• The First Day We Met ! ~ One Direction









    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?










    ||Rollen||

    Jongens :

    Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove


    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

    Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )





    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan
    Ik knik 'Dat lijkt me wel wat dan ga ik dat Tweeten en zeggen dan bellen de Directioners alleen al om mij te horen' zeg ik en iknik braaf. Ik pak wat kleding en loop naar de douche. 'Ikee mee' roept James en ik wenk hem. Ik kleed hem uit en zet hem samen met mij onder de douche. Ik was ons beide en spoel ons af en droog ons beide af en kleed ons aan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik pak mijn iPhone en ik begin te bellen . '' Hallo met Jim Horan. Ik wou even bellen over dat goed doel ? Uhmm WarChild.. Mijn man en ik willen graag mee doen'' zeg ik . '' Oké ik wacht wel even'' glimlach ik . Na enkele minuten te hebben gewacht kreeg ik een vrouw aan de lijn.. '' Haay Jim!'' zegt ze vrolijk. '' Hooi !'' glimlach ik . '' Je wilt dus mee doen?'' vraagt ze. '' Yup '' glimlach ik . '' Oké we hebben misschien nog iets voor jullie maar ik weet niet als het lukt hoor .. Omdat Niall druk is toch ?'' zegt ze. Ik knik . '' Nou we wilden jullie eigenlijk naar Syrië sturen om te kijken hoe het daar is... '' zegt ze. '' Ow.. Is dat niet gevaarlijk?'' vraag ik . '' Ja maar jullie hoeven niet naar Syrië hoor haahha . Nee als jullie het goed vinden mogen jullie naar Afrika. Daar is geen oorlog meer. '' zegt ze. '' Ik overleg het straks even met Niall oké?'' vraag ik . '' Is goed tot straks !'''zegt ze vrolijk en ze hangt op


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan.

    Ik til mijn mannetje op mijn rug en als een paard hobbel ik weer teru gen hoor de bel gaan. "Ow papa moet weer gaan werken' iK geef beide mannen een kus. 'MTV dan zie je me' gniffel ik vrolijk en huppel naar de deur. 'Zayyyyyn' ik knuffel Zayn heel even


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Malik

    '' Vas Happeninnnnn ?'' grijns ik en ik knuffel Niall terug. '' What did i hear BlondBoy? Ga jij je bed veilen ?'' grijns ik en ik stap in de auto . '' Wie wil dat vieze ding nou ?'' grinnik ik

    Jim Horan

    Ik neem afscheid van Niall en ik kijk naar MTV. '' Papaaaaaa'' glimlacht James als hij zijn vader ziet. Het interview is nog niet begonnen maar vandaag is het One Direction dag daar


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik grijns 'jeps en ik ga achter zon telefoon ding zitten voor geld op te halen' vrolijk loop ik het interview gebouw binnen en begroet hyperactief de vrouw. Lachend plof ik neer en zwaai naar de camera. Als we zitten en microfonen hebben vraagt de vrouw ons kort vor te stellen. Liam, Harry en Louis gaan eerst dan ik en Zayn. 'Ik ben Niall Horan, ik ben inmiddels alweer 20 jaar ehm ik ben getrouwd met Jim en heb een zoon James en dat was het' ik gniffel even. De rest had allemaal vriendinnetjes. Al snel beginnen de vragen. 'Niall krijg je wel eens haat omdat je homo bent?' ik dacht kort na. 'Eigenlijk van te voren wist niemand het en ik ook nog niet echt en daarna tsja ik heb er neit veel opgelet. In het begin wel maar ik ben nu gelukkig met mijn gezin dus het maakt mij eigenlijk niets meer uit wat anderen vinden' zeg ik eerlijk. 'En je gezin?" ik glimlach 'Ehm ik zou zelf heel graag nog een dochter willen maar we moeten even kijken qua tijd, mijn ziekte en met James' geef ik weer toe. Ze gaan verder met de vragen en zonder dat ik het merk val ik op Zayn zijn schouder in slaap


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Jaaa papa praaaat'' zegt James en ik zie dat het interview begonnen is. Ik grinnik en ik kijk naar het scherm. Ik pak snel mijn mobiel en ik maak een foto als hij slaapt. @Jim_Horan i think my babe is tired xd . Haha @NiallOfficial WAKE UP BABE!!! x YKW twitter ik

    Zayn Malik

    Ik grinnik als Niall in slaap valt en ik maak hem voorzichtig wakker. '' Wakker worden gek'' glimlach ik . '' Zayn hoe gaat het met jou en Becca ?'' vraagt ze. Ik knik. '' Het gaat wel goed hoor. Alleen we zien elkaar minden door dat we allebei een drukke agenda hebben.. '' zeg ik . '' Ze zeggen dat jullie willen trouwen is dat waar ?'' ik schud mijn hoofd. '' We willen ooit trouwen maar nu nog niet. Ik vind het daar iets te vroeg voor om eerlijk te zijn. En ik ben er ook nog niet klaar voor. Kijk mijn BooBear Niall die was er wel klaar voor en wij steunden hem ook in die tijd. '' glimlach ik en ik omhels Niall . Nu was het de beurt aan Liam en ik fluister wat in de oor van Niall . '' Je moet niet gaan slapen '' giechel ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    Ik schrik wakker en word knal rood als ik het door heb. Ik luister nog wat slaperig naar Zayn en wrijf kort in mijn ogen. Ik gilmlach door Zayn zijn worden en knuffel hem terug. 'ik was helemaal niet moe' gniffel ik zachtjes. 'En dan te bedenken dat wij altijd riepen dat Liam als eerste zou trouwen, opzich zelf zou gaan wonen en kindjes zou krijgen' gniffel ik hard op. Al snel gaan we leukere interview dingen doen zoals opdrachten.'doe iemand na' lachend kijk ik rond. 'I love girls who eat Carrots' zg ik met Louis zijn stem en begin te schaterlachen. 'Zayn doe Niall na als hij bij Jim is' ik begin te lachen en word rood


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Snel hou ik de handen voor James zijn ogen als ik zie wat Zayn doet. Als het weer weg ik haal ik mijn handen weer weg. '' Ow Zayn je gaat eraan '' grinnik ik .

    Zayn Malik

    Als er aan mij word gevraagd om Niall na te doen als hij bij Jim is begin ik te grijnzen. Ik sta op en ik doe net alsof ik iemand neuk . Ik grinnik en ik ga weer zitten . '' Hahah ik hoef niet de details te weten Niall maar.... We hebben gehoord dat jij je bed veilt ?'' vraagt de interviewster. Ik giechel zachtjes want iedereen weet wat er wel niet in dat bed gebeurt is. Ik glimlach . '' Zayn wat ga jij doen dit weekend ?'' vraagt ze. '' Uhmm ik denk niks want dit weekend hebben we vrij '' glimlach ik . We nemen afscheid en ik loop naar de kleedkamer van Niall en mij . '' Hhaahhaha je had joun gezicht moeten zien '' grinnik ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    Beschaamd kijk ik naar de grond door Zayn en inmiddels was ik een tomaat. Ik knik droogjes 'Ehm ja, hij word wel schoongemaakt en ik ga aan de telefoon voor WarChild zitten dus Directioners als je met mij wilt bellen weet je wat je moet doen' gniffel ik. We lopen teru gnaar de kleedkamer en sla Zayn zacht 'you idiot'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Malik

    '' Hahah ik ben geen idioot Niall ik deed alleen voor wat jullie altijd doen. '' grijns ik en ik trek mijn normale kleren weer aan. Opeens komt Harry onze kleedkamer binnen gestormd. '' Dus Nialler is een beetje stout in bed ?'' vraagt Harry grijnzend. '' Kom op Hazz nu is het wel genoeg'' zeg ik en ik duw hem onze kamer uit


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Zayn Malik

    '' Hahah ik ben geen idioot Niall ik deed alleen voor wat jullie altijd doen. '' grijns ik en ik trek mijn normale kleren weer aan. Opeens komt Harry onze kleedkamer binnen gestormd. '' Dus Nialler is een beetje stout in bed ?'' vraagt Harry grijnzend. '' Kom op Hazz nu is het wel genoeg'' zeg ik en ik duw hem onze kamer uit


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horna

    Ik gniffel zacht en kijk op van Harry en word weer een tomaat. Snel probeer ik mijn wangen te verbergen, wat niet geheel lukte. 'Jullie zijn echt een stel overdrijvers zeg jullie doen nu net alsof wij het elke nacht doen' tot mijn vreugde bedenk ik dat het ook bijna elke nacht is


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Malik

    ik giechel .. '' Niet dan ? Ach kom ik breng je naar huis '' grinnik ik en ik pak mijn spullen . Ik loop naar de auto en ik stap in . Ik wacht tot dat Niall is ingestapt en ik rij naar zijn huis. '' ik ga niet mee naar binnen hoor '' grinnik ik en ik neem afscheid. Als ik hem heb afgezet rij ik naar mijn eigen huis


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall HOran
    Ik gniffel blozend en bedank hwem voor het rijden en dat ik morgne weer zou rijden. Ik stap naar binnen en roep hard dat ik weer thuis ben. Ik probeer mijn rode wangen weg te halen maar dat lukt niet


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    James kijkt verbaasd naar het scherm en naar Niall . '' HUH ? 2 NANA'S AHHHH'' gilt hij en hij rent rondjes. Ik begin te lachen . '' Lieverd dat is opgenomen en nu op tv'' glimlach ik en ik loop op Niall af. Ik geef hem een kus. '' Hmm Zayn durfde zeker niet naar binnen ?'' grinnik ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik