• Oke dus 'vroegah' had ik altijd dat als ik halverwege een video stopte en dan een dag later weer op youtube keek dat die video dan bovenaan stond met 'kijk verder' en zo. Soms stonden er een paar. Nu merk ik de laatste tijd dat ik dat van sommige kanalen die ik volg niet meer te zien krijg en van anderen wel. Hoe kan dat? Want dat zijn juist de kanalen die ik het meest kijk en ik moet iedere keer weer zoeken tussen hun afspeellijsten. Bij instellingen kan ik niks vinden.
    Als ik iets nieuws vind en er halverwege mee stop staat het meestal (ook niet altijd) wél weer bovenaan en tussen mijn 'kijk verder'.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Der is volgens mij iets mis met Youtube. Daarom vragen YT's ook altijd om op dat "belletje" te klikken, dan krijg je dit soort problemen niet. Ik heb hetzelfde, maar weiger om op het belletje te klikken :')


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Ik heb dat belletje bij sommigen wel, maar ik heb dus een kanaal waar ik een serie van kijk die twee jaar geleden al is afgelopen. Dat belletje heeft dus totaal geen zin. Maar ik moet wel iedere keer helemaal apart naar zijn kanaal, zoeken tussen de afspeellijsten en dan de goede video vinden. Terwijl die eerder dus gewoon op de hoofdpagina in mijn lijst stond om verder te kijken.

    Sowieso vind ik dat belletje niet fijn, want ik had dat ooit een aangezet bij een kanaal, maar later weer uitgezet. Ik krijg nog stééds alle meldingen van dat kanaal, ook al staat dat overal uit :x

    [ bericht aangepast op 28 feb 2017 - 17:59 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Zoals nu bijvoorbeeld: gisteren heb ik twee video's gekeken en allebei niet helemaal afgekeken. Daarvan staat er nu maar 1 bij 'verder kijken'.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Kun je dan niet naar geschiedenis gaan?
    Daar staan alle video's die je hebt aangeklikt


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Ben je ingelogd? Als je bent ingelogd kan je gewoon bij history kijken. Daar staat precies op volgorde wat je als laatst gekeken hebt.

    [ bericht aangepast op 28 feb 2017 - 18:13 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Heeft het misschien met de lengte van de video's te maken?


    The soul needs autumn.