• The First Day We Met ! ~ One Direction









    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?










    ||Rollen||

    Jongens :

    Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove


    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

    Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )





    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall HOran

    Ik barst in lachen uit door James reactie. Ik gniffel even 'waarom viel ik in slaap en was dat een opdracht voor Zayn' gniffel ik lachend


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Hmm ik weet op de eerste vraag een antwoord. Je was moe door gisteren '' glimlach ik . '' Hey Niall ik heb net met iemand van WarChild gesproken en ze vroeg als wij naar Afrika wouden... '' zeg ik zachtjes. '' Je hoeft niet als je niet wilt hoor.. '' zeg ik en ik kijk hem voorzichtig aan


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    Mijn ogen beginnen te glunderen. 'misschien kunnen we weer zoiets doen als Red Nose, dat was een leuk iets voor ons, dat mee te maken was gaaf en hier worden ze blij. Wacht ik ga bellen' ratel ik hyper actief. Ik bel en begin alles te ratelen.'OMG HIJ VIND HET GOED HET ZOU DAN OVER EEN MAAND AL KUNNEN EN DE VRIENDJES EN VRIENDINNETJES EN JAMES MOGEN MEE" schreeuw ik blij uit 'We're going to Africa!!!!!!!!' tweet ik snel en spring als een stuiterbal op en neer


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik zucht . '' Niall doe eens rustig. Ik wil wel dat James goed geïnfecteerd word .. Ik wil niet dat hij Hiv of Aids op loopt. Ik zucht even . '' James ?'' vraag ik . Hij knikt. '' Wij gaan volgende week naar de dokter. '' zeg ik . '' Waarom ?'' vraagt hij . '' Omdat wij over een maand naar Afrika gaan.. En ik wil niet dat jij ziek word. Dus dan krijg je een paar prikjes '' zeg ik . Hij knikt en hij speelt weer vrolijk verder. Ik geef hem een kus en ik ga op de bank zitten


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall horan

    'sorrrrrrryyyyyyyyyyyyyy' roep ik vrolijk en stuiter helemaal rond. 'ik ben even butien' roep ik en trek snel een voetbaltenue aan en pak een bal en begin buiten tegen de muur balletje te trappen. Daarna ga ik weer naar binnen en plof neer op de bank waar ik in slaap val


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik glimlach en ik leg hem in bed. '' Weltrusten babe '' mompel ik zachtjes en ik geef hem een kus. '' James waar ben je ?'' vraag ik . '' Hieeeer '' zegt hij en hij komt de keuken uit gelopen . '' Wat heb jij gedaan ?'' vraag ik . '' Niks.. '' zegt hij . '' Laat me je handen eens zien '' zeg ik . Hij schud zijn hoofd. '' Nu '' zeg ik iets strenger. Hij laat ze zien en ik zie 5 koekjes in zijn handen . '' Heb je dat gevraagd ?'' vraag ik . Hij schud zijn hoofd. '' James dat mag niet ! Als jij koekjes wilt moet je dat vragen !'' zeg ik en ik pak zijn koekjes af. '' Maar papaaaaa ik heb honger !'' zegt hij boos. '' Dan wacht je maar tot dat we gaan eten!'' zeg ik . Boos begint hij me te slaan . '' James als je nu niet op houd ga je naar bed !'' zeg ik streng. Direct houd hij op en loopt hij naar buiten


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    Ik hoor wat geruzie maar ik was kapot. Best raar dat ik telkens barste van de energie en vervolgens overal in slaap viel

    James

    Boos loop ik naar buiten. Papa was zo gemeen soms, ik ahd gewoon honger en als ik koekjes vroeg had dat echt niet gemogen. Ik wou opa en oma weer eens zien, die ahd ik al erg lang niet meer gezien. Ik loop weer naar binnen en kijk papa liefjes aan. 'Papa mag ik koekjes?" vraag ik als een engeltje


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Een koekje !'' zeg ik en ik loop achter hem aan. Ik pak de koekjes trommel en ik geef hem een pakje met koekjes. Zo zeurt hij ook niet meer. Als hij weer is weg ge wandeld verstop ik de koekjes in de kluis. Ik ga weer op de bank zitten en ik kijk nog steeds naar MTV. Ik pak de bank rekeningen er bij en ik begin ze te betalen. '' Pff 500 pond aan licht en gas. '' zucht ik en ik betaal ze via mijn mobiel . Dan betaal ik de telefoon rekening en kijk ik naar buiten. Ik stop de mappen weer weg als ik alles betaald heb en ik zucht. Ik moet gewoon 1000 pond betalen


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    [omgomgomg IK WAS FUCKING DOORVERBONDEN


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ xd ]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    [dat is fucking stressen maat niet normaal met hartkloppingen zat ik te lusiteren

    James Horan

    Ik slaak een teleurgesteld zuchtje en eet het koekje buiten op het gras op. Ik ren naar binnen en kijk papa zielig aan. 'Koekje is gevallen' pruilend kijk ik hem aan.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik loop naar buiten en ik raap het koekje op . Ik veeg niks van het koekje af. '' Babe we hebben nep gras dus eet maar gewoon op '' zeg ik . Ik weet wel wat hij wilt. Hij wil nog een koekje maar die krijgt hij niet.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    James Horan.

    Ik zucht geïriteerd. 'maar hij smaakt niet meer lekker' mopper ik. 'wat gaan we eigenlijk eten en om hoelang nog? Want mijn buik heeft veel honger en mijn koekjesbuik is leeg' zeg ik zielig. Mijn snoepjesbuik was ook leeg maar ik wou een koekje


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' James als jij nu niet ophoud met zeuren over dat stomme koekje krijg je helemaal niks meer. Jij moet leren dat jij niet zomaar alles mag hebben en pakken. '' zeg ik en ik kijk hem aan . '' Papa pakt toch ook niet zomaar dingetjes van jou? Dat vraagt hij ook . En als jij nee zegt dan zeurt papa er ook niet meer over'' zeg ik hem wijs


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    James Horan

    Boos kijk ok hem aan en sla mijn armen over elkaar ' ik vind jou niet lief meer' zeg ik boos. Boos loop ik naar mijn kamer. 'ik hoef al geen eten meer' schreeuw ik naar beneden en op mijn kamer goii ok de deur dicht. Op mijn kamer begin ik met LAaLaa en Po te spelen

    (peuterpuberteit normaal vanaf3 jaar ahhaha)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan