• The First Day We Met ! ~ One Direction









    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?










    ||Rollen||

    Jongens :

    Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove


    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

    Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )





    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Jim Horan

    Ik zucht en ik kijk maar weer verder tv. '' Gewoon laten gaan Jim'' mompel ik tegen mezelf . Ik kijk op de klok en ik zie dat het al half 3 is. Ik loop snel naar de keuken en ik dek de tafel voor de lunch. Ik loop naar boven en ik maak Niall voorzichtig wakker. '' Lieverd eten'' glimlach ik . Dan loop ik naar James en doe ik de deur open . '' Eten'' zeg ik nors en ik loop naar beneden . Ja als hij het kan kan ik het ook


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    Ik word langzaam wakker en ik knik. Vol verbazing merk ik dat op bed lig. Glimlachend kleed ik me om en doe een sweater die Jim gekocht had aan met eeb lekker zottende broek. Daarna loop k naar benee ' waar is James?'

    James Horan

    Nukkig blijf ik zitten en pak wat Dublo. Ik proveer een toren te bouwen wat niet lukte. Ik pak een boekje en begin te vertellen wat ik zie. Zo las je toxh een verhaal voor


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Ik weet het niet. Hij is boos op mij omdat hij geen koekje mocht. Hij pakte net namelijk zomaar zonder te vragen 5 koekjes. Toen legde ik hem uit dat dat niet mocht en toen probeerde hij me te slaan. Toen werd ik een beetje boos en gaf ik hem een koekje. Hij zei dat hij het perongeluk in het gras had laten vallen dus ik veegde er wat vanaf. Maar toen wou hij hem niet meer en liep hij boos naar zijn kamer.. '' zeg ik . '' Ga maar lekker eten ik kom zo terug '' glimlach ik en ik loop naar boven . '' James wil je niet eten ?'' vraag ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    K trek een wnekbrauw op rn knik waarna ik wat brood pak en smeer.

    James
    Ik kijk naar papa. ' jij bent niet lieglf en ik wil niet' ik draai me weer weg van hem en sla mijn armpjes over elkaar. Misshien stelde ik me aan maar ik wou gewoon koekjes geen botergammen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik zucht . '' James .. Papa wil jou wel een koekje geven maar jij mag niet zomaar koekjes pakken zonder te vragen.. En je mag al helemaal papa niet slaan'' zeg ik en ik kijk hem aan . '' Als jij een koekje wilt dan kun je dat gewoon VRAGEN en dan geef ik je een koekje. Als je nu mee gaat met mij dan krijg jij een koekje .. Maar dan moet je ook wel 1 boterham eten . '' zeg ik en ik kijk hem aan . Ik hoop echt dat dit werkt


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    James Horan

    Ik hoor dat papa hopeloos is. ' ik wil drie koekjes dan eet ik een boterham' ga ik er tegen in. ' maar jij doet ook stom en stout tegen James en dat vind ik niet lief. Papa Nana is veel liever' mopper ik. Niet dat papa Nana nou vaker thuis was maar als hij er was gingen we lekkere dingrm eten omdat hij ook van eten hield


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Het leek wel alsof iemand door mijn hart heen boorde toen hij dat zei.. Hij vind Niall liever dan mij... Ik voel me nu echt kut. '' Vooruit.. '' zeg ik en ik loop stil naar beneden. Ik geef hem drie koekjes. Ik heb niet eens zin meer in eten. Ik leg mijn bord weer weg en ik ruim de bestek op . '' Eet maar verder en let niet op mij..'' zeg ik en ik ga op de bank zitten.. Een traan valt over mijn wang en ik begin te huilen


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    James

    Grijnzend begin ik aan mijn koekjes en ik eet daarna een boterham

    Niall

    Verbaasd kijk ik naar Jim en ga maast hem zitten maar al snel snap ik het. Bozig loop ik naar James. ' meneer moet jij eens even goed luisteren ik weet niet wat jij tegen papa gezegd hebtaar ik eis nu een skrry. Papa zit namelijk huilend op de bank en dat kun je niet maken. Misschien wa hij boos op je maar je moet begrijpen dat je koekjes moet verdienen' ik zie hem naar Him gaan en zijn armpjes erom heen slaan. ' sorry papa jik bent ook hesl lief maar ik wou gewoon drie koekjes' ze g ik zacht


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik hoor hoe Niall tegen James uitvalt en ik hoor hoe James tegen me aan springt. '' Het is al goed James.. Maar vind je Nana echt liever dan mij ?'' vraag ik. Hij schud zijn hoofd. '' Allebei even lief'' zegt hij . Ik glimlach. Ik geef hem een knuffel en een kus. Ik hoop echt dat hij niet liegt en ik ga weer bij Niall zitten . '' Bedankt '' glimlach ik en ik geef hem een kus. Ik geef James wat drinken en ik eet mijn fruit op


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall
    Ik glinlach ' geen dank hij krijgt al zoveel dus als hij een keer iets niet mag moetbhij dat accepteren. James vragt nog een boterham en al snel heb ik hem in stukjes gegeven


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik glimlach en ik geef hem een kus. '' Dan ga ik zo maar even naar de winkel om het bed op te halen. '' glimlach ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Glimlachend knik ik. ' zal ik dan hier het bwd uit elkaar halen en wat foto nemen. Vanmiddag moeten we voor het ontervieuw naar Paul voor Africa:' ik dek het bed nejes op en maak er wat fotos vanen haal de dekens en kussens eraf


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik knik en ik stap in de auto. Ik rijd naar een bedden winkel en ik haal het bed op die ik besteld heb. Ik leg de matras in de kofferbak samen met de planken. Ik rijd weer naar huis en ik zet alles even binnen neer. '' Wat is dat?'' vraagt James. '' Dat word een bed'' glimlach ik en ik breng het naar boven. Zo snel als ik kan zet ik het bed in elkaar en maak ik het bed op. Ik loop naar de douche en samen met James douch ik. Ik glimlach en ik droog ons af. Ik trek schone kleren aan en ik kijk naar Niall . '' You're so hot'' grijns ik en ik sla mijn armen om hem heen


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Al snel liggen de plankrn in een kamertje en ik help Jim. We douchen wat en ik giechel. ' ik moet zo gaan en we moeten nog naar Paul'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Daarom heb ik me ook gedoucht sukkel '' grinnik ik en ik geef hem een zoen. '' Papa ik ook !'' zegt James. Ik grinnik en ik geef hem ook een kusje. Hij giechelt eventjes en speelt dan weer verder


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik