• Ben ik welgeteld 5 jaar op Quizlet, op dit account dan.*O*
    Taart voor iedereen!




    Voordat ik op dit account zat, kende ik Quizlet al maar ik ben gewoon mijn inlognaam en wachtwoord vergeten en had er niet meer aan gedacht.
    Ik ben best blij dat Quizlet deel uit maakt van mijn leven.
    Het heeft me niet alleen gesteund wanneer ik het moeilijk had, maar op Quizlet kon ik ook mijn hart luchten zonder dat er iemand moeilijk over deed.
    In een zekere zin heeft deze site er ook voor gezorgd dat ik beetje bij beetje wat meer zelfvertrouwen kreeg en daar wil ik iedereen dan ook voor bedanken.
    Zowel de crew als de users door de jaren heen.(bloos)
    Dat er nog minstens 5 jaar bij mag komen!

    Hoe lang zijn jullie trouwens al op Quizlet en hoe zie je deze site in je toekomst?


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik zit hier ook al vijf jaar. Wow. o.o Maar gefeliciteerd!


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Wauw, 5 jaar? Ik ben jaloers!! Q heeft me ook in een zekere zin wat meer zelfvertrouwen gegeven nu je het zegt. In elk geval gefeliciteeerd *O*
    Moge er inderdaad nog 5 jaar bijkomen.


    -

    Nice, gefeliciteerd. Ik zit al twee jaar op Quizlet, maar ik heb dit account nog niet zo heel lang ^^ - Hoe kan je dat eigenlijk zien?

    [ bericht aangepast op 24 sep 2013 - 17:51 ]

    Leuk! Ik heb mijn 5jarig jubileum helaas gemist, haha. Maar de 6 jaar wil ik zeker vieren! :3

    Maar gefeliciteeeerd! (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Proficiat! Ik besef nu pas dat ik vanavond om 20 over 9 precies 6 jaar op Q zit (:


    Take risks and conquer your fears.

    Om precies te zijn zit ik hier al: 5 jaar 11 maanden 2 dagen 20 uur.
    Maar gefeliciteerd dan, haha! Ik snap precies wat je bedoeld, Quizlet heeft ook echt mijn leven veranderd en hopelijk blijf ik er ook lang op :].


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Gefeliciteerd! Inderdaad, op naar de tien jaar. *O*

    Mijn allereerste account kwam uit november 2008. Dit account bestaat sinds 7 juni 2010 (edit: gisteren was dat "3 jaar 3 maanden 3 weken 3 dagen" :'D ), wat ook al iets meer dan drie jaar is, en in die tijd ben ik volgens mij alleen niet op Q gekomen op dagen dat ik geen internetverbinding had. Ik heb zelfs het idee dat mijn verslaving de laatste tijd alleen nog maar erger wordt, als dat überhaupt nog mogelijk was, dus ik ben niet van plan Quizlet binnenkort te verlaten. Het is hier gewoon veel te gezellig. ^^

    [ bericht aangepast op 24 sep 2013 - 17:54 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Gimlas schreef:
    Nice, gefeliciteerd. Ik zit al twee jaar op Quizlet, maar ik heb dit account nog niet zo heel lang ^^ - Hoe kan je dat eigenlijk zien?

    Moet je op je badges klikken. Onder je posts.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Gimlas schreef:
    Nice, gefeliciteerd. Ik zit al twee jaar op Quizlet, maar ik heb dit account nog niet zo heel lang ^^ - Hoe kan je dat eigenlijk zien?

    Op je profiel kan je zien hoeveel jaar geleden je geregistreerd bent en als je dan op het aantal jaar gaat staan met je muis, dan verschijnt de exacte datum met het uur.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Naerys schreef:
    (...)
    Op je profiel kan je zien hoeveel jaar geleden je geregistreerd bent en als je dan op het aantal jaar gaat staan met je muis, dan verschijnt de exacte datum met het uur.


    Echt waar? Wauw, dat ga ik eens uitproberen! :Y)

    *opent nieuw tabblad en gaat naar eigen profiel*
    Lol, ik zit hier al sinds 19 april 2008! :')


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gefeliciteerd!
    Ik wit hier nog maar anderhalf jaar.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    2 en een half jaar voor me, alhoewel met dit account 2 jaar en een maand (26 augustus 2011) :Y)
    Gefeliciteerd! Vijf jaar alweer Oo

    [ bericht aangepast op 24 sep 2013 - 18:26 ]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Gefeliciteert!
    ik kende Q al best wel lang maar ik heb pas voor de vakantie een account aangemaakt :Y)


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Gefeliciteerd :Y)
    Ik zit er bijna twee jaar en twee maanden op. haha (:


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Woow gefeliciteerd!! En wat een mooie taarten!

    Ik ben morgen 6 jaar lid =3333

    [ bericht aangepast op 24 sep 2013 - 18:19 ]