders praten of ander som'' grinnik ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik knik. ' of als we nou mijn ouders daar ij zon paradijs stoppen met James. Dan is hij in de buurt en heeft hij het leuk en is veilig' stel ik voor


    Dansen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Ik vind het te riskant Niall.. Er lopen gekken rond daar. Ik wil het gewoon niet oké ?'' zeg ik en ik kijk hem aan. '' Nou dan is nu alles geregeld en kunnen jullie gaan'' zegt Paul. Ik knik en ik loop naar de auto


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik knik ' ik snap je dan mag hij een weejjr naar Ierland' knik ik en glimlsch


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik knik . '' Ik ben gewoon bang en ik vind het al vreselijk dat ik er heen moet. Maar jah ik wil die kinderen helpen dus daarom doe ik het . Ik heb geen medelijden met die volwassenen .. Ik heb alleen medelijden met die kinderen. Hun worden hier de dupe van'' zeg ik en ik stap in


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    Ik knik grinnikend. ' dan bel ik zo mijn ouders om alles te regelen. Ik denk dat ik zelf met James heen vlieg dan zie ik die ook nog even'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan